Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2009

"Φ" ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ... ΦΙΛΟΣ



Σήμερα ξύπνησα σχετικά χαρούμενη..
Το φώς του ήλιου είχε εισβάλει για τα καλά στο δωμάτιο, παρά τα κλειστά παντζούρια..
Ο Γ. κοιμόταν ακόμα δίπλα μου και δεν είχε φύγει σαν κυνηγημένος όπως συνήθιζε..
 Σηκώθηκα προσεκτικά από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα για να βάλω γαλλικό να γίνεται..
Άνοιξα τα παράθυρα του σαλονιού, έβαλα τη λίστα με τα τραγουδάκια μου να παίζει   και απόλαυσα το πρώτο τσιγάρο της ημέρας..
Είχα 2 ολόκληρες ώρες στην διάθεση μου για να απολαύσω αυτό το πρωινό που τόσο πολύ μου άρεσε..
Ο Γ. σηκώθηκε και άρχισε να ντύνεται..
-Να σου βάλω καφέ;
Ευτυχώς η απάντηση ήταν θετική.. και έτσι μετά από καιρό καταφέραμε να πιούμε καφέ μαζί .. φάγαμε και τα κρουασανάκια μας αλλά μέχρι εκεί… μετά όπως πάντα.. έφυγε..
Παρ’ όλα αυτά .. η μέρα μου είχε ξεκινήσει τόσο όμορφα που τίποτα δεν μπορούσε να μου χαλάσει την διάθεση… καλύτερα που έφυγε.. κάτι τέτοιες στιγμές προτιμώ να τις περνώ με δικούς μου ανθρώπους… κυριολεκτικά και μεταφορικά.. ο Γ. δεν πληροί ούτε την κυριολεξία αλλά ούτε και την μεταφορά.. 
Άρχισα να ετοιμάζομαι για την δουλειά .. και ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι..
Ξαφνιάστηκα ..
Ένα παλικάρι με περίμενε στην είσοδο με ένα κουτί…
Δέμα; Από ποιόν...;;;
Μπήκα στο σπίτι και το επεξεργαζόμουν.. το όνομα του αποστολέα ήταν κενό..
Λες να έστειλε δώρο ο Α. για να δικαιολογηθεί που ξέχασε τα γενέθλια μου;;
Άρχισα να το ανοίγω…μέσα  ένα κόκκινο κουτί..
Το άνοιξα…
Μία κορνίζα με μία φωτογραφία σε μεγέθυνση και μια καρτούλα έκαναν την εμφάνισή τους..
Τα έχασα…
«Ελπίζω αυτή να μην σπάσει*.. Για να θυμόμαστε τις όμορφες στιγμές και να περιμένουμε τις επόμενες.. Χρόνια σου πολλά κοριτσάκι μου.. Σ’ αγαπώ πολύ!»
Η φιλεναδίτσα μου… το Ιφιγενάκι μου… δάκρυσα…
Η φωτογραφία από τις καλοκαιρινές μας διακοπές.. εκείνη και εγώ αγκαλίτσα…
Έμεινα να την κοιτάζω… την πήρα και την έκλεισα στην αγκαλιά μου και ένιωσα τόσο γεμάτη και τόσο ευτυχισμένη… που πραγματικά δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια…
Αυτό το πρωινό κύλισε καλύτερα απ’ ότι το είχα φανταστεί.. στόλισα τη κορνίζα στο σαλόνι μου και συνέχισα να πίνω το καφεδάκι μου παρέα με την φιλεναδίτσα μου που οι καταστάσεις τα έφεραν έτσι και δυστυχώς  είμαστε μακριά…
Χθες έλεγα πόσο πολύ ανάγκη έχω μια αγκαλιά..
Σήμερα η αγκαλίτσα ήρθε…. μέσω courier!!!!



*Πριν χρόνια όταν έφυγα για να σπουδάσω οι φιλεναδίτσες μου (5 είμαστε ζωή να ‘χουμε) μου  είχαν κάνει δώρο μια ομαδική φωτογραφία μας με μια αφιερωσουλα επάνω στο τζάμι.. στη μετακόμιση της επίστροφής όμως έσπασε με αποτέλεσμα να χάσω την αφιέρωση…


...αφιερωμένο στο κοριτσάκι μου..που με κάνει πάντα να χαμογελάω ...
 .............................................................................................................................
Και επειδή είμαι πολύ γαϊδούρα και το ξέχασα το πρωί...
Γλυκάκι θα πάρετε εδώ
Τα αριστερά είναι διαίτης :)

15 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Αυτο το τραγουδι το εχω αφιερωσει εγω στην αδερφη μου παλιοτερα!

Τι ωραιες αυτες οι εκπληξεις! Ειναι υπεροχο το δωρο της φιλης σου.... κι ακομα πιο υπεροχο το δωρο φιλιας που απολαμβανετε!!!

Χρονια πολλα πολλα κι ευτυχισμενα!

Σου ευχομαι υγεια, ερωτα, ευτυχια, μουσικες, ταξιδια, ομορφια κι ελευθερο χρονο!!

Καλημερααα!

Katerina... είπε...

Χρόνια μας πολλά Dee Dee μου..
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου..
Είμαι πολύ τυχερή που κάποιοι άνθρωποι επέλεξαν να είναι στη ζωή μου..
Μη ξεχάσεις να κεραστείς... τα γλυκάκια αναρτήθηκαν .. έστω και καθυστερημένα!!!
Φιλάκια πολλά :)

Dee Dee είπε...

Αν και χρειαζομαι επιγοντως διαιτα ... θα παρω απο τα σοκολατακια δεξια :):):)

Αντε βρε, να μας χαιρονται!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ.
ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Katerina... είπε...

...JK O SKPOΥΤΖΑΚΟS...
Σ'ευχαριστώ πολύ..
Και άν σε πιάσει καμιά υπογλυκαιμία το βράδυ .. μη δυστάσεις.. τα γλυκάκια θα είναι εδώ :)
Καλώς σε βρήκα!

Νικόλας K. είπε...

Πέρασα να σου πω ένα χρόνια πολλά και καλά. Να χαίρεσαι το όνομα σου και να κατακτήσεις ότι επιθυμείς…
Καλό βράδυ και καλή, γιατί όχι, διασκέδαση όπως την εννοείς εσύ…:- )))

flash είπε...

Έι... που είμαι εγώ;
Αφού πέρασα νωρίτερα, άφησα δωράκι, πήρα γλυκάκι - τρία συγκεκριμένα!!! - τί έγινε το σχόλιό μου; Το έφαγα και αυτό;;; :p

Χρόνια Πολλά Κατερίνα μου, ό,τι επιθυμείς!!!
Να χαμογελάς! :)))

Katerina... είπε...

...Nικόλας Κ...
Καλά έκανες Νικόλα μου..
σ'ευχαριστω πολύ!!!!
Γλυκάκι ελπίζω να πήρες!!!!
Καλό σου βράδυ!!

Katerina... είπε...

...flash...
Έι.. δεν ξέρω...εγώ δεν είδα τίποτα.. λές να το έφαγες;;;
Μόνο 3 γλυκάκια πήρες; Αααα! Θα σε μαλώσω..
Έκανα ενα ταπεράκι για να το πάρεις στο σπίτι ----> ΤΑΠΕΡΑΚΙ :ΡΡ
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ κοριτσάκι μου!!! και εσυ να χαίρεσαι την αδερφούλα σου... :))
φιλάκια!!!

flash είπε...

χεχεχε
ε θα το έφαγα... ήταν γλυκό και είμαι μια λιχούδα εγώ! :)))
Το ταπεράκι το πήρα και έφυγα, δεν το συζητώ!!! Θα βγω στην πλατεία να τα μοιράσω... το Σύνταγμα νομίζω θα ήταν το κατάλληλο μέρος :p
Σε ευχαριστώ πολύ... σου έχω πει για την αδελφούλα μου; Δεν το θυμόμουν - και αυτό! :)
Πολύχρονη, και πάλι :)
και... πολύχρωμη, επίσης! :)))
Καλό βράδυ!!!!!!

Πληγωμένη Τριανταφυλλιά είπε...

καλησπέρα ... καταρχήν έχεις ένα όμορφο χώρο- κατάθεσης σκέψεων...
Δεύτερον, Χρονια σου πολλά για χτες, πολύχρονη..(έπεσα πάνω στη περίσταση, γλυκάκι...θα πάρω φεύγοντας).
Τρίτον,η φιλία είναι μια σχέση με πολύ δυνατους δεσμούς...να χαίρεσαι τη φίλη σου κι εκείνη εσένα...
καλό σου βράδυ

Katerina... είπε...

...Πληγωμένη Τριανταφυλλιά...

Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει το "σπιτάκι" μου!
Όντως η φιλία είναι απο τους πιο δυνατούς δεσμούς..
που δυστυχώς σπανίζει στις μέρες μας.. κάποτε πέρασα και απο την άλη πλευρά ..
Γι'αυτό νιώθω τόσο τυχερή που έχω τον συγκεκριμένο άνθρωπο στη ζωή μου..
Και πραγματικά είναι κάτι που εύχομαι για όλους...

Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου..
(ελπίζω να μην πήρες μόνο ενα γλυκάκι... εδω τα τρώμε πέντε-πέντε):Ρ

Καλώς Ήρθες..!!!

Πληγωμένη Τριανταφυλλιά είπε...

Μια γλυκιά καλημέρα... σα να το παράκανα με τα γλυκά....μίκρυνε το παράθυρο (windows) ή εγώ από τα γλυκά χτες, πάχυνα και δε χοράω????φιλια καλημέρα και πάλι..

the BluElephant είπε...

όμορφο

Katerina... είπε...

...the BlueElephant...

Καλώς ήρθες... :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email