Τρίτη, 23 Μαρτίου 2010

ΜΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΑΓΚΑΛΙΑ...


Ξέρεις τι συμβαίνει με μένα;
Μπερδεύομαι.. μπουρδουκλώνω τα πόδια μου και πέφτω κάτω και τσακίζομαι..
Πονάω όμως δεν κλαίω..
Πονάω μα δεν το δείχνω..
Έτσι και σήμερα.. νόμιζα οτι μπορώ να τρέξω και να φτάσω δίπλα σου..
Έτρεξα.. νόμιζα οτι τα κατάφερνα.. όμως τυφλώθηκα απο το φώς του ήλιου και τσακίστηκα..
-Μα καλά τυφλή είσαι;
 Αφού αυτός τρέχει με χίλια.. που και πως να τον προλάβεις;
-Χθές τον πρόλαβα..
-Χθές κουράστηκε και έκανε μια σταση να ξεκουραστεί.. γι'αυτό τον πρόλαβες ηλίθια..
-....
-Τι με κοιτάς; σου έχω πεί τόσες φορές.. μη κοιτάζεις τον ήλιο.. σε καίει και σε τυφλώνει .. Πονάς;
-Όχι..
-Λες ψέματα.. αφου έχεις ματώσει..
-Ε και; Τα πόδια μου όλο πληγές είναι το συνήθισα..
-Ωραία! κοίτα να συνηθίσεις και τη μοναξιά τώρα..
-Δεν μπορώ..
-Μπορείς!
-Δεν μπορώ σου λέω..
-Σκάσε.. είπα μπορείς..
-Μια αγκαλιά θέλω μόνο... αλήθεια..
-Δεν υπάρχει αλήθεια..
-Υπάρχει μα την κρύβει καλά το ψέμα..
-Και αγκαλιά που θα βρείς; στο ψέμα ή στην αλήθεια;
-Στην αλήθεια..
-Μα πόσο ανόητη μπορεί να είσαι... 
-Ίσως και να είμαι.. δεν θα πάψω ποτέ ομως να ψάχνω την αλήθεια  , θα συνεχίζω να κοιτάζω τον ήλιο κι ας τυφλώνει, θα τρέχω ακόμα και αν πέφτω κάτω και τσακίζομαι.. γιατί η αγκαλιά που θέλω τα αξίζει όλα..
-....
-Δεν μιλάς ε;
-Σκέφτομαι..
-Τι;
-Αν τα άξιζει ολα αυτά τότε θα έπρεπε να την έχεις... πάλι κάπου κάνεις λάθος..
-....
-Είσαι σίγουρη οτι τα αξίζει;
-Ναι!
-Εγω πάλι όχι..
-Και να μην αξίζει εγώ πάλι θέλω να τα δώσω..
-Εσυ είσαι τρελή δεν εξηγείται..
-Μπορεί.. ψεύτικη όμως δεν είμαι.. 
-Σταμάτησε το αίμα;
-Ναι..
-Που πάς;
-Να τον προλάβω..
-Μέσα στη νύχτα;
-Έχω το φεγγάρι να φωτίζει.. 
-Και αν έχει πάει μακριά;
-Δεν είναι μακριά..
-Πως το ξέρεις;
-Δεν τρέχει τις νύχτες..
-Γιατί;
-Φοβάται..
-Το σκοτάδι;
-Οχι.. το φεγγάρι.. γιατί οταν το κοιτάζει βλέπει την αλήθεια.. και έρχεται πάλι σε μένα..



Κάποιες μέρες κυλάνε πιο γρήγορα..
Και είναι έπειτα εκείνες οι νύχτες οι σκοτεινές που ξαπλώνεις στο κρεβάτι και ψάχνεις μια αγκαλιά να χωθείς.. μα δεν την βρίσκεις..
και η καρδια βαραίνει, γιατί τα όρια που σου έχουν δοθεί τόσο ξεκάθαρα απο εκείνον σε φυλακίζουν..
Που θέλεις να δοθείς και δεν μπορείς..
Που η ανασφάλεια κατακλύζει το είναι σου και η αναγκη να αγαπήσεις και να αγαπηθείς κατακρεουργει την ύπαρξη σου..
Είμαι και εγώ εδώ!!!! Γιατί δεν με βλέπεις;; Γιατί δεν είμαι ξεχωριστή για σένα;;
Είναι απλά αυτές οι μέρες που με κάνεις ευτυχισμένη και που μετά ξέρω οτι μέχρι εκεί είναι..

11 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Και να μην παψεις ποτε να επιλεγεις την αληθεια απο το ψεμα. Τουλαχιστον οχι οταν μπορουμε να τα διακρινουμε!

Στειλε μου αν θελεις το μειλ σου στο katkag77@hotmail.com, θα σου εξηγησω μεσω μειλ τι το θελω :):)

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Αυτο κάνω.. αλλά πώς τα φέρνει κάθε φορά η ζωή(εε.. εντάξει ίσως να φταίω και εγω λίγο σε αυτό) και ολα μπερδεύονται τόσο πολύ..
Δυσκολες οι σχέσεις..
Δυσκολοι οι άνθρωποι..
Δυσκολες και οι στιγμές..
Παρολ'αυτα.. η Κατερίνα συνεχίζει ακάθεκτη..
Μέχρι να εμφανιστεί στην οθόνη..
-GAME OVER-

Φιλί.. :)

Kévin είπε...

Πολύ όμορφο το κομμάτι αυτό... Πρέπει να βρω τις παρτιτούρες..

Δεν ξέρω την όλη ιστορία, αλλά αν για αυτόν δεν είσαι ξεχωριστή, τότε καλό θα ήταν να πάψει να είναι και αυτός ξεχωριστός για σένα..
Ίσως εκεί έξω βρεις κάποιον που θα είστε αμοιβαία ξεχωριστοί ο ένας για τον άλλον...

Katerina... είπε...

...Kévin...

Ίσως και να τον βρώ..
Δεν τον ψάχνω..
Απλά εχω αφεθεί (σ)την τύχη(μου μέσα!)..
στις στιγμές..
Εχω υπομονή.. ;)

Kévin είπε...

Δεν πρέπει να αφηνόμαστε όμως...(θα μου πεις, ποιός μιλάει..τεσπα εγώ είμαι απο άλλο ανέκδοτο)..
Πρέπει κάποια στιγμή να πιάσουμε τον ταύρο απο τα κέρατα που λένε, τότε θα μας έρθουν όλα όπως τα θέλουμε...

Καλό που έχεις υπομονή όμως.. Δεν παλεύεται αλλιώς..

Άνεμος είπε...

Το κείμενό σου μου θύμισε πολύ τα δικά μου και τον τρόπο που σκέφτομαι και γω...

Πιστεύω ότι δε θα σταματήσεις ποτέ να τρέχεις... Καταλαβαίνω την ανάγκη σου για αγκαλιά... Και πόσο πονάει η έλειψή της...

Δεν έχω να σου ευχηθώ κάτι... μόνο να βρεις ότι ζητάς... Πιστεύω είναι αρκετό...

Καληνύχτα!

Katerina... είπε...

...Ανεμος...

Και εγω αυτό ελπίζω και εύχομαι..
Λένε οτι όλα για κάποιο λόγο γίνονται...
Εχω εμπιστοσύνη σε όλο αυτό..
Σ'ευχαριστω..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :))))

stolenblood είπε...

κράτα βαθιά στο μυαλό σου τις αναμνήσεις και πάγωσε όλα τα άσχημα συναισθήματα που αυτές σου φέρνουν...
μην τις αφήσεις να βγούν στιν επιφάνεια γιατί θα σε πονέσουν περισσότερο!

το φώς είναι εκτυφλωτικό...στο σκοτάδι μπορείς να δεις πιο καθαρά αλλά θέλει προσοχή γιατί η νύχτα είναι μάγισσα!

Υ.Γ: το ύφος του μπλογκ και η μουσική επένδυση μου κολλάν απίστευτά!!! μόλις απέκτησες ακόμη έναν θαυμαστή! : )

Katerina... είπε...

...SKPOYTZAKOS...

Nα σαι καλά σκρουτζάκο...
Καλό Πάσχα και σε σένα :)

Katerina... είπε...

...stolenblood...

Η νύχτα ειναι μάγισσα...
η αγάπη όμως μαγεία...
Και σαν ανθρώπινα όντα κατά ενα περίεργο λόγο το άγνωστο και το μαγικό μας εξιτάρει ..
Εγω θα την ζήσω τη μαγεία...
Ακόμα και αν χρειαστεί...
να τα βάλω με τη μάγισσα...

Υ.γ.Μόλις απέκτησα ενα συνοδοιπόρο.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email