Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2010

LET THE SUNSHINE IN...

Αυτή η ανάρτηση είναι λίγο διαφορετική απο εκείνη που σκόπευα αρχικά να κάνω..
Βλέπετε περνάω μια φάση λίγο περίεργη απο όλες τις απόψεις..
Ας την ονομάσουμε "ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ"! 
Γιατί όπως είναι γνωστό στην Κατερίνα αρέσει πολύ να κάνει τη ζωή της δύσκολη!!!
Όμως σήμερα δεν θα σας κουράσω με τα δικά  μου.. (αύριο μπορεί!)


Πρίν λίγες μέρες λοιπόν είχα την τιμή να λάβω ενα "φωτεινό" λουλουδένιο βραβείο απο τη φίλη flash 
Για 'μένα όμως είναι ακόμα πιο ξεχωριστό γιατί προέρχεται απο το πιο γλυκό και καλοσυνάτο πλάσμα που έχω γνωρίσει εδω μέσα...
Που με πέτυχε στην πιο δύσκολη φάση της ζωής μου, και μου έμαθε πως τα συναισθήματα που δεν μπορούμε εύκολα να  σηκώσουμε οταν τα μοιραζόμαστε μας βαραίνουν λιγότερο.. πως πρέπει να κάνουμε την λύπη μας μελαγχολία για να έχει και λίγο μέλι μέσα... :)
Που μου χάρισε εκείνη την υπέροχη ανάρτηση για το γκρί που ακροβατεί... που μου έβγαλε το πιο αληθινο απο τα χαμόγελα μου.. Σ΄ευχαριστώ.. για όλα.... Αλήθεια..

Ήρθε η ώρα λοιπόν να χαρίσω και εγω με τη σειρά μου αυτο το λουλουδάκι... Γι'αυτο θα προτείνω να ανοίξουν τα παράθυρα τους και να αφήσουν το φώς να πλημμυρίσει τις ζωές τους οι:
Dee Dee ... για τη χαρά που μεταδίδει και γιατί δεν φοβάται να κάνει όνειρα..
Νικόλας Κ. .. για την αλήθεια που βγάζουν οι σκέψεις του..
Jacki.. γιατί η σιωπή της λέει πολλά..
Αχτίδα.. για τη δύναμη ψυχής που έχει..
Αdis.. γιατί η σχέση μας είναι καρμική..
elementstv.. γιατί αυτό το παιδί έχει "κότσια" και ψυχή αληθινή..
Aνεμος... γιατί  οταν φυσάει ο άνεμος με αγγίζει..
suncitizen.. γιατί τα λέει έξω απο τα δόντια..
SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS.. γιατί περιμένω πώς και πώς κάθε Δευτέρα να ξεκινήσει με χαμόγελα...
ΑlexΜil.. γιατι  γράφει διαφορετικά και μου αρέσει.. και γιατί το "κάντο μόνος σου"  κλείνει 4 μήνες με 19 αναγνώστες, 8 σχόλια και καμία ανάρτηση :P


Καλό μήνα..
Να προσέχετε τους εαυτούς σας... και να χαμογελάτε...

13 σχόλια:

flash είπε...

:)))))
Καταρχήν μπράβο σου, είναι πολύ ωραία η ανάρτηση!
Κατάφερες να με συγκινήσεις (πολύ) και να με κάνεις να γελάσω :))).. τί παιδί είσαι εσύ, μου λες;;; :)))))))

Όσο για την "φάση της Κατερίνας" ένα θα σου πω.. πήγα πάνω στα μωβ γραμματάκια και πάλευα να βρω κανένα λινκ, μήπως και διαφωτιστώ!!! :pppp
Για να έκανες οτι λείπεις λίγο ακόμα και τα λέγαμε... :pppp
Σε πειράζω.. ελπίζω να είσαι καλά.. μην χάνεσαι!

Συγχαρητήρια στους βραβευθέντες θερμά, όσο και το βραβειάκι τους!

Φιλάκια πολλά Κατερινάκι, καλό απόγευμα! :)

Elementstv είπε...

Aχ σ'ευχαριστώ πολυ μου εφτιαξες τη μερα....Τελειο κομματι!

Dee Dee είπε...

Τζουτζουκα μου

ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!!!

η "φαση της Κατερινας" πιανει ολες τις Κατερινες;;; Για να προετοιμαστω :):)
Σε πειραζω βεβαιως βεβαιως!

Να τις ζες ολες τι φασεις της ζωης σου, δεν γεννηθηκαμε μονο για τα ροζ συννεφακια. Απλα να εχεις το νου σου να μην αφηνεσαι για πολυ σε ψυχολογικη κατηφορα. Καπου καπου πρεπει να βρισκουμε δυναμη να σταματαμε την κατρακυλα, να κοιταμε ψηλα στα ονειρα και να σκαρφαλωνουμε προς τα πανω σιγα σιγα :)

Φιλακια πολλα πολλα κοριτσαρα μου!!!

Νικόλας K. είπε...

Είναι φορές που όλοι μας περνάμε φάση ή και φάσεις διαδοχικές αλλά ξέρεις όταν κάποιος επιδιώκει το δύσκολο πάντα βγαίνει περισσότερο κερδισμένος, σε σχέση με το αν του έρχονταν όλα βολικά. Δεν πρόκειται να νιώσεις ποτέ πλήξη και η ανία εξοβελίζεται στον μακρινό ορίζοντα που αναφλέγεται κάτω από το βλέμμα σου!
Με τιμά πολύ το γεγονός ότι κατάφερα μέσα από τις φτωχές μου κουβέντες να σε κάνω να βρεις αλήθειες… Στην πραγματικότητα όμως εκείνος που διαβάζει ένα κείμενο και το βρίσκει χρήσιμο είναι που του δίνει ζωή και αξία, δηλαδή εσύ, όλοι εμείς…
Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!
Καλό Σαββατοκύριακο και καλό μήνα ( δεν τα έχουμε πει...)

Adis είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για το λουλουδάκι σου!! Μου έβγαλε ένα απ' τα πιο αληθινά χαμόγελά μου.. ;)

Ο πρόλογος σου είναι πολύ όμορφος, συγκινητικός θα 'λεγα..
Ο καθένας μας νομίζω έχει να πει κάπου ένα μεγάλο ευχαριστώ και χαίρομαι που μου 'δωσες την ευκαιρία να το κάνω και 'γω.. :)

(Γενικά κάτι που ξέχασα να πω και παλαιότερα, λατρεύω τις μουσικές επιλογές σου).

Σ' ευχαριστώ και πάλι. Καλό ξημέρωμα να 'χεις και τα ξαναλέμε σύντομα.. :)

Katerina... είπε...

...flash...

Έλα μου ντε.. τι παιδί είμαι εγω;;;
Να σου πώ την αλήθεια για link πήγαινε αλλά κάπου στην πορεία χάθηκε.. μαζί με 'μένα.. :Ρ
Κατερίνα είναι αυτή τι να την κάνουμε; :)
Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου..

Katerina... είπε...

...Εlementstv...

Να σαι καλά... χαίρομαι πολύ :))
Είναι ωραίο το συναίσθημα οταν φτιάχνεις τη μέρα κάποιου ;)
Φιλιά..

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Θέλω να πιστεύω (και εύχομαι)οτι δεν τις πιάνει όλες ;)
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου..
Τα ροζ συννεφάκια πάντως δεν φτιάχτηκαν για 'μενα.. σίγουρα!
Πολλά Κατερινίστικα φιλιά!

Katerina... είπε...

...Νικόλας Κ...

Αχ βρε Νικόλα μου τι να πώ;
Οτι και να πώ λίγο θα είναι..
Εγώ σε ευχαριστώ..
Αλήθεια..

Katerina... είπε...

...Adis...

Όλη η χαρά δική μου..
Ή μάλλον και δική μου :Ρ
Και το χαμόγελο επίσης... αληθινό και αυτο..
Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει η μουσική μου..
Δεν είχα καμία αμφιβολία άλλωστε :Ρ
Πολλά καρμικά φιλιά..

Άνεμος είπε...

Δε μου έχει ξανατύχει να με βραβεύει άτομο που δε μου έχει αφήσει ποτέ σχόλειο...

Το εκτιμώ. Σε ευχαριστώ πολύ!

καληνύχτα!

Katerina... είπε...

...Άνεμος...

Θα αρκεστώ μόνο σε αυτό...
Οι ψυχές μιλάνε ακόμα και στη σιωπή...
Εγώ σ'ευχριστω...

Άνεμος είπε...

Σωστό αυτό που λες. Απλά θα ήθελα να σε είχα μάθει νωρίτερα! Κάλιο αργά παρά ποτέ όμως.

Καλημέρα !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email