Τετάρτη, 6 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ... (?)


Η καλή μέρα λένε απο το πρωί φαίνεται...

Η καλή χρονιά απο την πρώτη μέρα;
Ελπίζω πώς οχι... το καλό που μου θέλω...
Γιατί μπορεί οι γιορτινές μέρες να πέρασαν ευχάριστα..
Το ξημέρωμα της νέας χρονιάς όμως ηταν απίστευτα ανάποδο..
Και όλα ξεκίνησαν απο το φλουρί...
Που τόσα χρόνια πέφτει σε όλο τον κόσμο εκτός απο εμένα φυσικά!
Φέτος λοιπόν είπε για αλλαγή να πέσει σε μένα..
Χαρά να δείτε η Κατερίνα...
Ούτε το Πρωτοχρονιάτικο Λαχείο να κέρδιζα (πήρα μια 5άδα... αλλά τίποτα)!!!
Σηκώνομαι και γώ απο την καρέκλα να πάρω το κομμάτι μου, κάνω να μαζέψω λίγο το καλσόν μου... νά ένας πόντος απο πάνω μέχρι κάτω!
Ε! δεν πειράζει λέω, μήπως θα το προσέξει και κανείς;
Και άντε για το καλό να παίξουμε και΄λίγο χαρτάκι..
Παίρνω λοιπόν και 'γω το φλουρί μου και το στολίζω πάνω στο τραπέζι...
Γούρι...γόυρι, λέω.
Να μην σας τα πολυλογώ γούρι-γούρι έφυγαν 30 ευρώ μέσα σε ένα τέταρτο...
Δεν βάζω άλλα.. αποφασίζω να συνεχίσω με το ποτάκι μου...
Εκεί που τα λέμε όλοι χαρούμενοι...
Κάνει ένας την αρχή και να σου τα ανέκδοτα το ένα μετά το άλλο..
Και να τα γέλια και ξαφνικά...
"Χαχαχαχα....." ξεκαρδίζεται ο διπλανός μου και με ιδιαίτερη χάρη, οφείλω να ομολογήσω, πέφτει πάνω μου μαζί με το μπλέ ποτό του...
Και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα...
Ποιό σπίτι έχει στην κάβα του BLUE CURACAO;
Και πες οτι ένα σπίτι έχει στη κάβα του BLUE CURACAO... πόσες πιθανότητες είχα να πέσω πάνω του;
Αααααα! Γούρι-γούρι.... λένε!
Χαμογελάω και γω και κατευθύνομαι προς το μπάνιο...
Επιστρέφω στο σαλόνι και αποφασίζω να δοκιμάσω για άλλη μια φορά την τύχη μου στα χαρτιά...
Απολογισμός 10 ευρώ σε 10 λεπτά!
Έχει πάει η ώρα 6..
Κάποια στιγμή θα πρέπει να πάμε και στα σπίτια μας...
Βάζω λοιπόν το φλουρί στο νάιλον απο τα τσιγάρα μου και κατευθύνομαι προς το σπίτι..
Ανοίγω το τσαντάκι μου...
κλειδιά πουθενά...
Τέλεια...
Μπαίνω στο αμάξι... (ευτυχώς αυτό πήρε μπρός!)
και κατευθύνομαι στο μαγαζί που βρίσκεται ο μοναδικός άνθρωπος που έχει κλειδιά απο το σπίτι μου, παίρνω τα κλειδιά του σπιτιού της !
Ακολουθεί μια τρελή διαδρομή απο το μαγαζί στο σπίτι της για να πάρω τα κλειδιά καθώς έμεινα τουλάχιστον 20 λεπτά να περιμένω ενα τρένο γεμάτο τάνκς να περάσει(όπου λέω δεν παίζει κάποιος μου κάνει πλάκα), επιστρέφω πάλι στο μαγαζί αφήνω τα κλειδιά της.. και πάω προς το σπίτι μου.. Λερωμένη ,κουρασμένη ,νευριασμένη και πολύ μα πάααααααρα πολυ νυσταγμένη και με το που κάνω να ανοίξω την πόρτα με το κλειδί...
τσουπ ανοίγει η πόρτα και ξεπροβάλει η κυρία Ρίτσα απο το διπλανό διαμέρισμα...
"΄Καλή χρονιά!!!!"
Προσπαθώ να φανώ όσο πιο γλυκιά γίνεται..
"Καλή χρονιά και σ'εσάς.."
Την προσπερνάω και ανοίγω την πόρτα του σπιτιού έτοιμη να καταρρεύσω.
"Κατερίνα! δεν έχουμε ρεύμα να ξέρεις, κάτι έγινε με τις ασφάλειες χθές"
ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!
Μη με ρωτήσετε πως κοιμήθηκα... δεν εχω ιδεα..
Ξυπνάω που λέτε το μεσημέρι πάω να ανοίξω το laptop...
Τίποτα... μαύρη μαυρίλα πλάκωσε...
Αποτέλεσμα;
Έχασα 2 σημαντικά project που ετοίμαζα εδω και δυο μήνες με deadline 18 Ιανουαρίου..
Και άντε πες αυτα τα έχω περασμένα και στο pc του γραφείου, αν και μισά, αλλά μικρό το κακό.
Έχασα ΟΛΕΣ τις φωτογραφίες μου....(άπειρες)
Και αυτο που με πείραξε πιο πολύ απ'όλα...
Έχασα όλα τα γραπτά μου μαζί με αυτά και το βιβλίο που γράφω τον τελευταίο χρόνο..
Και μου το έλεγαν τα παίδια στη δουλειά..
Πάρε εναν εξωτερικό να έχεις...

Και κάπως έτσι κύλισε για μένα η πρώτη μέρα του χρόνου...

Αυτό που με παρηγορεί είναι οτι χθές χιόνισε....
Τουλάχιστον είδα και μια άσπρη μέρα!!!!!
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!! :))))

υ.γ. Φλουρί πάντως δεν θέλω να ξανακερδίσω... και αν μου τύχει θα το κάνω δωρεά ΤΕΛΟΣ!!!!!

10 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Κατερινα μου

δεν φανταζεσαι ποσο γελασα με την γκαντεμια σου :):):) Καλα μη φωναζεις, σταματαω τα γελια!

Ειμαι σιγουρη καποιος απο τον Νοτο σε μελετουσε εκεινο το βραδυ ;)

Χθες αναφεραμε με την πεθερα μου το Blue Curacao και αναρωτιομασταν αν υπαρχει ακομα. Υπαρχει λοιπον :):)

Πιο πολυ στενοχωρεθηκα με οσα εχασες απο το λαπτοπ, ολα τα αλλα κι εγω "γουρι-γουρι" θα σου φωναζα. Εσυ να εισαι καλα να βγαλεις καινουριες φωτογραφιες και να βρεις το κουραγιο να ξαναγραψεις και οσα αρχεια σου χαθηκαν!

Ενα υπεροχο, ερωτικο, μαγικο 2010 σου ευχομαι με υγεια, ευτυχια, ταξιδια, μουσικες και ονειρα.... αντε και χρημα αφθονο.... α και ελευθερο χρονο να τα χαιρεσαι ολα!!

Καλη χρονια!!!!

Adis είπε...

BLUE CURACAO ε? Ε λοιπόν πολύ το αγαπάω αυτό! Το βάζω στον αγαπημένο μου χυμό! ;) Σήμερα έπινα κιόλας!!
Πολύ γκαντεμιά πάντως! Στημένη στην είχανε φαίνεται!. Πάντως ελπίζω όλες οι ατυχίες σου να ήρθαν μαζεμένες για να είναι ήρεμη η υπόλοιπη χρονιά σου.. ;)
Καλημέρα και καλή τύχη από 'δω και πέρα! :)

suncitizen είπε...

Μάλιστα...
Δεν ανησυχώ...
Λογικό είναι.
Στις πιθανότητες υπάρχει πάντα μία ισορροπία.
Δηλαδή μία μεγάλη τύχη (όπως το φλουρί μετά απο τόσα χρόνια) πρέπει να αντισταθμιστεί με μια σειρά από μικρές ατυχίες, ή μία μεγάλη :ρ

Για καλή σου τύχη, ήταν μια σειρά από μικρές.

Κατά τα άλλα, κάθε κατάρα μπορεί να γίνει ευλογία με σωστό προγραμματισμό.
Που θα πει ότι θα μπορούσες να εκλάβεις το βρέξιμο του αλκοόλ ως μία προσπάθεια προσέγγισης από το διπλανό, ή το ότι έφυγε ο πόντος ως 'ένα πιο Kinky look,ή το ότι κόπηκε το ρεύμα ως μια ευκερία για ρομάντζα ;)
Κατά τα άλλα, αν δεν χτύπησε ο δίσκος σου, τίποτα δε χάθηκε.
Παρόλα αυτά, ΠΑΝΤΑ πρεπει να κρατάς backup ωστε να μην προκαλείς την τύχη σου...

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Γέλασες ε;;;
Εγώ να δεις τι γέλιο έχω ρίξει με το δούλεμα που έχω φάει απο όλους τους γνωστούς μου...
Εγω το είπα...
Δεν μου μπήκε καλά η νέα χρονιά..
Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω ποιός "Νότιος" με μελέταγε...
Θα πρέπει να με μισεί πολύ :Ρ
Γόυρι-γούρι λοιπόν!!!! (αυτό το blue curacao όμως βρε παιδί μου.. στο λαιμό μου έχει κάτσει :Ρ)
Καλή καρδιά και όλα γίνονται!!
Βέβαια μου βγήκε λίγο η πίστη αυτές τις μέρες...
αλλά δεν βαριέσαι, το δικό μου μπροστά στα άλλα τόσα του κόσμου...
απλά δεν ΥΠΑΡΧΕΙ!
Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου για τις ευχές σου...
Απο το στώμα σου και σε όποιον προσφερθεί να με βοηθήσει το αυτί ;)

Katerina... είπε...

...Adis...

Βαλτός είσαι και εσυ;;;; :Ρ
Να μην ξαναπιείς .. μέσα στα χημικά είναι... κάνει κακό!!! :Ρ
Ειδικά οταν φοράς τα καλά σου!
Άντε να δούμε πως θα κυλίσει η υπόλοιπη χρονιά..
Πάντως μέχρι τώρα ΔΕΝ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!

Katerina... είπε...

...suncitizen...

Λοιπόν...
Στις πιθανότητες υπάρχει πάντα μία ισορροπία...
Στην Κατερίνα υπάρχει πάντα μια τραμπάλα που προσπαθεί να κρατήσει ισορροπία!
Δεν λέω..
Καλή η προσέγγιση, ωραίο το kinky look... super και το ρομάντζο...
Αλλά... πολλά μαζεμένα ήρθαν και αναστατώθηκα... (λίγο, διότι είμαι και ΤΕΡΑΣ ψυχραιμίας :Ρ)
Για την ευλογία δεν ξέρω ακόμα..
Θα σου πώ εν καιρώ..
Καλώς ήρθες :)))

jacki είπε...

Κι εγώ να φανταστείς έχω σκάσει που τελευταία φορά που κέρδισα το φλουρί ακόμα δραχμές είχαμε.
Φέτος εγώ ετοίμασα τη βασιλόπιτα.
Και ναι δεν κέρδισα εγώ το φλουρί.
Αλλά τώρα που διαβάζω τα δικά σου ευτυχώς..
Φιου.

Καλημέρα και κλή χρονιά.
Αλήθεια καλή χρονιά.

Katerina... είπε...

...jacki...

Λές να φταίει που η βασιλόπιτα ηταν αγοραστή;;;;
Θα το ελέγξω του χρόνου και θα σου πώ... :Ρ
Καλή χρονιά και σε σενα jacki μου...
Καλύτερη απο τη δική μου...
Αλήθεια.. ;)
Φιλί... :))

flash είπε...

Kατερινάκι... Καλή Χρονιά και από εδώ!.. έστω και τόοοοοσο καθυστερημένα!!!
Αλλά από εδώ και πέρα πιάνει!!!
Το φλουρί ό,τι ήτανε να κάνει το έκανε μεσ΄το Γενάρη!
ποπο έπαθες πραγματικά τόση ζημιά, και με τον υπολογιστή;.. το χω πάθει κι εγώ.. ααα το στομάχι μου με πιάνει (δεν το χω ξεπεράσει :pp)
Φτου φτου σκόρδα!!! :p
Φιλάκια σου πολλά!!!
Μην σε παίρνει από κάτω...
Y.Γ. εξωτερικό πήρες;; ;)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΧΑΘΗΚΕΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email