Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2009

ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΤΩ, ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ.. ΠΑΝΩ!


Έξω βρέχει και το web-meeting με την Ιφιγένεια έχει ξεκινήσει με αφορμή το τηλεφώνημα του Α.

-    Τελικά κατέληξα στο εξής συμπέρασμα ..δεν μπορώ να μείνω μόνη μου..
-    Τον σκέφτεσαι ξανά;
-    Ναι αλλά όχι όπως πριν, δεν ξέρω.. φοβάμαι μην παρασυρθώ. Και αν όλο αυτό είναι γιατί απλά δεν έχω κάτι αυτόν τον καιρό;
-    Ωραία! Αλλά ξέρεις ότι δεν είναι λόγος αυτός για να γυρίσεις πίσω.
-    Το σκεφτόμουν χθες, ξέρεις πώς θα γύριζα πίσω;
-    Πώς;
-    Αν άφηνε την δουλειά του, ερχόταν μόνιμα εδώ, ανοίγαμε ένα μαγαζάκι μαζί και ξεκινούσαμε από την αρχή. Αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει ΠΟΤΕ!
-    Έλα τι μου λες; (γελάει) Κάτι σε πιο γήινο δεν έχεις;
-    Μπάαα! Εγώ είμαι εξωγήινη! Για φαντάσου όμως… εμένα θα μου άρεσε  πολύ!
-    Εμένα πάλι καθόλου! Και κάθε πότε θα σας βλέπαμε; Τουλάχιστον να έρθετε πιο κοντά.. είναι πολύ μακριά!
-    Ε, θα ερχόμασταν μία φορά το μήνα! Θα έρχεστε και εσείς Χριστούγεννα, Πάσχα..
-    Λοιπόν σου έχω μία λύση, είναι από άλλον πλανήτη αλλά είναι καλό παιδί, θέλεις να στον γνωρίσω ΕΤ τον λένε. Μπορεί να τα βρείτε!
-    Βλάκα!
-    Μην τον βλέπεις έτσι, θα τον σουλουπώσουμε!
-    Ρεεεε , τι θα κάνω;
-    Τι του είπες τελικά όταν σου είπε ότι θέλει να έρθει να σε δει;
-    Εεε, ότι θέλω να έρθει.
-    Θέλεις όμως;
-    Δεν ξέρω.
-    Θέλεις χρόνο;
-    Πως γίνεται να έχουν περάσει 4 μήνες και να μην ξέρω ακόμα τι θέλω;
-    Γίνεται.. αν είχες τώρα κάτι που θα σε ικανοποιούσε δεν θα γύριζες πίσω. Αλλά αν νιώθεις χειρότερα από πριν.. αν και δεν ξέρω αν είσαι όντως..
-    Καλά! Χειρότερα δεν είμαι..
-    Αυτό λέω!
-    Απλά μου λείπει αυτό το κάτι.. θέλω έναν άνθρωπο δίπλα μου.. αλλά όχι έναν όποιον να ‘ναι !
-    Καταλαβαίνω..
-    Θέλω να έχω την σχέση που είχα με τον Αντώνη.
-    Εννοείται! Αλλά όχι με τον Αντώνη. Χαχαχαχα!
-    Βλάκα! Αν αλλάξει ο Αντωνιός και βάλει τα ρούχα του αλλιώς.. μπορεί και με τον Αντώνη!
-    Πρέπει όμως να το πάρεις απόφαση και να είσαι σίγουρη για το αν θα γυρίσεις. Και σίγουρα θα πρέπει να αλλάξεις και  ‘συ γι’ αυτή τη σχέση.
-    Εε, χαίρω πολύ! Το θέμα είναι ότι σίγουρη δεν είμαι..
-    Αυτό που θέλεις πραγματικά το ξέρεις μόνο εσύ.
-    Και αν περάσει καιρός και ο Αντωνιός  δεν βάλει τα ρούχα του αλλιώς … αλλά αλλάξει style γενικά;
-    Η ουσία όμως δεν είναι να γυρίσεις τώρα γιατί μετά μπορεί να μην θέλει εκείνος.. εγώ πιστεύω πώς αν πραγματικά ήθελες θα είχες γυρίσει και θα τον κυνηγούσες εσύ τώρα. Το ξέρω ότι τον αγαπάς και ότι αυτό που έζησες δεν συγκρίνεται με τίποτε άλλο, αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσεις μέσα σου γιατί σκέφτεσαι να γυρίσεις και αν αυτό είναι αρκετό για ‘σένα.
-    Το θέμα είναι ότι απ’ ότι έχω καταλάβει τίποτα δεν είναι αρκετό για μένα και με τίποτα δεν είμαι ευχαριστημένη τελικά.. άνθρωποι σου λέει μετά.. μάλλον έχω το ανικανοποίητο.
-    Αν συμβαίνει αυτό.. τότε πραγματικά πρέπει να σκεφτείς και να συζητήσεις πολύ με τον εαυτό σου.. γιατί η αλήθεια είναι ότι ο Αντώνης σου προσέφερε πολλά πράγματα.
-    Δεν κάνω και τίποτα άλλο τον τελευταίο καιρό.. όλο με τον εαυτό μου συζητάω και απάντηση δεν βρήκα.. γι’ αυτό είπα μήπως το συζητήσω και με κανέναν άλλο για αλλαγή.. αλλά βρήκα άνθρωπο!
-    Χαχαχα… ωραία ρε! Λοιπόν 5 χρόνια με κάποιον είναι πολλά και ίσως είναι λογικό να σκέφτεσαι έτσι. Ένιωσες έτσι και με άλλες σου σχέσεις;
-    Εεεε… τώρα μου συγκρίνεις την βούρτσα με την π*****!
-    Χαχαχα… ο Αντώνης τι είναι;
-    Η βούρτσα βλάκα μου!
-    Νιώθεις γενικότερα έτσι από τη ζωή σου;
-    Όπα κάτσε να ξαπλώσω άρχισε να γίνεται πολύ ψυχαναλυτικό το κλίμα.
-    Σοβαρά τώρα, υπάρχει κάτι που σε ευχαριστεί αυτόν τον καιρό;
-    Μμμμ …δεν θέλω να είμαι και αχάριστη.. δεν ξέρω.. θα σου έλεγα όχι αλλά δεν μπορεί κάτι θα υπάρχει που απλά δεν μου έρχεται τώρα.
-    Στόχους έχεις βάλει;
-    Ναι αλλά δεν βλέπω να γίνεται κάτι. Όλα αυτά αισθάνομαι ότι με τραβάνε πίσω.
-    Τι είναι αυτό που θα ήθελες να κάνεις πολύ αυτό τον καιρό;
-    Να φυυυυυυύγω, να εξαφανιστώ.. γίνεται;
-    Και πού να πάς;
-    Δεν ξέρω..κάπου.. οπουδήποτε.. διακοπές..να πάω στις Μαλδίβες να αράξω στην ξαπλώστρα μου να πίνω τα κοκτέιλ μου και να είμαι αρχόντισσα!
-    Αχ πόσο σε νιώθω ..
-    Ξέρεις πώς αισθάνομαι γενικά; Ότι τα έχω κάνει γενικώς ΣΚΑΤΑ, σε όλους τους τομείς, και δεν ξέρω πώς να τα φτιάξω.
-    Τότε ξεκίνα να βάζεις στόχους για κάθε ένα τομέα ξεχωριστά. Όταν έχεις φτάσει τόσο κάτω είναι εύκολο το που θα πάς.. ΠΑΝΩ! Αν αρχίσουν να φτιάχνουν τα πράγματα σε άλλους τομείς εκτός του ερωτικού τότε πιστεύω θα βρεις τη λύση και σε αυτόν.
-    Λες;
-    Προσπάθησε, αν σου φτιάξει η διάθεση από άλλα πράγματα τότε θα δείς τι έχεις πραγματικά ανάγκη. Σημασία έχει τι θα θέλεις όταν θα είσαι καλά μέσα σου από τις δικές σου δυνάμεις. Τώρα ίσως πέσεις σε παγίδες και γρήγορες/απελπισμένες λύσεις. Σίγουρα μπορούμε να είμαστε καλά και χωρίς σχέση, απλά η ‘σχέση’ είναι το κερασάκι που τα κάνει όλα καλύτερα! Ίσως πρέπει να τα βρεις πρώτα με τον εαυτό σου και μετά όλα θα ξεκαθαρίσουν.
-    Άρε Ιφιγένεια… δεν είσαι και κοντά να σε πάρω αγκαλίτσα…
-    Κοριτσάκι μου.. εγώ θέλω να μου μιλάς και να βοηθάω όσο μπορώ.. δεν θέλω να σε νιώθω έτσι..
-    Αχ…πότε θα έρθει ο καιρός που θα είμαι πάλι στην Αθήνα; Δεν μπορώ άλλο εδώ..
-    Θα έρθει.. μπορείς.. μια χαρά είσαι Κατερίνα.
-    Άσε τις Μαλδίβες.. και η Αθήνα μια χαρά είναι μην είμαστε και άπληστες!
-    Αν περνάς καλά.. όπου και να είσαι παράδεισος είναι..
-    Speaking of the devil… με παίρνει τηλέφωνο ο Α.
-    Χαιρετίσματα να του δώσεις.. σε αφήνω εγώ.. να μου προσέχεις..

Και κάπως έτσι έκλεισα συγκινημένη την κάμερα… και ναι! Ένιωθα ευτυχισμένη μετά από καιρό.. γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία από την φiλία…





..............................................

Βαδίζω τυφλά με λέξεις κεριά
αφήνω να ακουστεί
η ομορφιά στη σιωπή
φροντίζω να πέφτω αργά...

Μου λείπεις γιατί
σε θέλω γιατί
με κάνεις να τρέμω από φόβο μη σε χάσω
πριν σε ξεπεράσω...

Μα είσαι δικιά μου και πάντα θα είσαι
κι ας είσαι κοντά μου κι ας μην είσαι
ψάχνω τρόπο μες στα όνειρά μου
λίγο πριν σε χάσω να σε φέρω κοντά μου
να σου δείξω πως τα 'χω χαμένα
για να σε σώσω
να σε σώσω από μένα...
.....................................................
Υ.Γ.1: Την Παρασκευή τελικά έρχεται ο Α. …Pray for me!!!
Υ.Γ.2: Το μοναδικό τραγούδι που μπορεί να περιγράψει το πώς νιώθω αυτή  τη στιγμή..
Υ.Γ.3: Sorry για την "κατάθλιψη" των τελευταίων post αλλά μου είναι αδύνατον αυτή την περίοδο να γράψω κάτι χαρούμενο... σας δίνω τον λόγο μου όμως για την επόμενη εβδομάδα!!

2 σχόλια:

flash είπε...

Δεν είναι 'καταθλιπτικό' το ποστ σου Κατερινάκι, είναι αυθόρμητο, με χιούμορ... εμένα μου άρεσε πολύ! :)
Πολύτιμη η φιλία που αποτυπώνεις, είσαι πολύ τυχερή!
Η φίλη σου σε νοιάζεται και προσπαθεί να σε βοηθήσει όσο μπορεί... να την ακούς λοιπόν :)... και εγώ ως τρίτη, βρίσκω ορθές τις συμβουλές της!
Σου είπε κι ένα πράγμα με τον τρόπο της πάρα πολύ σωστό... οτι τις πιο σωστές αποφάσεις τις πέρνουμε όχι όταν είμαστε ευάλωτοι, αλλά όταν νιώθουμε δυνατοί και ισορροπημένοι... και εγώ έχω να σου πω οτι είμαστε σίγουροι οτι αγαπάμε κάποιον όχι μόνο επειδή τον αναζητάμε στα δύσκολα, αλλά όταν είναι στην καρδιά και στο μυαλό μας την κάθε χαρούμενη και ανέμελη στιγμή μας.

Πολύ ωραίο το κομμάτι που διάλεξες, πολύ ωραία ερμηνεία και ατμόσφαιρα... ο Τζάμπας ε; Ωραίος τύπος! :)

Να προσέχεις τον εαυτό σου και να χαμογελάς... το υποσχέθηκες! :)))

Katerina... είπε...

...flash...
Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε... :)
Όντως είμαι τυχερή... οι πραγματικοι φίλοι σπανίζουν στις μέρες μας..
Και όχι πως θέλω να το παινευτώ..αλλά έχω την καλύτερη φιλενάδα στον κόσμο :))))

Το κομμάτι είναι (ένα) απο τα αγαπημένα μου αυτό τον καιρό...

Και επειδή πάντα τηρώ τις υποσχέσεις μου... σου λέω πως χαμογελάω αρκετά συχνά :) πολλές φορές και χωρίς προφανή λόγο...
Αλλά είναι και κάποιες στιγμές (λίγες ευτυχώς)που δεν λέει να σκάσει το χειλάκι μου...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι τώρα που σου γράφω χαμογελάω :)

Φιλί και χαμόγελο (μεγάλο αυτή τη φορά) ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email