Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010

ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΟΥ... ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ (HAPPY) END..


Ήσουν απέναντι μου μετά από καιρό...
Αυτή τη φορά δεν ήσουν μόνος..
Ένιωσα περίεργα.. για κείνη.. για μένα..
Ήθελα να στο πω..
Είναι  όμορφη.. και γλυκιά.. έδειχνε χαρούμενη..
Προσπαθούσα να μην σε  κοιτάζω από φόβο μήπως καταλάβει(ς)..
Τα βλέμματα μας συναντήθηκαν..κατάλαβα.. κατάλαβες..
Φύγαμε..
Εγώ μόνη..
Εσύ ..
Μπήκα σπίτι..
Σε σκεφτόμουν..
Θα σε ήθελα εδώ απόψε..
Δεν ήμουν έτσι εγώ..Δεν είμαι έτσι..Δεν θέλω να είμαι έτσι..
Ξάπλωσα στον καναπέ.. Το κρεβάτι μου φάνηκε άδειο και εγώ πολύ μικρή για να το γεμίσω..
Χτύπησε το τηλέφωνο μου..
Ήσουν εδώ..
Δεν πρέπει να είσαι εδώ..
Γιατί;  Γιατί μου το κάνεις  αυτό;
Άνοιξα την πόρτα..
Άπλωσες τα χέρια σου στο πρόσωπο μου και με φίλησες  με πάθος..
Έτσι  όπως δεν με είχες φιλήσει ποτέ..
με σήκωσες στα χέρια σου.. με πήγες στο κρεβάτι και μου έκανες έρωτα..
Μείναμε να κοιταζόμαστε χωρίς να μιλάμε..
Κατάλαβες ..
Κατάλαβα..
Με πήρες αγκαλιά.. 

Άνοιξα τα μάτια μου το πρωί και ήσουν ακόμα δίπλα μου..
Ήμουν ακόμα στην αγκαλιά σου..
Σε ξύπνησα..
Ήταν η ώρα να φύγεις..
Ξανά..

15 σχόλια:

pretending είπε...

"οι μεγαλοι ερωτες δε φορανε ποτε νυφικο"
ενα βιβλιο που πρεπει να διαβασεις,νομιζω ταιριαζει απολυτα

Dee Dee είπε...

Προσπερνω το σχολιο του απο πανω μου, μια και παντρευομαι σε λιγους μηνες και ερωτω:


Γιατι ξεπουλας τον εαυτο σου; Η κινηματογραφικη αφηγηση δεν μπορει να σκεπασει την ελειψη .

Δεν ξερω Κατερινακι μου. Εκανα πολλα καποτε και πληρωσα τα περισσοτερα.

Το δικο μου ρεζουμε στην ως τωρα ζωουλα μου, ειναι οτι μεγαλωνοντας θελω να ζω τη ζωη ολοκληρωτικα. Και οχι σε μικρα ενσταντανε, απο φοβο μηπως δεν αξιζω κατι ολοκληρο. Και βεβαια το αξιζω, αρκει Εγω να το διεκδικησω. Σαν αμπελοφιλοσοφιες ακουγονται ευκολα ολα αυτα, ξερεις καλα ομως οτι δεν ειναι. Μεχρι να βρεις την δυναμη μη σε δινεις στις εκπτωσεις!


Τις περισσοτερες φορες η γυναικα που ειναι απεναντι και οχι διπλα σε καποιον αντρα , δειχνει πιο μοιραια. Θα ερθει η στιγμη που αυτον το ρολο θα μπορεις να το εχεις διπλα σε καποιον! Και αυτος ειναι ο στοχος.... απο απεναντι ειναι πολυ ευκολο να εισαι ελκιστικος!


Συγνωμη για το αυστηρο μου σχολιο. Νιωθω να σε ξερω πολυ καιρο και ειμαι και λιγακι ωμη και ατσαλη οταν θελω να διαφωνησω με καποιον :):)
Αν δεν μου ξαναμιλησεις θα το κατανοησω :):):):):)

xxxxxxxxx

Katerina... είπε...

...pretending...

Θα το έχω στα υπ'οψιν...
αν και έχω αντίθετη άποψη σχετικά με τους μεγάλους έρωτες...
Καλώς ήρθες... :)

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Αχ κοριτσάκι μου..
καλά κάνεις και τα λές..
Εγώ ξέρεις πόσες φορές τα έχω πει στον εαυτό μου;;;;
Αρχικά ειχά πολλούς ενδοιασμούς σχετικά με την ανάρτηση που θα έκανα...
Αλλά ήθελα πολύ να το μοιραστώ μαζί σας..
Το παράξενο στην ΟΛΗ υπόθεση είναι οτι είμαι δύνατός άνθρωπος...
Και πραγματικά δεν ξέρω πως σκ...ατα (:Ρ) τα έχω κάνει έτσι τώρα...
Και εγώ απορώ με τον εαυτό μου..
Αλήθεια...

Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου...
Σημαίνει πολλά για μένα.. :)

Dee Dee είπε...

Ξερεις ποσες φορες ειχα την αναγκη να κανω κι εγω τετοιες αναρτησεις αλλα τελευταια στιγμη δειλιασα;; Και ο μονος λογος ηταν επειδη ισως καποιοι να παρερμηνευαν και να πληγωνοντουσαν αναιτια. Να αναρτεις ο,τι εχεις αναγκη, αν ειχα λιγη δυναμη παραπανω θα το εκανα κι εγω ;)

Καλο τριημερο!

suncitizen είπε...

Δηλαδή ισχύει αυτό που λένε:
"Καινούργια αγάπη και παλιά με βάλανε στη μέση. Γυρίζω βλέπω την παλιά κι η νέα δε μ αρέσει" ;
:)))

Πάντως αν θές ρεαλιστικές λύσεις και καθαρές ισχύει το ρητό:
"Εκεί που φτύνεις ποτέ δε γλύφεις.
Έφτυσες; Έφυγες!"
:)))

Katerina... είπε...

...suncitizen...

Ούτε καινούρια ούτε παλιά..
Απωθημένο θα έλεγα καλύτερα..
Δεν ήμασταν ποτέ μαζί..

Παρολαυτα θα συνφωνήσω με το ρητό...
;)

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα,
σε διαβαζω απο τα Χριστουγεννα.Σε καποια σημεια απο τα archives σου, νομιζα οτι διαβαζω τις σκεψεις μου.Φοβερη η επιλογη της playlist ( με κορυφαιο το landing in london .Συνεχισε να γραφεις (και να ζεις βεβαια) το ιδιο καλα...

Katerina... είπε...

...Aνώνυμος...

Ξέρεις τι έχω καταλάβει;
Τελικά κανείς δεν είναι μόνος, πάντα το πίστευα αυτό και τώρα μέσω του blog to επιβεβαιωνω ,κάθε μέρα..
Πόσες ίδιες στιγμές.. πόσα κοινά συναισθήματα...
Θα συνεχίσω να γράφω ..
γιατί τελικά είναι ωραίο να μοιράζεσαι στιγμές-συναισθήματα
και να ξέρεις ότι κάπου.. κάποιος σε νιώθει και σε καταλαβαίνει αληθινά...
Όσο για το να "ζώ"... αυτό δεν το διαπραγματεύομαι...
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ;)
Να είσαι καλά...

Ανώνυμος είπε...

Thanks για το γρηγορο reply.Ειναι οση δυναμη μου χρειαζεται για τη δυσκολη βδομαδα που ξεκινα.Να ξερεις οτι και στα Γιαννενα καποιος σε νιωθει και σε καταλαβαινει. Και εσυ να σαι καλα :-)

Adis είπε...

Εγώ τώρα τι να πω μετά απ' όλα αυτά που είπες εσύ?...
Κάποιος ανώνυμος είπε: "...νόμιζα ότι διαβάζω τις σκέψεις μου".. Εγώ πλέον δε νομίζω... ;)

Νομίζω πως αυτή είναι μια καλή φράση της Dee Dee για να έχουμε κατανού: "Μέχρι να βρεις την δύναμη μη σε δίνεις στις εκπτώσεις!"..

Καλή συνέχεια Katerina τα ξαναλέμε! :) Και καλή σαρακοστή!.

Katerina... είπε...

...Aνώνυμος...

Γιάννενα ε;
δεν έχω πάει ποτέ...
Μεγάλο μέρος της καρδιάς μου όμως έμεινε εκεί πρίν μερικά χρόνια...

Καλή δύναμη λοιπόν... σε μένα..
Σε σένα;
και σε σένα..

Katerina... είπε...

...Adis...

Μέχρι να βρώ τη δύναμη...
Προσπαθώ...
Να ξαναγίνω "εγώ"...
Χωρίς εκπτώσεις...
Για να μπορώ να με κοιτάζω...
Μέσα στα μάτια...
χωρίς να ντρέπομαι για μένα...
Σ'ευχαριστώ..

Άνεμος είπε...

Ακόμη και αυτές οι στιγμές, δεν είναι άσχημες...

Είναι στιγμές ζωής...

καληνύχτα!

Katerina... είπε...

...Άνεμος...

Ναι...
Μόνο που πονάνε...
Λίγο.. μπορεί και πολύ..
Ελπίζω σε κάτι καλύτερο..
Σίγουρα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email