Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΓΚΡΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΔΕΥΤΕΡΥΟΝΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.. ΕΓΩ ΚΡΑΤΑΩ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ *

Ήσουν μαζί μου, μετά από καιρό.. διαφορετικοί ρόλοι, πρωτόγνωρα συναισθήματα. Τι παράξενα που ήταν; Ήρθες να με δεις… και μένα μου έλειψες... άλλαξες.. μου έκανες παράπονα που δεν σου είπα τίποτα που αδυνάτισες..  χαζεύω τα ξανθά από τον ήλιο μαλλιά σου, το μαυρισμένο σου δέρμα.. και αναρωτιέμαι πόσες στιγμές έχασα από σένα. Άνοιξα το ντουλάπι της κουζίνας και έμεινα να κοιτάζω το βάζο με την ζάχαρη.. ακόμα θυμάμαι πως τον πίνεις…  Σου έφτιαξα καφέ και αυτή τη φορά έβαλα όλη μου τη μαεστρία για να σου αρέσει. Είπες πως σου άρεσε... σε κοίταξα στα μάτια προσπαθώντας να καταλάβω αν το λες από ευγένεια ή αν το εννοείς… με κοιτούσες και χαμογελούσες. Μου έδειξες φωτογραφίες του ανιψιού σου και καμάρωνες που έχει τα ίδια μαλλιά με σένα. Κοίταζα το μωρό και φανταζόμουν εμάς να έχουμε την δική μας οικογένεια ….Σιωπή. Θα το παλέψουμε ψυχή μου.. στο υπόσχομαι…
 
 Σήμερα ξύπνησα απροσδόκητα χαρούμενη, παρά τα γκρίζα χρώματα της μέρας και γι’ αυτό ευθύνεσαι εσύ...

* Δευτερεύον χρώμα, χαρακτηρίζεται εκείνο που δημιουργείται από την ανάμειξη δύο βασικών χρωμάτων.

8 σχόλια:

flash είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι!
Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου!
Έτσι είναι η ζωή.. μια ακροβασία στο γκρι..
Πολύ καλά κάνεις που επιλέγεις να διακρίνεις το άσπρο... ξέρεις μέσα στο άσπρο κρύβονται όοολα τα χρώματα :) και είναι ζήτημα επιλογής τελικά το πώς θα δούμε, το πώς θα ζήσουμε τη ζωή..

Πραγματικά μου άρεσε η αίσθηση εδώ.. και το βιντεάκι πάρα πολύ.. το είδα και το ξαναείδα.. και πάλι.. αρκετές φορές!!
Υπέροχο!

Να σου πω... μπορώ να στο δανειστώ;;;

Έφτιαξα κάτι και μόνο με αυτό το βίντεο μπορώ να το ανεβάσω στο μπλογκ..
Να ξέρεις πάντως οτι δεν θα σου κλέψω μόνο αυτό... κλέβω επίσης κάτι από τον τίτλο... και κάτι από την αρχική σου ιδέα :)... αν δεν σε πειράζει... το έφτιαξα για να στο αφήσω εδώ αλλά θα μου άρεσε να το δω μαζί με το βιντεάκι.. είναι η αίσθηση που αποκόμισα από αυτό..
η αίσθηση που αποκόμισα από τις λέξεις σου είναι πολύ πιο γλυκιά από αυτό! :)

Προκαταβολικά σε ευχαριστώ!!!

Πάντα να είσαι χαρούμενη!
Είδες τελικά πως ξημέρωσε η επόμενη μερα;
Ποτέ δεν ξέρεις τί θα φέρει μια καινούρια μέρα..
γι αυτό πρέπει να φοράς τα καλά σου..
στην καρδιά σου..
κάθε βράδυ..
στα όνειρά σου..

Καλό σου βράδυ! :)

Katerina... είπε...

Αχ flash και σου το είπα θα με καλομάθεις!!!! Μόνο τα χαμογελάκια που μου άφηνεις κάθε φορά μου φτάνουν για να χαμογελάω σαν χαζή όλη μέρα... και μου αρέσει :)))) ... Μπορείς να δανειστείς ότι θέλεις :), η ζωή είναι για να μοιράζεσαι.. δεν έχει νόημα να τα κρατάς μόνο για ΄σένα... στη διάθεση σου λοιπόν και το τραγούδι και το κάτι απο τον τίτλο και την αρχική ιδέα!!!
Και ναι! ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!
Ένα φιλάκι για καληνύχτα :)

jacki είπε...

Καλώς σε βρήκα..

Να είναι πάντα άσπρα και φωτεινά όλα στη ζωή σου..
Και όσο είστε μαζί όλα παλεύονται πιο εύκολα..
Χάρηκα που με επισκέφτηκες και έτσι σε έμαθα κι εγώ..

Η flash με τα σχόλιά της πάντα χαμόγελα σκορπάει και δάκρυα συγκίνησης..

Καλημέρα.

flash είπε...

Το να σε καλομάθω σημαίνει πως εσύ είσαι δεκτική στα χαμόγελα που σου στέλνω... αυτό, αν το καλοσκεφτείς, θα πει πως και εσύ με τη σειρά σου καλομαθαίνεις εμένα! :)))
Χαμογελάτε λοιπόν... είναι μεταδοτικό!
Το ήξερα οτι δεν είχε νόημα να στο ζητήσω :)... ευχαριστώωωωωω!!!
Ααααα... και ό,τι παίρνει 'σαν' μπροστά μην το φοβάσαι ;)
Φιλιά!

Katerina... είπε...

jacki καλώς ήρθες...:)
Σ'ευχαριστώ πολύ..
είναι ωραία να είναι όλα άσπρα...
ε, και λίγο μαύρο καμιά φορά δεν βλάπτει ίσα-ίσα να κρατάει ισορροπημένα τα χρώματα της παλέτας..

H flash είναι :) το χαμόγελο μου αυτές τις μέρες.. και ελπίζω να το φοράω για πολύ ακόμη..

Τις πιο γλυκές μου καλημέρες!

Katerina... είπε...

flash :)))
Εννοείται πως είμαι δεκτική... και πίστεψε με, το απολαμβάνω...
Χαμογελώ κι ας είμαι σαν χαζή όλη μέρα.. δεν το φοβάμαι ;)

Φιλί και χαμόγελο!

flash είπε...

Αναρτησούλα-αφιερωσούλα, περιμένει να τη δεις!!! :))))

Σε ευχαριστώ Κατερινάκι, για την έμπνευση, πολύ πολύ πολύ!!!

Ένα μεγάλο -χαμογελαστό!- φιλί!

flash είπε...

@jacki

Κοριτσάκι...
...:):):)...
Είπα να μην κλάψω τελικά..
κατόπιν ωρίμου σκέψεως! :))
Φιλάκια πλασματάκι μου.. πολλά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email