Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2010

1...2...3... ΚΟΙΤΑ ΕΓΩ...

 ...Τρία σημεία..
Αν τα ενώσεις κάνεις ένα τέλειο κύκλο..

Στη μέση του κύκλου εγώ..
Προσπαθώ να σπάσω τις ακτίνες που ενώνουν το κέντρο με τα σημεία..
Δυσκολεύομαι.. 
Μα γιατί; Εγώ ήμουν καλή στη γεωμετρία...





Προσπαθώ να βάλω σε μία τάξη το μυαλό μου...
Όλα είναι τόσο μπερδεμένα...
Εγώ ακόμα περισσότερο..
Αρχίζω να μετράω..

1...
-Ήρθα να σε δώ.. μου έλειψες..
-Δεν θέλω να σου λέιπω..
-Μου λείπεις..
-Πρέπει να φύγεις..
-Δεν μπορώ..
-Πρέπει..
-Δεν μπορείς να με καταλάβεις..
-Μπορώ.. δεν ξέρω αν θέλω..
-...
-...
(Λ.)

2...
-Δεν αισθάνεσαι άσχημα;
-Οχι.
-Όχι;;;
-Γιατί πράγμα μιλάς;
-Εσυ σε τί απάντησες;
-...
-...
-Γιατί εσύ αισθάνεσαι άσχημα;
-Ναι.
-Κάνεις κακό σε κάποιον και αισθάνεσαι άσχημα;
-Ναι..
-Σε ποιόν;
-...σε μένα..
(Γ.)

3...
-Να σου κανω μία ερώτηση;
-Ναι...
-Πέρασες ωραία χθές;
-Πολύ..
-Αλήθεια;
-... μόνο αλήθειες..
-Μόνο..
-Εμείς;
-Τι εμείς;
-Είμαστε αλήθεια..
-...
-Κατάλαβα..
-Τι κατάλαβες;
-Αυτό που είπες..
-Μα δεν είπα τίποτα..
-Δεν χρειάστηκε..
(Σ.)

12 σχόλια:

Elementstv είπε...

Παντα θαυμαζω οσους μπορουν να γραψουν τετοιου ειδους "περιεργα" κειμενα....ομορφο παντως!

Άνεμος είπε...

Δε γνωρίζω αν είναι αλήθεια το κείμενο ή οχι...

Αν δεν είναι είναι πολύ όμορφο...

Αν είναι, είναι μεν όμορφο σαν κείμενο αλλά όχι σαν κατάσταση...

Όσο είναι έτσι μπερδεμένη η κατάσταση δε θα καταφέρεις κάτι... ούτε θα προχωρήσεις...

Πρέπει κάτι να κάνεις...

Καληνύχτα!

Kévin είπε...

Όντως πολύ ομορφο.. Σε αγγίζει..

Ωραίο blog συγχαρητήρια...

stolenblood είπε...

μάλλον πρέπει να δώσεις λίγη σημασία στον εαυτό σου! τον ακούς που φωνάζει αλλά κλείνεις τα αυτιά, γιατι? πολύ όμορφο μπλογκ και με τρομερή μουσική συνοδεία!!!

Katerina... είπε...

...Elementstv...

Σ'ευχαριστώ...
Ίσως όλο αυτό οφείλεται στο περίεργο της όλης κατάστασης...

Katerina... είπε...

...Άνεμος...

Θα το ήθελα πολύ να είναι απλά ένα όμορφο κείμενο..
Αλήθεια...

Katerina... είπε...

...Kévin...

Σ'ευχαριστώ πολύ...
Καλώς ήλθες..

Katerina... είπε...

...stolenblood...

Το γιατί το έχω αφήσει στον χρόνο..
Κουράστηκα πολύ να ψάχνω απαντήσεις..
Σ'ευχαριστώ..

Καλώς ήλθες...

#lockheart# είπε...

Στη διαδικασια να σε ξεμπερδεψω με τα φωτα μου,μπερδευτηκα ακομα πιο πολυ μεστο σκοταδι...
Υπομονη,μονο αυτο θα πω.
Καλο βραδυ Κατερινα μου!

Katerina... είπε...

...#lockheart#...

Δεν ξέρω αν αυτο που χρειάζομαι τώρα λέγεται υπομονή..
Πόση ακόμα.. δεν χωράω άλλη..
Γέμισα...
Λύση ψάχνω για να με απαλλάξω..
Πονάει πολύ αλήθεια..
Σ'ευχαριστώ..

flash είπε...

Κατερινάκι μου..
Καταρχήν να δηλώσω οτι πάντα ήμουν καλύτερη στην άλγεβρα συγκριτικά με την γεωμετρία :) οπότε...
Δύσκολο, μου ήταν δύσκολο να πω, ώσπου είδα το τελευταίο σου σχόλιο..
Είναι πολύ προσωπικό, γι αυτό.. όμως θα προσπαθήσω, εξάλλου μονάχα ένα σχόλιο είναι, έτσι;
Αναρωτιέμαι, γιατί σχεδιάζεις κύκλο ενώ έχεις τρία σημεία; Ο κύκλος είναι δύσκολο σχήμα, δεν είναι απλό...
Με τρία σημεία εγώ θα σχεδίαζα ένα τρίγωνο.. το τρίγωνο τώρα που θα σχεδιάσεις εσύ μπορεί να σου βγει ισοσκελές.. δύσκολο και πάλι, καλύτερα άλλαξε άσκηση.. μπορεί ισόπλευρο.. κάπως καλύτερα.. μπορεί και σκαληνό... νομίζω οτι αν το φανταστείς σκαληνό, τότε σίγουρα θα έχεις βρει τη λύση, γιατί κάποια γωνία(αγκαλιά) θα είναι πιο κοντά, κάποια πιο φιλόξενη, κάποια θα πετάει αστεράκια και θα σε έλκει κοντά της περισσότερο.
Προσπάθησε λοιπόν να σχηματίσεις στο μυαλουδάκι σου αυτό το τρίγωνο που θα σου δώσει την λύση που ζητάς, μέσα σου βαθιά ίσως να την ξέρεις ήδη...

Τώρα νομίζω οτι είναι ανόητο αυτό που κάνω...... αλλά από αυτά που γράφεις εδώ και μόνο από αυτά (έχει σημασία μεγάλη αυτό) εγώ βλέπω δυο περιπτώσεις πιο μονόπλευρες.. λίγο πιο πολύ να αγαπάς, λίγο πιο πολύ να αγαπιέσαι... και βλέπω και μια τρίτη την οποία κράτησες για το τέλος και στην οποία χάρισες χρώμα κόκκινο (καποιοι διαβάζουν τις λεπτομέρειες, όχι εγώ :pp) και στην οποία διακρίνω αυτήν την αμοιβαιότητα που όλοι ψάχνουμε, την αλήθεια για την οποία μιλάς και είναι το αλάνθαστο κριτήριο σε αυτές τις περιπτώσεις...
Από την άλλη, πάντα τα πράγματα είναι όμορφα στην αρχή..
ήταν πάντα έτσι και χάλαγαν κάποτε; Θέλουμε, αλλά κυρίως, μπορούμε να τα διορθώσουμε;
Και τέλος, μήπως έχουμε μάθει ήδη αρκετά από τα λάθη μας για να κάνουμε μια νέα προσπάθεια να διατηρήσουμε όσο περισσότερο γίνεται αυτήν την ομορφιά;.. όμως, είμαστε έτοιμες;
Σιγά σιγά ταυτίστηκα, για πότε χρησιμοποίησα πρώτο πληθυντικό, ούτε που το κατάλαβα :)
Αυτά έτσι, για να σκεφτούμε λιγάκι παρέα... στην ουσία όλα αυτά που σου είπα είναι άχρηστα και το εννοώ, στην ουσία μόνο εσύ ξέρεις...
Σε φιλώ γλυκά, καλή σου μέρα!

Υ.Γ.Εκείνη που πετά αστεράκια να διαλέξεις :ppp
Υ.Γ.2: Απίθανο το βιντεάκι!

Katerina... είπε...

...flash...

Αχ φλασάκι μου...
Άργησα να σου απαντήσω.. εσκεμμένα..
Τα σκέφτηκα ολα αυτα που είπες.
Προσπάθησα να κάνω τρίγωνο..
Τελικά σκαληνό βγήκε..
Μόνο που οι πλευρές του είναι τόσο μεγάλες και εγω τόσο μικρή μέσα του..
μάλλον κάτι έγινε με τις κλίμακες..
Όλες οι γωνίες μακριά είναι..
Είπα να κάνω κάτι με την κλίμακα..
Δεν θέλω να αλλάξω άσκηση (είμαι και πεισματάρα βλέπεις!)
Βέβαια τώρα έχω άλλο πρόβλημα..
δεν ξέρω ποιά κλίμακα είναι ελαττωματική.. η δική μου ή του τριγώνου;
Που θα μου πάει θα τη βρώ τη λύση...

Και το παραμύθι έχει ως εξής:
Πιο πολύ αγαπιέμαι... πιο πολύ αγαπάω ... πιο πολύ ονειρεύομαι...
Και τα τρία όμως έχουν ενα -(μείον) μπροστά... το καθένα για το δικό του διαφορετικό λόγο..
(-)*(+)=(-)
(-)*(-)=(+)
(+)*(+)=(+)

Δύο οι περιπτώσεις..
Ή αλλάζω πρόσημο σε μένα... ή θα περιμένω για καινούρια εξίσωση με θετικό πρόσημο αυτή τη φορά.. ;)
Τι άλγεβρα... τι γεωμετρία...
Όλα μαθηματικά είναι..


Εγώ θα το διατύπωνα αλλιώς..μήπως έχουμε μάθει ήδη αρκετά από τα λάθη μας για να κάνουμε ξανά τα ίδια λάθη;
Μάλλον δεν είμαστε έτοιμες...
Θα γίνουμε όμως... που θα πάει...

Καθόλου άχρηστα αυτα που λές.. και το ΕΝΝΟΩ... ;)
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email