Δευτέρα, 7 Ιουνίου 2010

....

15 σχόλια:

flash είπε...

Εμένα μου λες;
Εγώ everyday! :p
Να μάθουμε να ζούμε και με αυτό..
ενδιαφέρον έχει :)
Αύριο που θα είσαι λιγότερο θα δεις μια χαρά!!! αλλιώς πως θα χαιρόμασταν; ε; :p
Φιλάκια σου κοριτσάκι μου,
καλά ξεμπερδέματα!!
μπαρντόν..
Καλή εβδομάδα ήθελα να πω! :p
Αλλά... γιατί σήμερα είσαι μπερδεμένη.. δεν μου είπες.. που τα έχω εύκολα τα ξεμπερδέματα εγώ, να βάλω ένα χεράκι :pp γελάμε εδώ! :)))))

Kévin είπε...

Γιατί έτσι? Πού πήγε αυτή η καλή διάθεση των ημερών??

annanas είπε...

όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι, λένε.
Ελπίζω να ξεconfuseστεις σύντομα :)

Katerina... είπε...

...flash...

Α! Κατάλαβα.. και εσυ σαν και μένα είσαι!!! ελα να βάλουμε μαζί κανένα χεράκι να τα κάνουμε χειρότερα χαχαχα!!!
Εγώ δεν είμαι everyday... ευτυχώς!
Αλλά τις τελευταίες 2 days...
Ανατράπηκε κάτι που θεωρούσα δεδομένο.. λάθος μου!
Ακόμα μπερδεμένα είναι τα πράγματα.. ελπίζω τις επόμενες μέρες να ξεκαθαρίσει το τοπίο.. με τις ευλογίες σου βεβαίως βεβαιώς :)))
Καλή ξεμπερδεμενη εβδομάδα και σε σένα... :)))
Πολλά φιλάκια!!!!!

Katerina... είπε...

...Kevin...

Η καλή διάθεση των ημερών πάει πέταξε..
οχι οτι δεν είμαι καλά... καλά είμαι και παλι..
Απλά λίγο πιο ξενερωμένη, πιο μπερδεμενη.. πιο... δεν μπορώ να βρω την λέξη! :D
Ελπίζω να αλλάξει κάτι γιατί σε λίγο καιρό με βλέπω να γυρνάω στα παλιά.. και πίστεψε με δεν το θέλω ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!!
Φιλάκια!

Katerina... είπε...

...annanas...

Αχ και πόσο μέσα έχεις πέσει να 'ξερες...
Το ελπίζω και εγω να ξεconfuseστω...
Γιατί δεν θα την παλέψω...
Καλή εβδομάδα!!!
Φιλάκιαααααααααα:))))

panagiotis είπε...

εψαξα μιας και οπως ειπες δεν μπορεις να βρεις τη λεξη. Εχουμε λοιπον:
[konfiUzd] επίθ. σαστισμένος, αμήχανος, παραζαλισμένος: he looked confused φαινόταν σαστισμένος # μπερδεμένος, συγκεχυμένος: confused situation συγκεχυμένη κατάσταση. :-))

Περαν της πλακας, οπως ειπε και ο J Bush Junior : η μαχη με την τρομοκρατια ειναι συνεχης (ασχετο αλλα μ αρεσει να το λεω).
Να σου υπενθυμισω: α) δεν ξεκιναμε τη βδομαδα με ηττοπαθεια (καπου διαβασα οτι δεν θα την παλεψεις κλπ, μην το ξαναδω γραμμενο, οκ??) β) δεν γυρναμε στα παλια και γ) δεν γυρναμε στα παλια!!
Τελος, η σκεψη μου καθως και αυτο το τραγουδακι (μην μεταφρασεις κατα γραμμα τους στιχους, δεν ειναι και πολυ σχετικοι),μαζι σου:
http://www.youtube.com/watch?v=w441AglVuew

Adis είπε...

Λοιπόν, μάλλον δεν πρόλαβα να σ' ενημερώσω όπως είπες.. :(

Αν και, τη δικιά μου την πορεία την περίμενα, εσύ πως και..?

Και θα σου πω με δικά σου λόγια πάλι πως είμαι και εγώ αυτές τις τελευταίες 3-4 μέρες: "Η καλή διάθεση των ημερών πάει πέταξε..
όχι ότι δεν είμαι καλά... καλά είμαι και πάλι..
Απλά λίγο πιο ξενερωμένη, πιο μπερδεμενη.. πιο... δεν μπορώ να βρω την λέξη!". Ακριβώς αυτό. Τυχαίο και πάλι?..
Τώρα τουλάχιστον θα ξέρω για την επόμενη φορά.. ;)

Καλό-ήσυχο βράδυ.. :)

Katerina... είπε...

...panagiotis...

Λοιπόν.. και μόλις χθές άκουγα το συγκεκριμένο τραγούδι μέσα στο αμάξι κοιτάζοντας τη Δράμα απο ψηλά..
Αυτό με τον George Bush Junior όντως άσχετο.. αλλά αφου σου αρέσει να το λές. θα σου χαλάσω εγω χατίρι;;;
Εννοείται πως δεν ξεκινάμε την εβδομάδα με ηττοπάθεια.. αλλά κάτι down με πιάνουν που και που.. μη σου πω και ψέματα!
Πάντως το ελπίζω και εγω πως δεν γυρνάμε στα παλιά γιατί αλλιώς..
ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΜΕ :Ρ

Katerina... είπε...

...Adis...

Δεν πειράζει Γιάννη μου.. την επόμενη φορά... μη με ξεχάσεις γιατί δεν ξέρω για σένα αλλά εμένα μου έρχονται κάπως απότομα αυτά!!
Εσυ γιατί την περίμενες την δικιά σου την πορεία;;
Εγω η αλήθεια είναι οτι δεν το περίμενα και βασικά βρέθηκα προ εκπλήξεως...
Ελπίζω να είναι περαστικό και να μη με παει όλος ο μήνας έτσι...
Θα σε ενημερώσω για τυχόν αλλαγή ;-)
Δεν θέλω να με προκαταβάλλω αλλά νομίζω πως στη δική μου περίπτωση είναι δύσκολο εως ακτόρθωτο..
Ι'll let you know...soon!!


Φιλάκια!

panagiotis είπε...

Για την ιστορια, φαινεται οτι εχουμε το ιδιο soundtrack στη ζωη μας.Και καποιες κοινες αντιδρασεις επισης (απλα η πολη που κοιταμε απο ψηλα αλλαζει). Καλη δυναμη. Ενημερωσε μας για τις εξελιξεις :-)
P.S : Τhanks που δεν μου χαλασες το χατηρι με το ασχετο (μπορει τελικα να μην ειναι τοσο,οσο σου φανηκε με την πρωτη ματια).

Liani είπε...

YAY :D
ζητω το μπερδεμα :D
ναιιιιιιιιιιιι!!! :Δ
εχει πλακα το μπερδεμα, μπουρδουκλωνεσαι, πεφτεις, ανεβενεις, ξαναπεφτεις, ξανανεβενεις, μεχρι που να καταλαβεις το πως πρεπει να στεκεσαι(νομιζω την σκοτωσα την καιμενη την λεξη ΧΔ)
ειναι σαν να μαθαινεις να περπατας, απλως καθε φορα σου αλλαζουν το μερος που στεκεσαι (την ξανασκοτωσα ΧΔ).
πρωτα ειναι το χαλι στο σπιτι σου που ακομα και να πεσεις δεν πονας τοσο. μετα ειναι το πατωμα σωρις το χαλι, πεφτεις και σηκωνεσαι με μικρους μωλωπες. επειτα σε βαζουν σε χωματοδρομο και οταν πεφτεις ποναει. ομως εσυ ξανασηκωνεσαι και συνεχιζεις να περπατας, να γελας. και ετσι μαθαινεις.

αλλα επειδη ολα αυτα ειναι κατι που θα ελεγε ο καθενας θα σου πω μερικα πραγματα που κανω εγω για να ξανανεβω πισω στην σελα της ζωης οταν με πιανουν οι καταθλιψεις. 1)κοιμαμαι... πιστεψε με ειναι απο τους καλυτερους τροπους να μην σκεφτεσαι :Δ
2) βγες εξω με τους φιλους σου και παντε να κατσετε να μιλησετε, να τραγουδισετε, οτιδηποτε αρκει να μην σκεφτεσαι (προτιμω το τραγουδι :Δ εχει πλακα)
3) εαν εισαι σπιτι απλως ξαναδες ταινιες που εχεις δει και σου αρεσαν. κατα προτημιση δρασης γιατι οι αισθηματικες σε κανουν να σκεφτεσαι (εκτος και εαν εισαι μαζοχα σαν εμενα XD no offence :P) και τα παιδικα βοηθανε ΧΔ

γενικα κανε οτιδηποτε για να μην σκεφτεσαι.

τωρα εαν θελεις να το σκεφτεσαι γιατι πολυ απλα δεν τρεχεις απο τα προβληματα σου (οπως κανω εγω ΧΔ) τοτε απλως κατσε στο μπαλκονι με πεντε τσιγαρα (εαν καπνιζεις, εαν οχι τοτε με μια φραπεδια :P) κοιτα τον ουρανο και χαλαρωμενη αρχισε να σκεφτεσαι. Η μπορεις απλως να ξαπλωσεις στο κρεβατι και να κοιτας το ταβανι (μην ξεχασεις να βαλεις μουσικη γιατι βοηθαει, κατα προτημιση χωρις στιχους γιατι θα σε αποσυντονιζει απ τις σκεψεις σου [new age, techno, minimal, classic, οτι σου αρεσει και σου κανει κεφι :D])

ok μουδιασαν τα ποδια μου λολ
πφφφφ πολυ ωρα καθομαι στο μπαλκονι ΧΔ

ελπιζω να βοηθησα
και εαν δεν βοηθησα τουλαχιστον να εδωσα μερικες ιδεες
εαν δεν εδωσα ουτε ιδεες τοτε ελπιζω να βρεις τον δρομο σου με τον δικο σου τροπο μεσα απο το Κονφιουζενες

best wishes
Lianiς

Katerina... είπε...

...panagiotis...
Λες;;;
Ναι όντως τώρα που το ξανασκέφτηκα ίσως να ταιριάζει "λίγο" στην περίσταση...

Katerina... είπε...

...Liani...

Mωρέ πλάκα έχει το μπέρδεμα.. αλλά μετά απο πολυυυυυυυυυυύ καιρό μπερδεμενη
είμαι στην ευχάριστη θέση να μου ανακοινώσω οτι απο δω και πέρα δεν θέλω αλλά μπερδέματα στη ζωή μου..
Τουλάχιστον για τώρα!!
Πολύ καλές οι συμβουλές σου..
Εφάρμωσα μερικές.. με παρέα βέβαια.. και μπορώ να πω πως κάτι έγινε!!

Πολλά φιλιά απο το μπαλκόνι μου ;)

Liani είπε...

ξερεις αυτο το θεμα με τον μπερδεμα ξεμπερδεμα το εχουμε ολοι απο μια στιγμη της ζωης μας και μετα. Και εγω ημουν χαμενος και ακομη ειμαι, αν και δεν ξερω την ολοκληρη ιστορια της ζωης σου και το τι εχεις περασει αλλα το μπερδεμα μας αναγκαζει να σκεφτομαστε, να αναρωτιωμαστε, να κανουμε λαθη και να μαθαινουμε. Δυστηχως η Ευτιχως ετσι ειναι οι ανθρωποι, και εγω ειμαι χαμενος στο μπερδεμα εδω και πεντε χρονια. πιο πριν ηξερα που παταω και προς τα που βαδιζω, ομως μια ομορφη μερα ολα γκρεμιστηκαν και απο τοτε προσπαθω να μαζεψω τα κομματια που διασκορπιστικαν μεσα στο μυαλο μου κατασταση γαμισε τα ΧΔ αλλα μερικες φορες εχει πλακα για δεν ξερεις τι κανεις, απλως κάνεις.

σταματω εδω γιατι παλι ξεφυγα του θεματος και εαν συνεχισω θα μιλαω μεχρι το βραδυ ΧΔ παω να διαβασω τις πιο καινουργιες αναρτησεις σου :D

Lianiς

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email