Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009

ΓΙΑ ΜΙΑ "ΦΤΗΝΗ" ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ..



Είναι κάποιες φορές που έρχονται τα πάνω κάτω στη ζωή σου και εσύ το μόνο που χρειάζεσαι είναι μία αγκαλιά..
Κάπως έτσι ένιωσα σήμερα.. δεν ήθελα τίποτα άλλο.. μόνο μια αγκαλιά.. χωρίς να χρειάζεται να εξηγήσω τι σκατά συμβαίνει στη ζωή μου.. μια αγκαλιά όχι τυπική ή ερωτική, ούτε από υποχρέωση.. μια αληθινή αγκαλιά…
 Και κάπως έτσι γύρισα πίσω στο Λονδίνο 4 χρόνια πριν…
Όταν αποφάσισα να κάνω μια βόλτα στο Hyde Park. εκεί που περπατούσα έπεσα πάνω σε ένα τύπο με μία ταμπέλα στο χέρι που έγραφε “FREE HUGS”.. σταμάτησα.. δεν είχα καταλάβει τι συνέβαινε μέχρι που είδα μια γιαγιά να τον αγκαλιάζει.. ακολούθησε ένα παιδί και μετά μια παρέα φίλων.. Έμεινα να τους κοιτάζω.. χαμογέλασα.. «Θέλω και εγώ μια αγκαλιά» σκέφτηκα.. συνέχισα να περπατάω μέχρι που έφτασα κοντά του.. με κοίταξε, μου χαμογέλασε, άνοιξε τα χέρια του και κούνησε τις παλάμες του με τέτοιο τρόπο σαν να  μου έλεγε «έλα να σε κάνω μια αγκαλιά».. και ήταν η πιο αληθινή αγκαλιά που μου έχουν κάνει ποτέ..
Εκείνη την ημέρα δεν σταμάτησα να χαμογελάω.. γύρισα σπίτι και σκεφτόμουν πώς ένας άγνωστος με είχε κάνει να νιώσω τόσο όμορφα.. μετά σαν το χαζό αγκάλιαζα τον εαυτό μου και με έσφιγγα λες και είχα να με δω καιρό.. (όχι πώς ήταν το ίδιο, αλλά κάτι ήταν και αυτό!)
    Την επίσημη ιστοσελίδα της καμπάνιας  Free Hugs θα την βρείτε εδώ   . Την αγκαλιά .. δεν ξέρω!

6 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Μακαρι να ημουν καπου κοντα να σε αγκαλιασω. Η πρωην συγκατοικος μου λεει οτι εχω πολυ χορταστικη αγκαλια. Ισως επειδη την ευχαριστιεμαι περισσοτερο εγω οταν την δινω..... οχι απο καλοσυνη αλλα απο αναγκη :)

Εχω εδω και 3 χρονια μπλογκ και πρωτη φορα μπαινω σε ενα αλλο και νιωθω λες και ειναι δικο μου! Ειμαστε και συννονοματες :)


Σου εχω κατακλεψει ολα σου τα τραγουδια απο οσα βιντεακια εχεις βαλει ως τωρα. Θα τα ακουσεις κατα καιρους στο δικο μου μπλογκ :)
Μα ειναι δυνατον να εχουμε ΤΟΣΟ ιδια γουστα;; Παραξενο μου φαινεται :)

Καλο απογευματακι!

υ.γ. Την λεκτικη επαληθευση που εχεις στα σχολια μπορεις να την βγαλεις, θα ειναι πιο ευκολο να σου αφηνουμε μηνυμα. Εκτος αν εχεις καποιο αλλο προβλημα και την εβαλες εσυ.

flash είπε...

Αχ Κατερινάκι μου, τί όμορφη αναρτησούλα! Με έπιασε μια γλύκα τώρα.. σα να στην έδωσα και να μου την έδωσες την αγκαλιά!!!
Ναι είναι "φτηνή" μια αγκαλιά μα πάντα σε εισαγωγικά, γιατί στην ουσία είναι τόσο μα τόσο πολύτιμη.. η αγκαλιά λένε, και το άγγιγμα γενικά, έχει θεραπευτικές ιδιότητες - αν μπορώ να το θέσω έτσι... γι αυτό χαμογελάς μετά, αφού έχεις πάρει ή αφού έχεις δώσει μια αγκαλιά... που πάντοτε δηλαδή, ανταλλάσεις μια αγκαλιά... αυτό είναι, ανταλλαγή διαθέσεων, δονήσεων... το αίμα του άλλου που χτυπά στις φλέβες του και γίνεται για λίγες στιγμές δικό σου αίμα... και γίνεστε οι δύο μια καρδιά!!!... υπέροχο πραγματικά!... όλη αυτή η ενέργεια από έξω που σε κατακλύζει μέσα από την αφή, την εγγύτητα... νομίζω εχει να κάνει και με την εστίαση της προσοχής... οτι δηλαδή αφοσιωνόμαστε εξ ολοκλήρου στις αισθήσεις μας κατά την διάρκεια μιας αγκαλιάς... σαν ήπιο ηλεκτροσόκ ευφορίας μοιάζει! :)
... όπως και το μασάζ, αυτό κι αν είναι θεραπευτικό, όχι μόνο για την ψυχή μα και για το ίδιο το σώμα... λατρεύω να κάνω μασάζ(και να μου κάνουν, δεν λέω!!!.. να μη γαργαλιέμαι μόνο!!! :)) και όπως λένε το κάνω και καλά, κάτι έχουν τα δάχτυλά μου μάλλον γιατί την τεχνική δεν μπορώ να πω οτι την κατέχω και τόσο καλά ...ακόμα και στην διαδικασία του μασάζ λοιπόν... αν το κάνεις με κέφι και αγάπη, νώθεις ακριβώς την ίδια ανακούφιση, νιώθεις ακριβώς το αποτέλεσμα που έχουν οι πιέσεις που ασκείς... στο δικό σου σώμα... ακούγεται παράξενο, αλλά είναι μαγικό!!!
Αγκαλιές, πιέσεις, μαλάξεις, εντριβούλες, χαμόγελα, καληνύχτες και.. φιλιά!!! :)))))

Katerina... είπε...

Dee Dee μου μακάρι.. την έχω πολύ ανάγκη αυτή τη χορταστική αγκαλιά, πόσο μάλλον απο συννονοματη με τα ίδια γούστα :Ρ...
Χαίρομαι πολύ που νιώθεις έτσι...
Όσο για τα βιντεάκια περιμένω να τα καμαρώσω και σε 'σενα!!!!!
Σαν στο σπίτι σου λοιπόν :))))

υ.γ. Η λεκτική επαλήθευση έχει μπεί για συγκεκριμένο λόγο..
μην φανταστείς οτι με βρίζουν ,όχι ακόμα τουλάχιστον, ας πούμε πως απλά θέλω να ξέρω τι μου γίνεται!!

Katerina... είπε...

flash νομίζω οτι τις πήραμε τις αγκαλίτσες μας σήμερα... έστω και απο μακριά :)
Αχ! και τρελαίνομαι για μασάζ.. εγω βέβαια προτιμώ να μου κάνουν παρά να κάνω..(μην το πείς ξέρω :Ρ )
εεε κάνω και γω βέβαια που και που αλλά για να είμαι ειλικρινής βαριέμαι πολύ γρήγορα!!
Αλλά για αγκαλίτσες δεν το συζητώ.. αν μπορούσα να ήμουν μέσα σε μια αγκαλιά όοοολη την ώρα..
θα το έκανα!!!!!
Παίρνω τις αγκαλιές, τις πιέσεις,τις μαλάξεις, τις εντριβούλες, τα χαμόγελα, τα φιλιά και τις καληνύχτες σου και πάω για ύπνο χαμογελαστή...
Κάτι μου λέει οτι απόψε θα κοιμηθώ αγκαλίτσα... με 'μένα... :))))))
Καλό σου βράδυ κοριτσάκι....
Αγκαλίτσες και φιλάκια!! (είπαμε δεν είμαι και πολυ καλή στις εντριβούλες :Ρ)

αχτίδα είπε...

Να ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλά καλή μου με υγεία , ευτυχία και πολλές..πολλές αγκαλίτσες!

Katerina... είπε...

Σ'ευχαριστώ πόλυ αχτίδα μου που πέρασες να μου ευχηθείς... και εσύ οτι επιθυμείς για την οικογένεια σου!!
Να περάσεις να κεραστείς.. τα γλυκάκια αναρτήθηκαν!!!!
Καλώς ήρθες..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email