Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2009

ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΩ...

Ατίθασο παιδί.. ανυπάκουο.. δυναμικό.. ευαίσθητο..
«Να προσέχεις.. δεν θα σου βγει σε καλό» μου είπαν κάποτε..
Και τα χρόνια πέρναγαν.. και εγώ μεγάλωνα.. κάποιες φορές περισσότερο απ’ όσο έπρεπε..
Έμαθα πολλά, μου έμαθαν.. πήρα, έδωσα, ρίσκαρα, κέρδισα, έχασα, με έχασα… αγάπησα, αγαπήθηκα, έφαγα τα μούτρα μου, αφέθηκα, έπιασα πάτο.. ξανασηκώθηκα ..
Μαθαίνω.. με μαθαίνω, με έμαθαν..
 Χαμογελάω, κλαίω, πονάω, λυπάμαι, ερωτεύομαι, αγαπάω, θυμάμαι..
Ότι είμαι τώρα στα χρόνια που πέρασαν το χρωστάω.. και στους ανθρώπους που μπήκαν στην ζωή μου.. για πολύ.. για λίγο.. για πάντα..

Είμαι ότι είμαι.. και ότι είμαι φαίνεται.. δεν κρύβεται με τίποτα.. δεν θέλω να το κρύψω.. αγαπώ τα λάθη μου γιατί είναι και αυτά κάτι από μένα.. γιατί με έμαθαν, με έκαναν καλύτερη (νομίζω.. ελπίζω!)
 Δεν λέω πολλά.. δεν μιλάω πολύ.. όμως καταλαβαίνω.. πιο πολλά από όσα νομίζουν.. πιο πολλά απ’ όσα δείχνω..
  Τα χρόνια περνούν και εγώ μεγαλώνω.. μα όσα χρόνια και αν περάσουν .. ότι και να γίνει ..θα είμαι πάντα εγώ…
 Ελπίζω να μου βγει σε καλό…


Χρόνια μου πολλά...

8 σχόλια:

Kostas L.A. είπε...

χρονια σου πολλα κι ευτυχισμενα..
αφιερωμενο και το παρακατω αγαπημενο μου κομματι..

http://www.youtube.com/watch?v=ejSBQnZhLus

καλως σε βρηκα!! :)

Νικόλας K. είπε...

Καλημέρα και χρόνια καλά και πολλά!
Είναι όμορφο να σου αρέσει η ζωή που έκανες και να αναγνωρίζεις ότι όλοι εκείνοι πέρασαν από αυτήν άφησαν το ίχνος τους.
Εγώ εύχομαι να είσαι πάντα ο εαυτός σου, να είσαι εκείνη που εσύ θες και όχι εκείνη που θέλουν οι άλλοι να είσαι!
Καλό Σαββατοκύριακο:- )

flash είπε...

Κατερινάκι...
Χρόνια σου πολλά κούκλα μου, χρόνια σου όμορφα και γεμάτα!
Έτσι να είναι πάντα, να αναγνωρίζεις στο χθες σου το τώρα, να προχωράς το δικό σου μονοπάτι με το κεφάλι ψηλά και χαμογελαστή την καρδιά σου... σίγουρα θα σου βγει σε καλό, καθόλου να μην αμφιβάλεις! :)
Και δεν μεγαλώνουμε... εξελισόμεθα! :p
Να περάσεις όμορφα την ημέρα των γενεθλίων σου, να χαμογελάς και να ονειρεύεσαι, και να κάνεις την πιο ποθητή σου ευχή... γιατί πιάνει!!!
Πολλά φιλάκια και μια μεγάλη αγκαλιά γενεθλίων!!!!!!!!!!!! :)

Άνεμος είπε...

Αν είσαι εσύ, ατόφια, δε μπορεί παρά να βγεις κερδισμένη... Έτσι είναι... Μόνο σαν εαυτός σου μπορείς να ζήσεις όπως πρέπει... Όλα τα άλλα είναι υποκρισίες...

Χρόνια σου πολλά! Ελπίζω να τα πέρασες όμορφα και να τα χάρηκες...

Καληνύχτα!

Katerina... είπε...

...Kostas L.A. ...
Σ'ευχαριστώ πολύ :)
Το τραγουδάκι σου πολύ ωραίο..
Μου αρέσει ο Αλκίνοος πολύ..
Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν.. :)
Θα τα λέμε συχνά!
Καλή εβδομάδα να έχεις.. :)

Katerina... είπε...

...Νικόλας Κ...
Νικόλα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Κρατάω την ευχή σου... θα συνεχίσω να είμαι ο εαυτός μου γιατί πως να το κάνουμε.. έτσι είμαι εγω!!! και αυτό δεν είναι υπόσχεση.. είναι απειλή :Ρ
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

Katerina... είπε...

...flash...
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ flash μου :))
Ευτυχώς που εξελισόμεθα γιατί αν μεγαλώναμε μόνο.. ζήτω που καήκαμε :Ρ
Πέρασα πολύ όμορφα χθές.. αν και δεν έσβησα κεράκι για να κάνω την ευχή μου.. κάτι μου λέει όμως οτι και χώρις κεράκι κάτι θα κάνουμε.. ;)
Μια αγκαλιά και απο μένα.. :))
Φιλάκια κοριτσάκι μου!

Katerina... είπε...

...Άνεμος...
Καλά τα λές.. και επείδη θέλω να λέγομαι ευτυχισμένος άνθρωπος δεν μπορώ παρά να είμαι ο εαυτός μου..
Η υποκρισία συνεπάγεται με δυστυχία και εγω δεν την μπορώ την δυστυχία.. άσε που δεν είμαι και σε φάση :Ρ Σ'ευχαριστώ πολύ! Ηταν όμορφη η χθεσινή μέρα.. ελπίζω να είναι έτσι και οι υπόλοιπες 365..
Τα φιλιά μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email