Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

Would you tell me how it could be any better than this?

Η αλήθεια είναι οτι οι τελευταίες 2 βδομάδες ηταν οι πιο ωραίες...
Σήμερα μετά απο 6 χρόνια βγήκα με κάποιον... 
Μου είχε λείψει όλο αυτό.. 
Κατα βάθως είχα ξεχάσει πως είναι να βγαίνεις ραντεβού.. 
Συγχώρεσε με που δεν μίλησα πολύ.. αλλά όλο αυτό σε συνδιασμο με τα νερά της Αγίας Βαρβάρας ήταν τόσο ... δεν ξέρω... ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα..
Πέρασα ΥΠΕΡΟΧΑ!
Σ'ευχαριστώ...


5 χρόνια σχέση και 3 άτυχες προσπάθειες ... Τελικά ίσως να υπάρχουν και Δραμινοί που μετράνε... τουλάχιστον σε μένα!!! 


Cross your fingers!!!!! Σας χρειάζομαι :))))


11 σχόλια:

mariposa είπε...

χαχχα ευχομαι οτι καλυτερο..να σαι καλα...

Dee Dee είπε...

Κλεινω τα ματια και σου ευχομαι να το ζησεις ολο αργα και απολαυστικα ;)

xxxxxx

Kévin είπε...

Και εγώ σου εύχομαι όλη η ιστορία να εξελιχθεί όσο πιο όμορφα και ρομαντικά γίνεται!

Άνεμος είπε...

Επιτέλους! Σου εύχομαι τα καλύτερα!

Ζήσε κάθε στιγμή του και να σκέφτεσαι θετικά!

Φιλιά και περιμένουμε νέα ωραία!

annanas είπε...

με το καλό και κοίτα να ρουφήξεις όσες περισσότερες στιγμές μπορείς από τα πρώτα ραντεβού, που είναι και τα καλύτερα!

η σιωπηλή κραυγή είπε...

6 χρονια ενευ??και μεις που ειχαμε τι καταλάβαμε???

το τραγουδι που ακουγεται ειναι απ τη δεκατη εντολη

τελειο!!!!!!!!!!!

Katerina... είπε...

...mariposa-Dee Dee-Kevin-Aνεμος-annanas...
Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ!!!!:))))
Άντε να δούμε!!!
Θα σας έχω νέα σύντομα (θέλω να πιστεύω)

...σιωπηλή κραυγή...
ε οχι και 6 χρόνια άνευ... ειχα μια σχέση 5 χρόνια που δυστυχώς δεν πήγε καλά.. τον τελευταίο χρόνο είμαι μόνη μου.. με άπειρες αποτυχημένες προσπάθειες.. τον μαλακομαγνήτη τον έχεις ακουστά;;;

Le Chat Noir είπε...

Αντε αντε με νεο αερα...
Μου αρεσουν αυτα τα πρωτα ραντεβου... Σταζουν μελια...

( Ι CROSS MY FINGERS )










ΧΧΧ

Katerina... είπε...

...Le chat Noir...
Αχ αντε αντε!!! και γω αυτό λέω...
δεν μπορώ άλλο τη μαυρίλα και τη μιζέρια...
Ευχαριστώ για την καλή διάθεση :)))))

panagiotis είπε...

Γεμισε το blog απ΄ την ενεργεια σου ξαφνικα.Αντε,με το καλο! I cross my fingers too.
P.S: αλλη μια πολυ καλη μουσικη επιλογη.Σ αυτον τον τομεα, το 'χεις, παει και τελειωσε :-))

Katerina... είπε...

...panagiotis...

Το μπλογκ γέμισε απο την δική σας θετικη ενεργεια!!!
Καλοκαίρι έρχεται βρε παιδί μου..
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ (μη παρεξηγηθώ.. αυτό πάει σε μένα :Ρ )
Όσο για τη μουσική.. δεν ξέρω αν το έχω.. γούστα είναι αυτά! και εμείς μάλλον έχουμε τα ίδια ;)
Πολλά φιλιά Παναγιώτη μου :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email