Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2009

ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΛΛΟΥ..

Σου έχει τύχει ποτέ να φεύγεις από μία δύσκολη κατάσταση γιατί απλά αδυνατείς να βρεις μία λύση και ξαφνικά να βρίσκεσαι σε δυσχερέστερη θέση από αυτή που ήσουν πριν ; Κι όμως η Κατερίνα έχει και πάλι τα πρωτεία!
Αυτό το ‘ταλέντο’ το είχα από πάντα!
Λες και γεννήθηκα με ένα μαγνήτη μέσα μου ο οποίος έλκει τις πιο δύσκολες και περίπλοκες καταστάσεις που θα μπορούσαν να συμβούν σε έναν άνθρωπο την ίδια χρονική περίοδο.
Και μη νομίζετε ότι όλα αυτά θα συνέβαιναν αν εγώ η ίδια δεν είχα βάλει το χεράκι μου!  Διότι, πως να το κάνουμε, είναι στα γονίδια μου το να δυσκολεύω τον εαυτό μου χωρίς να υπάρχει λόγος..
  Αν μπορούσα να εξαφανιστώ, θα το έκανα πολύ ευχαρίστως!!!
Εν ολίγης… ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΚΑΤΑ !
  Δεν θα σας κουράσω με λεπτομέρειες, άσε που θα με πιάσει η υστερία μου πάλι..
Θα αρκεστώ μόνο σ’ αυτό..
ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΜΟΥ ΟΙ «ΣΧΕΣΕΙΣ» (γενικώς)!







ΥΓ1: Δεν καταλάβατε τίποτα...; Το θέμα είναι οτι ούτε και 'γω καταλαβαίνω :Ρ


ΥΓ2: Το τραγούδι είναι Μάρω Μαρκέλου... δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν το αφιερώνω σε 'μένα ή σε κάποιον άλλο!!

6 σχόλια:

pavlos είπε...

Είναι καιρός λοιπόν κοπελιά να κάνεις κάτι γιαυτό,πιστεύω πώς όλα είναι θέμα το τι θέλουμε και πώς και πού θα το βρούμε, άντε λοιπόν ξεκίνα και γω μαζί σου......

Auctor ignotus είπε...

Ναι, γλυκιά μου έχεις δίκιο - πολύ δίκιο σε κάτι...

Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι όντως δύσκολες, όπως πολύ δύσκολες και ύπουλες είναι και οι παγίδες που στήνουμε εμείς στον εαυτό μας... Να προσέχεις όχι τις καταστάσεις που συμβαίνουν γύρω σου, αλλά αυτές που αποτελούν προβολή των σκέψεών σου στο παρόν... Αυτά είναι τα πιο ζόρικα. Αυτά που προκαλούμε εμείς οι ίδιοι και δεν το παίρνουμε καν χαμπάρι! Πηγή τους;;; Μα τι άλλο εκτός από το φόβο!

Φιλιά και καλημέρες!!!

flash είπε...

Καλησπέρα Κατερινάκι μου!
Πικρό, ε; :(
Ναι, πικρό.

Προσπαθώντας να καταλάβω, θα σου έλεγα... προσπάθησε να ξεκαθαρίσεις μέσα σου τί εσύ θες και φρόντισε να το επικοινωνήσεις εκεί που πρέπει.. πες, δείξε τί είναι αυτό που θες και περίμενε.. βλέποντας και κάνοντας δηλαδή :)
Κάπως έτσι. Για να βάλουμε και εμείς το χεράκι μας και να κάνουμε λιγότερο δύσκολες τις ήδη περίπλοκες σχέσεις μας!

Ελπίζω να είσαι καλά!
Άκου λέει δεν ξέρει πού το αφιερώνει.........
Τέτοιο μπέρδεμα πια;
ή μήπως έχεις δίκιο τελικά;
Αμοιβαία είναι αυτά
και κανένας δεν κερδίζει
αν δεν κερδίσουν και οι δυο.

Πολλά φιλιά!!!

Katerina... είπε...

...pavlos...
Παύλo εσύ μαζί μου είσαι εγώ ομως δεν ξέρω τι θέλω! όταν όμως το βρώ θα σε πάρω μαζί μου ..
I PROMISE:))

Katerina... είπε...

...Αuctor ignotus...
Tώρα είπες μεγάλη κουβέντα..
Ο φόβος είναι τελικά η πηγή του κακού... ίσως και να μην είμαι μπερδεμένη... τόσο καιρό λάθος λέξη χρησιμοποιούσα..
ΦΟΒΙΣΜΕΝΗ είμαι...
Την καλημέρα μου!

Katerina... είπε...

...flash...
Τέτοιο μπέρδεμα δε λές τίποτα!
Ακόμη και εγώ η ίδια δυσκολεύομαι να το πιστέψω.. .
Το θέμα είναι οτι αδυνατώ να βρώ λύση για τον γόρδιο δεσμό της ζωής μου... που μέσα σε λιγότερο απο μήνα μετατράπηκε σε ένα πολύ όμορφο κόμπο!
Που θα μου πάει όμως...Δεν μπορεί καποια στιγμή θα την βρώ την λύση...
και πού ξέρεις ίσως να συναντήσω και τον "Μ.Αλέξανδρο"...!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email