Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2009

IN OTHER WORDS...



 

Music



Σήμερα είχα όρεξη να περπατήσω..
Προσπέρασα τα ταξί και κατευθύνθηκα με τα πόδια στο σπίτι..
Οι δρόμοι στολισμένοι..
"Χριστούγεννα!" σκέφτηκα..
24 Δεκεμβρίου 2003, βράδυ ..Σύνταγμα …
Το δένδρο στολισμένο με φωτάκια..
Mια μπάντα μπροστά να τραγουδάει “Fly me to the moon….”
Εγώ καθισμένη στα σκαλοπάτια.. περαστική σταμάτησα να κάνω ένα τσιγάρο..


Ίσως από τις πιο όμορφες-ζωντανές στιγμές που έχω ζήσει..
Μου λείπει η Αθήνα..
Σήμερα ακόμα πιο πολύ..
Τόσα χρόνια μακριά…
Τόσα Χριστούγεννα διαφορετικά…
Μου αρέσει εδώ.. έχω βρει  τους ρυθμούς μου..
Προσπαθώ να βρω τον εαυτό μου.. ακόμα…
Η ζωή μου αλλάζει.. τόσο που δεν ξέρω αν την προλαβαίνω πια..

Είμαι στα μισά της διαδρομής…
Το κρύο δεν με ενοχλεί πια..
Οι δρόμοι άδειοι.. μου αρέσει.. απολαμβάνω περισσότερο το περπάτημα..
Χαζεύω τα σπίτια.. κοιτάζω τα φωτισμένα δέντρα που φαίνονται πίσω από τα παράθυρα…
Τελικά μου αρέσουν οι γιορτές..
Ακόμα και αν αυτές είναι μοναχικές…
Ίσως τελικά να μου αρέσει η μοναξιά μου..

Έφτασα…
Το έλατο στον κήπο φόρεσε λαμπάκια…
«Μήπως να στολίσω και εγώ;»…
Κατέβασα τα στολίδια μου από το πατάρι..
Έτοιμο και το δεντράκι…
Τις τελευταίες μέρες μου δόθηκαν ευκαιρίες που από καιρό ζητούσα..
Στιγμές μου προσφέρθηκαν απλόχερα..
Τις άρπαξα..
Τις έζησα..
Για λίγο.. ίσα για να δω τι γεύση έχουν…
Γλυκιά ήταν .. (Τελικά τα πολύ γλυκά δεν μου αρέσουν..)
Και μετά έκανα πίσω..
Και χάθηκα .. στον δικό μου γλυκόξινο κόσμο..
Στις δικές μου στιγμές…
Όπως το Amaretto μου… 
Γλυκό… με μια δόση λεμόνι…


Έσβησα τα φώτα..
Μουσική… το δέντρο.. το ποτό μου..
Και εγώ....





υ.γ. στις φωτογραφίες το δεντράκι μου...



28 σχόλια:

Νικόλας K. είπε...

Καλημέρα Κατερίνα,
Τα Χριστούγεννα από τις πιο όμορφες γιορτές και το δέντρο σου πολύ όμορφο!
Κάτι τέτοια πρωινά που περιγράφεις είναι όμορφα γιατί απολαμβάνεις την ησυχία…
Κατερίνα μερικές φορές η μοναξιά για κάποιο χρονικό διάστημα, κάνει και καλό, σκέφτεσαι πιο ξεκάθαρα, ηρεμείς, κοιτάς βαθιά στον εαυτό σου… τον γνωρίζεις καλύτερα… Ίσως τώρα να λες καλά τι μου λες τώρα, εγώ θα ήθελα να μην ήμουν μόνη… Έχει η ζωή γυρίσματα… Τα απροσδόκητα είναι αυτά που σε κάνουν να περιμένεις με ενδιαφέρον… Να θυμάσαι όταν είσαι πιο χαλαρή έρχονται τα όμορφα…
Όλη μας η ζωή διαδοχικές στιγμές δεν είναι; Πριν ζήσεις αυτές τις στιγμές περίμενες ότι θα τις ζήσεις; Απλά προέκυψαν….
Βγες έξω, χάζεψε τις βιτρίνες που είναι όμορφα στολισμένες, πάρε ρούχα, δώρα και δώσε τα στους δικούς σου ανθρώπους και απόλαυσε…
Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

Πληγωμένη Τριανταφυλλιά είπε...

Καλημέρα Κατερίνα..
πολύ όμορφη η περιγραφή σου...πρέπει να ζούμε και να απολαμβάνουμε τις στιγμές που μας δίνονται.. είναι όμορφα τα Χριστούγεννα...αν και το τελευταίο διάστημα τα περναω μόνη μου..οκ όχι εντελώς μόνη μου, εγώ, ο Εαυτός μου, λίγοι καλοί φίλοι.. απλά ναι πάντα είναι λίγο μελαγχολικά τα Χριστούγεννα, γιατί όλοι πρέπει να ντυθούμε γιορτινά...να ευχηθούμε, να πάμε σε κανένα ρεβεγιον, να περάσουμε όμορφα..και στο βάθος μας να αναζητάμε και κάτι άλλο... μια άλλη πιο ιδιαίτερη συντροφιά..ελπίζοντας ότι δεν θα τραγουδήσουμε ξανά το Last Christmas..

Dee Dee είπε...

Ωραιο σχολιο σου αφησε ο Νικολας απο πανω, συμφωνω μαζι του :)

Η ζωη ειναι στιγμες και η ευτυχια επισης! Ισως να μην εχει συνταγμα εκει που εισαι, θα εχει ομως σιγουρα καποιο σημειο που θα μπορεις να σταθεις, να απολαυσεις ενα τσιγαρι και να θαυμασεις το τοπιο!

Καλα Χριστουγεννα Κατερινα μου . . . . καλα εκανες και στολισες :)

xxx

Katerina... είπε...

...Nικόλας Κ...

Ίσα ίσα Νικόλα μου...
τελικά έχει αρχίσει να μου αρέσει η μοναξιά μου..
Μετά απο ώριμη σκέψη μπορώ να πω πως
λίγος χρόνος με τον εαυτό μου θα μου κάνει καλό.. μου κάνει καλό..
Όπως τα λές είναι..
Αυτή τη περίοδο που είμαι "σχετικά" χαλαρή..
έρχονται όλα τα ωραία..
Το θέμα είναι οτι με βρίσκουν απροετοίμαστη...
Αδύναμη...
Ή μήπως δυνατή;
Δεν ξέρω...
Ακόμα προσπαθώ να βγάλω άκρη...
Αλλά..ποιός βγάζει άκρη μαζί μου;;;
(Ωραίο το δεντράκι μου ε;;; και εμένα μου άρεσε πολύ!!!!
ακόμα το χαζεύω..Αντε και του χρόνου!!!!!)
Την Καλημέρα μου.. και καλά Χριστούγεννα να έχουμε όλοι..

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Ο Νικόλας πάντα όμορφα σχόλια χαρίζει..
δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να διαφωνεί μαζί του...
Δυστυχώς (ευτυχώς) Σύνταγμα δεν έχει...
έχει Ονειρούπολη όπως σωστά είπες ;)
Πήγα αλλά δεν την μπορώ την πολυκοσμία...
προτιμώ να σταματάω στο παγκάκι και να χαζεύω τα φώτα της πόλης ψηλά απο τον Κορύλοβο...
μόνη...
Αυτό ειναι στιγμή για μένα...
Ευτυχία..
Καλά Χριστούγεννα :)))))
Καλημέρα κοριτσάκι μου... :)

Katerina... είπε...

...Πληγωμένη Τριανταφυλλιά...

Στο ίδιο club είμαστε λοιπόν :)
Εμένα πάντως αυτη η Χριστουγεννιάτικη μελαγχολία μου αρέσει!
Την προτιμώ απο την χειμωνιάτικη.. για να μην σου πω για την βραδινή... :Ρ
Και έχω ένα θεματάκι με την μελαγχολία εγώ...
Αλλά όπως είπε κάποτε η γλυκιά μου flash κάνουμε την λύπη μας μελαγχολία για να έχει και λίγο μέλι μέσα!!!!
Όσο για την ιδιαίτερη συντροφιά… από του χρόνου πάλι…
Δώσαμε φέτος!!!!
Φιλάκια πολλά καλή μου..

flash είπε...

Και του χρόνου Κατερινάκι μου!
Τί όμορφη ατμόσφαιρα που μου έστειλες να με τυλίξει!!!
Σα να ήμουν μέσα στο κείμενό σου... εγώ να περπατώ στην στολισμένη Αθήνα, εγω να ακούω το fly me to the moon, εγώ να στολίζω, εγώ να πίνω αμάρέτο... τέλεια... ιδανικά!!!
Νομίζω οτι τα Χριστούγεννα έχουν έτσι κι αλλιώς κάτι από εσωστρέφεια και μελαγχολία. Ακόμα κι όταν δεν ήμουν μόνη μου, θυμάμαι οτι πήγαινα και καθόμουν μόνη μου και χάζευα με τις ώρες τα φωτάκια στο δέντρο να αναβοσβήνουν... όνειρο!... και όταν περπατούσα στους δρόμους της Αθήνας με μεγάλη παρέα ή ακόμα και με τον καλό μου να μου κρατάει το χέρι... και πάλι έφευγα και έμπαινα σε έναν ολόδικό μου κόσμο... μαγεία!... βέβαια, δεν είναι άσχημα να την μοιράζεσαι την μαγεία :) αλλά την ζεις έτσι ή αλλιώς..........
Και ναι, η μελαγχολία έχει κάτι από μέλι :))... είσαι σίγουρη οτι το είπε η τρελοφλάς αυτό;; Σαν να το ακούω πρώτη φορά... καλό, δεν λέω!! :p
Aχ, ωραία που είναι τα Χριστούγεννα!!!
Μου άνοιξες την όρεξη, γιατί δεν έχω στολίσει ακόμα εγώ!
Τί περιμένω;;;;
Το μέλι!!!!
:))))
Στη Δράμα ζεις;
Θα πρέπει να είναι πανέμορφα... αν φυσικά σου αρέσει το κρύο... εμένα μου αρέσει πολύ!!!
Είναι λίγο μακριά για ένα γρήγορο ταξιδάκι προς τα κάτω αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο... μακάρι να το καταφέρεις.
Βλέπω οτι είσαι με τα γκατζετάκια, μάστορας σωστός! Εγώ... καμία σχέση :)
Κι εκείνο που με έστειλες να βρω, ακόμα το παιδεύω...
Έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στο πνεύμα των Χριστουγέννων... :)))
Φιλάκια πολλά πολλά!
Να χαρείς τις γιορτές.. την μαγεία τους.. με όλη σου την καρδιά!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Ε, όλα καλά,
και μιά δόση αντίθεσης
να μην υπάρχει πλήξη:)

Καλές γιορτές να έχουμε,
καλό βράδυ.

Katerina... είπε...

...flash...
Είδες τι ωραία ατμόσφαιρα έχει εδώ στη Δράμα;;;
και πολύ κρύο επίσης!!!
Στην αρχή ήταν λίγο δύσκολα αλλά πλέον το συνήθισα... και μου αρέσει!!!
Και πώς περιμένω τα πρώτα χιόνια να δείς...
Τη βολτούλα στην Αθήνα να την κάνεις εσύ για μένα... :))
Και να πας στο Σύνταγμα εντάξει;;; :))
Εγω προς το παρών θα αρκεστώ στην όμορφη Θεσσαλονίκη...
Είπα να το συνδιάσω μαζι με μια δουλεία και θα κάτσω 2 μερούλες!!!
Κοίτα να βρείς το μέλι και να στολίσεις...
εγώ αν δεν στολίσω δεν καταλαβαίνω Χριστούγεννα!!
Όσο για τα γκατζετάκια μην νομίζεις..
ακόμα μαθαίνω και γω!
Ας ελπίσουμε λοιπόν οτι το πνεύμα των Χριστουγέννων θα σε βοηθήσει περισσότερο απο μένα!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά κοριτσάκι.. καλές γιορτές να έχουμε!!

Katerina... είπε...

...Kωνσταντίνος Κόλιος...
Έτσι όπως τα λές Κωνσταντίνε μου!!!
Kαι την πλήξη δεν την μπορώ καθόλου!!
Χριστούγεννα μόνη και με πλήξη πάει πολύ...
Χριστούγεννα και μόνη.. κάτι γίνεται!!
Κάλες Γιορτές να έχουμε :)

Δημοσθένης είπε...

Νομίζω πως με έβαλες απότομα στη Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα...μου άρεσε πολύ όμως.

Katerina... είπε...

...Δημοσθένης...
Τα Χριστούγεννα είναι μαγεία!!!!
Χαίρομαι πολύ που σε έβαλα στην ατμόσφαιρα... αν και απότομα!
Η φιλενάδα μου κάποτε μου είχε πεί πως μόνο μαζί μου καταλαβαίνει Χριστούγεννα..
τι να πώ.. μπορεί να έχω το χάρισμα των Χριστουγέννων.. (Πολύ μου αρέσει αυτό :) !!!)
Σου εύχομαι Καλές γιορτές.. με ευτυχισμένες στιγμές!
Καλώς ήρθες...

Πάνος είπε...

Σου αρέσει η μοναξιά επειδή προτιμάς να είσαι μόνη παρά με κάποιον που δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου........ Εύχομαι να αλλάξει αυτό σύντομα....

Την καλησπέρα μου

Katerina... είπε...

...Πάνος...
Ξέρεις κάτι;
Η μοναξιά για μένα δεν είχε ποτέ αρνητική σημασία...
Όντως είμαι μόνη απο καθαρά δική μου επιλογή... και ναι μου αρέσει!!!!
Όσο για τις προσδοκίες μου...
Άστο... δεν θα βγάλεις άκρη μαζί μου...
Αλλα έτσι όπως τα λές είναι!
Υπάρχουν φορές που το εύχομαι και γω αυτό για μένα..
Και άλλες που λέω..
"Τι τα θές; καλά είσαι και έτσι"
Είμαι περίεργος άνθρωπος οφείλω να το ομολογήσω...
Αλλά..
Δεν προσδοκώ πολλά...
Μια αγκαλιά θέλω μόνο... αληθηνή...
Να είναι εκεί για μένα όποτε την χρειαστώ...

Καλώς ήρθες...

Adis είπε...

Δεν ξέρεις πόσο αστείο μου φάνηκε!..
Whispers of Silence... ;)

Κάποτε σκέφτηκα: "όσο περνάει ο καιρός τόσο με χάνω...", όμως πλέον άρχισε να μου αρέσει. Γιατί σιγά σιγά με βρίσκω, με συμπληρώνω.. Σαν παζλ! ;) Κ' ελπίζω πως θα γίνει έτσι και με 'σένα. Και όσο για τη μοναξιά, τόσο το καλύτερο τώρα που την έχεις. Απλά απόλαυσέ το, ήσυχα.. :)

Και ναι, τα Χριστούγεννα είναι όντως όμορφα. Ίσως γιατί μας βρίσκουν αγκαλιά μ' αυτή τη γλυκιά μελαγχολία, ίσως γιατί μας φέρνουν ένα τσουβάλι δώρα-αναμνήσεις... (Και 'μένα μου 'λειψε η Θεσσαλονίκη..). Όπως και να 'χει αξίζει να τα ζεις, έστω και χωρίς χιόνι.

Καλό βράδυ και καλές γιορτές!
Θα τα ξαναπούμε..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.

Elementstv είπε...

Ευχομαι το νεο ετος να σου φερει υγεια(πανω απ'ολα) και μετα να σου πραγματοποιησει τα ονειρα σου και να σου θεσει καινουργια γιατι ζωη χωρις ονειρα δεν αξιζει τιποτα.Θα ηταν πολυ βαρετη...

Katerina... είπε...

...Αdis...
Σου φάνηκε αστείο;;; εμένα να δείς.. :))
Και εγω στην ίδια φάση βρίσκομαι...
με βρίσκω σιγα σιγά (πολύ σιγά όμως)...
αλλά δεν με νοιάζει ,δεν βιάζομαι ΚΑΘΟΛΟΥ!!
Αχ αυτή η Χριστουγεννιάτικη νοσταλγία.. είδες τι κάνει;
Εγώ Αθήνα εσύ Θεσσαλονίκη...
Ήμουν πριν 3 μέρες Θεσσαλονίκη... μου αρέσει πολύ.. θυμίζει κάτι απο Αθήνα..
Αν και δεν χιόνισε (ακόμα)...
Σήμερα έχω διάθεση να ψάξω μέσα στο τσουβαλάκι μου...
και που ξέρεις... μπορεί μεσα στις αναμνήσεις μου να βρώ και λίγο χιόνι... :)
Καλές γιορτές να έχεις...

Katerina... είπε...

...JK O SKPOYTZAKOS...
Καλά έκανες!!!!
Καλές γιορτές να έχεις...
Με υγεία και πολύ πολύ ευτυχία...
Και πάντα με χαμόγελα.. όπως μόνο εσυ ξέρεις ;)

Katerina... είπε...

...Εlementstv...
Σ'ευχαριστώ πολύ..
Και εγώ με τη σειρά μου σου εύχομαι το καινούριο έτος να σου δώσει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη (αν και έχεις περίσσια.. δύναμης και ψυχής απ'οτι έχω καταλάβει) και να συνεχίσεις να κάνεις όνειρα...
Γιατί ζωή χωρίς όνειρα δεν αξίζει τίποτα.. ;)
Καλές γιορτές να έχεις...

Νικόλας K. είπε...

Κατερίνα σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές! Να είσαι πάντα υγιείς και χαρούμενη. Να μην απογοητεύεσαι και αν πέσεις να βρίσκεις την δύναμη να σηκώνεσαι. Εύχομαι να είσαι πάντα σε θέση να σκέφτεσαι και να παίρνεις τις αποφάσεις που θα σε οδηγήσουν στην επαγγελματική επιτυχία και στην γαλήνη!
Να είσαι καλά! :- )))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

Σταλαγματιά είπε...

Είναι τόσο όμορφο να θυμόμαστε στιγμές έστω κι αν έχουν περάσει και δεν τις ξανάζήσαμε!!!

Να θυμάσαι πάντα με αυτή την γλυκιά νοσταλγία όλα τα χρόνια που θα έρθουν και θα φύγουν!!

Χρόνια πολλά και καλά !

Albus Genius είπε...

To γλυκόξινο που πέρασε μέσα από το γέλιο καμια φορά είναι και ευλογία.Καλή χρονιά.

Katerina... είπε...

...Νικόλας Κ...
Αν και λίγο καθυστερημένη...
Σ'ευχαριστώ πολύ Νικόλα μου :)
Κρατάω την ευχή σου... η πιο αληθινή για μένα..
Μακάρι ο νέος χρόνος να σου φέρει οτι πραγματικά επιθυμείς...
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!

Katerina... είπε...

...JK O SKPOUTZAKOS...
Κάθε χρόνο και καλύτερα... έτσι δεν λένε;;
Σ'ευχαριστω πολύ!!!
Και για σένα ευχομαί τα καλύτερα..
2010 ΧΑΜΟΓΕΛΑ απο μένα για σένα!!!

Katerina... είπε...

...Σταλαγματιά...
Στιγμές...
αναμνήσεις..
να τις ζείς ξανά και ξανά...
έστω και νοερά...
Ακομά και με αυτή τη γλυκιά μελαγχολία...
Καλά τα λές..
Κάλη χρονιά Αναστασία μου...

Katerina... είπε...

...Αlbus Genius...
Λές;;;
Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι..
Αλλά για να το λές κατι παραπάνω θα ξέρεις ;)
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email