Πέμπτη, 15 Απριλίου 2010

Mη...

Μη με κάνεις να βγάλω το κεντρί που κρύβω μέσα μου...

8 σχόλια:

flash είπε...

Καλημέρα Κατερίνα μου!! :)
Μόνο μια Σκορπίνα θα μπορούσε να 'απειλήσει' με τόση γλυκύτητα και αισθαντικότητα :))
Πάρα πολύ όμορφο τραγουδάκι αυτό!
Λοιπόν οι Σκορπιοί (κάτι ξέρω κι εγώ - Τοξότης μεν αλλά των πρώτων ημερών.. :p) είστε πολύ γλυκά πλάσματα και πολύ επίμονα.. μερικές φορες αυτή η επιμονή σας λειτουργεί εις βάρος σας, μπορεί δηλαδή να επιμείνετε σε κάτι ακόμα κι αν ξέρετε πως ίσως δεν θα βγει σε καλό.. αυτό δεν ξέρω γιατί το κάνετε, δεδομένου οτι πιστεύω πως είστε σε θέση να το κρίνετε επειδή επίσης διαθέτετε βαθιά σκέψη, διαίσθηση και αναλυτικό μυαλό... νομίζω όμως πως το κάνετε επειδή μπορείτε.. για τον άνθρωπο που είναι σε θέση να δοκιμάσει τα όρια, είναι μεγάλη πρόκληση το να μην το κάνει.. επομένως εγω θα σου πω πως έχεις την δύναμη, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να την αναγνωρίσεις και να την χρησιμοποιήσεις με απόλυτη συνείδηση, συνείδηση της ευθύνης, να μην αφήνεσαι στις διαθεσεις των άλλων.. έτσι κι αλλλιως η δική σου ειναι πιο ισχυρή.. αυτό να δεις και θα δεις πως θα την οδηγήσεις εκεί που θέλεις...
Αυτα! Ως εδώ δωρεάν :p.. για τα υπόλοιπα θα πληρωθώ σε cash..(σχολίων) :pppp
χαχαχα πολλά φιλιά Κατερινάκι μου!!
Καλό Σαββατοκύριακο!
Χαμογελαστό!! :)))))

Άνεμος είπε...

Μην το κάνεις αν νιώθεις ότι θα το μετανοιώσεις...

Adis είπε...

Μην το βγάλεις ακόμη.. Όποιος κι αν είναι ο λόγος.. Αυτός ο άσσος στο μανίκι σου θα πρέπει να είναι το τελευταίο φύλλο που θα παίξεις οπότε θα πρέπει να είσαι προσεκτική νομίζω.. Γιατί συνήθως έχει επιπτώσεις και σ' εσένα.. Βέβαια δεν είναι πάντα έτσι, αλλά εγώ προειδοποιώ για σιγουριά.. :)

Ελπίζω αυτός που πρέπει να πάρει το μήνυμά του...

Λατρεύω πάντως αυτήν την εκδικητικότητα που έχουμε και γενικότερα τους αγαπάω πολύ τους σκορπιούς. Είναι ζώδιο με νόημα και ουσία. Καλή ή κακή δεν έχει και πολύ σημασία.. Πάντως αξίζει να τους ζήσεις και να μάθεις..

Καλή σου μέρα! :)
Φιλιά..

Ανώνυμος είπε...

Αν είναι κάτι που μου αρέσει στους σκορπιούς, είναι η επιλογή να πληγώσουν. Μπορούν να το κάνουν, όχι καταλάθος αλλά κατ'επιλογή και πονάει πολύ, γιατί βάζουν το κατάλληλο δηλητήριο στον κατάλληλο άνθρωπο. Και όταν δεν το κάνουν.... μεγαλείο ψυχής, δύναμης. Εκεί είναι η δύναμη, να μπορείς να επιλέγεις να μην το κάνεις, όταν το μπορείς.
Δεν θα το βγάλεις γιατί το σκέφτεσε, απλά τον προειδοποιείς και καλά κάνεις γιατί ο φόβος φυλάει τα έρμαια.

ΗΜ/ΝΙΑ
Ετσι απλά ένα απόγευμα

Katerina... είπε...

...flash...

Καλέ εσυ είσαι καλή!!!!
Μπορούμε να κάνουμε ενα διακανονισμό σχολίων
γιατί αυτο τον καιρό τρέχω σαν τρελη και δεν εχω χρόνο ούτε για να διαβάσω το ζώδιο μου :Ρ

Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!

υ.γ. Και ναι το Σαββατοκύριακο μου,μετα απο πολύ καιρό, ήταν χαμογελαστό ;)

Katerina... είπε...

...Άνεμος...

Αυτό είναι το κακό με εμάς τους σκορπιούς!!
Είμαστε ολίγον τι αναίσθητοι!!
Ετσι και πάρουμε την απόφαση τέλος..
Δεν έχει μετάνοιες, τύψεις κλπ κλπ
Υπερασπιζόμαστε την απόφαση μας μέχρι τέλους...
ακόμα και αν πολλές φορές το αποτέλεσμα δεν μας αρέσει..
Αυτό λέγεται μαζοχισμός.. να ξέρεις :Ρ
Καλημέρα!

Katerina... είπε...

...Αdis...

"Λατρεύω πάντως αυτήν την εκδικητικότητα που έχουμε"
Ε μη μου πείς οτι είσαι και εσύ σκορπιός γιατί θα σκίσω τα πτυχία μου :Ρ

Το μηνυμα δεν το πήρε και δεν θα το πάρει...αυτος που πρέπει!
Η προειδοποίηση είναι ενα πίατο που τρώγεται κρύο.. ;)

Καλημέρα Γιάννη μου! :)

Katerina... είπε...

...Ανώνυμος...

Ναι δεν θα το κάνω...
Όχι επειδή το σκέπτομαι.. αλλά γιατί τελικά ίσως να μην αξίζει τον κόπο!
Δεν ξέρω αν αυτό είναι μεγαλείο ψυχής,δύναμης..
το ενδεχόμενο να είναι μια μορφή καλύτερης και μεγαλύτερης εκδίκησης το σκέφτηκες;;;
Σκέψου το! Γιατί απο εμάς τους σκορπιούς ΟΛΑ μπορείς να τα περιμένεις ;)

Την Καλημέρα μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email