Τρίτη, 15 Ιουνίου 2010

Μια νύχτα διαφορετική απο τις άλλες...

Μου αρέσει πολύ αυτή η νύχτα...
Μουσικούλα.. τα κεράκια μου.. ενα τσιγαρο στα κλεφτα λιγο πριν έρθει.. (γιατί είπαμε οτι αποφάσισα να το κόψω.. αλλά σιγά σιγά εεεε;;)
Το στομάχι μου άρχισε να με γαργαλάει όλο και πιο πολύ όσο πλησιάζει η ώρα..
Πόσο καιρό είχα να το νιώσω αυτο...
Εχω αρχίσει να φοβάμαι.. νομίζω πως την έχω πατήσει για τα καλά...
Προσπαθώ να με συνεφέρω...
Θέλω;;
Νομίζω πως οχι..
Θέλω να το ζήσω .. αλλά...
Αλλά δεν ξέρω.. φοβάμαι..
Φοβάμαι πως ενα πρωί θα ξυπνήσω και θα έχει φύγει..
Το ξέρω πως δεν πρέπει να σκέφτομαι έτσι αλλά κάτι μέσα μου με κάνει να κρατάω μια απόσταση (μικρή)
Σκέφτομαι και κάνω όνειρα.. για εμάς (νωρίς είναι ακόμα ε;;;)
Μας φαντάζομαι στο ίδιο σπίτι..
Να του μαγειρεύω και να του κάνω γλυκά..
Να γυρίζει απο τη δουλειά και να τρώμε μαζί..(όπως σήμερα)
Αλλά μετά να μένει..
να καθόμαστε το βράδυ στο μπαλκόνι και να ακούμε τη μουσική που μας αρέσει..
Να μιλάμε για τη ζωή μας.. να ανοίγουμε τις ψυχές μας..
Και μετά να ξαπλώνουμε αγκαλιά στο διπλό κρεβάτι..( τον βαρέθηκα τον καναπέ σας λέω.. δεν με χωράει άλλο)
Και μετά ξαφνικά μου δίνω ενα χαστούκι και επανέρχομαι στην πραγματικότητα...
"Πας με χίλια" μου λέω..
Αλλά ρε παιδιά.. πραγματικά θέλω να τρέξω.. καταπιέζομαι και εγω απο τη φύση μου είμαι ελεύθερη...

12 σχόλια:

Kévin είπε...

Η ζωή προσφάτως μου δίδαξε ότι πρέπει να τρέχουμε με χίλια..Πρέπει να κάνουμε όνειρα και ας βιαζόμαστε.. Τι κερδίζεις όταν συγκρατείς τον εαυτό σου;Μόνο μια πιθανότητα να μην το ζήσεις καθόλου..Οπότε ζήσε τη στιγμή,ονειρευσου και ''τρεξε'' όσο θες...

Καλύτερα να σκέφτεσαι αργότερα ότι τουλάχιστον το εζησες,παρά να μετανιωνεις για τις ευκαιρίες που έχανες,σκεπτόμενη πολύ την όλη κατάσταση..

mariposa είπε...

συμφωνω με τον κεβιν αλλα θα ρισκαρεις αν εκεινος θεωρει οτι αυτος ο ρυθμος που πηγαινετε ειναι οκ...οποτε δεν ξερω τι να σου πω..νομιζω λιγο υπομονη ακομη και μετα εξεφρασε του τα θελω σου.............

και κατι αλλο...ζησε το τωρααα εισαι τοσο τυχερη...

Ανώνυμος είπε...

σημερα θα σπασω οπως φαινεται το ρεκορ παραμονης μου στη δουλεια.Ειμαι ηδη στις 16.30 ωρες και εχω μπροστα μου πολυ δρομο. Διαλειμμα για να διαβασω το νεο σου post, να χαζεψω την εικονα με τα κερακια στο μπαλκονι,και να συμφωνησω και εγω με τον kevin. Οι στιγμες που νιωθεις ελευθερος αλλωστε ποσες νομιζεις οτι ειναι τελικα?
Το τραγουδι μου για το soundtrack δεν θα ειναι τοσο σχετικο οσο τις αλλες φορες

http://www.youtube.com/watch?v=Q8gk5ky-olw

(αν και το "με τις σκιες μιλαω, για σενα και ρωτω μου" δωσε μια <>)

P.S.1: ειπαμε :-)))))
P.S.2: οπως καταλαβες κατι εχω κανει με τα password και κλειδωθηκα εξω απο το accound μου. Panagiotis

Dee Dee είπε...

Αχ Κατερινα μου

πως να βαλεις φρενο στον ερωτα;;; Ειναι εναντια στην φυση του και μην το πολεμας.

Αφεσου και απολαυσε τα ονειρα . Ονειρεψου ο,τι λαχταρας και στην πραξη ολα θα γινουν στην ωρα τους. Μη φοβασαι τα ονειρα!

Αν δεν εχεις αναγκη τωρα να του μαγειρεψεις, να τον νιωσεις συντροφο σου στη ζωη και στο σπιτι, να εχεις αναγκη την παρουσια του καθε στιγμη, να μοιραστεις μαζι του το καθημερινο πρωινο ξυπνημα, ποτε θα την εχεις!

Απολυτα φυσιολογικη σε βρισκω κουκλαρα μου. Ξερεις κανεναν να ειναι ερωτευμενος και να βαζεις ορια;;;

Enjoy the trip ;)

Katerina... είπε...

...Kevin...

Ναι συμφωνώ οτι δεν κερδίζεις τίποτα συγκρατώντας τον εαυτό σου..
Αλλά αυτός ο φόβος που έχω με κρατάει
(ακόμα) καρφωμένη στο έδαφος..
Ξέρεις.. έχω την αίσθηση πως τίποτα δεν είναι δεδομένο και πως όλα είναι ακόμα στον αέρα..
Δεν θέλω να αφεθώ και μετα να φάω τα μούτρα μου..
Τα παίρνω πολύ κατάκαρδα εγω αυτά!
Ίσως αν ηταν και εκείνος λίγο διαφορετικός να το τολμούσα..
Αλλά ακόμα είναι πολύ μαζεμένος..
Το πάει πολύ σιγά..
Απο τη μια μου αρέσει..
Αλλά απο την άλλη.. θα ήθελα το κάτι παραπάνω απο εκείνον για να μπορέσω να αφεθώ χωρίς δεύτερες σκέψεις..
Ελπίζω να είσαι καλά και να παραμένεις ΔΥΝΑΤΟΣ..

Katerina... είπε...

...mariposa...

Νομίζω πως τελικά αυτο θα κάνω..
Λογικά για εκείνον ειναι οκ ο ρυθμός που έχουμε..
Δεν ξέρω θα δείξει..
Α! και ακόμα δεν ξέρω αν είμαι τυχερή..
Θα σου πώ σε λίγο καιρό ;)
Φιλάκια!!!!

Katerina... είπε...

...panagiotis...

Συμφωνώ με όλους σας..
Όντως δεν είναι πολλές οι φορές που αισθανόμαστε ελεύθεροι!!
Αποφάσισα όμως να το τρενάρω λίγο..
Εσείς οι άντρες πολλές φορές φοβάστε απο κατι τέτοια και στο τέλος το βάζετε στα πόδια!!
Ωραίο το τραγουδάκι σου..
Σ'ευχαριστώ!!!
P.S.1: :)))))))))))
P.S.2: Κάτι πήρε το μάτι μου :Ρ..
Όπως και οτι το προφίλ σου δεν είναι ενεργοποιημένο.. ήθελα να στο πω απο καιρό αυτο.. γιατί πάντα το είχα απορία αν έχεις blog ή οχι :))))

Φιλάκια και κοιτα να ξεκουράζεσαι..
Η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη!!!

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Πραγματικά πρώτη φορά μου συμβαίνει τόσο έντονα..
Ίσως επειδή είναι και οι περιστάσεις έτσι..
Πάντως δεν έχει παράπονο.. Προχθές μου είπε..
"2 βδομάδες μαζί σου και έχω αρχίσει να κάνω κοιλιά!"
Χαχαχα..
Δεν ξέρω αλλά μου αρέσει τοσο πολύ να τον περιποιούμαι..
Και μη νομίζεις οτι είμαι καμιά νοικοκυρούλα που μαγειρεύει κάθε μέρα.. στην πραγματικότητα τεμπέλα είμαι!!!!!
Οχι οτι δεν ειμαι καλή μαγείρισσα.. κάθε άλλο.. και δεν το λέω εγω ε! Όλοι οι άλλοι το λένε :Ρ
Αλλα μαζί του είμαι διατεθειμένη να κάνω τα πάντα!!!
Ουφ! Δεν το πιστεύω οτι τα λέω εγω αυτα αλλά...δες
Φιλάκια κοριτσάκι μου !!!!!

Liani είπε...

τωρα τι να πω?
δεν ξερω, αν και ξερω το πως νιωθεις.
και δυστηχως ειμαι ετσι, ονειροπολος, ζω στις αναμνησεις και οχι στην πραγματικοτητα.

δεν μπορω να σου πω το τι να κανεις γιατι δεν εχω δοκιμασει σε σχεση να μην σκεφτομαι μπροστα, απλως θα σου πω μονο να τον κοιτας περα απο τα δικα σου τα ματια και τα θελω. Δες τι θελει εκεινος, το πως νιωθει. ο ερωτας τυφλωνει.

φοβαμαι να μιλησω παραπανω :)

best wishes
Liani

Ανώνυμος είπε...

Σκεφτηκα να το ξεκινησω αλλιως σημερα:
PS3:Για σημερα δεν εχει τραγουδακι...Ηθελα πολυ να σου στειλω το YMCA των village people (καθαρα για την πλακα του θεματος ) αλλα πιστευω οτι ειναι σοβαρη η κουβεντα μας και ισως σε "στραβωνε" κομματακι(το κομματακι), το οποιο φαντασου επιβιωσε 32 ολοκληρα χρονια ετσι? Σχεδον οσο και ο Μακης δηλαδη(με αυτα τα μυαλα).Γιατι μεταξυ μας δεν ζει,επιβιωνει. Σε αυτο το θεμα, οπως πολυ σωστα ξερεις , εισαι τελειως αδυναμη να κανεις οτιδηποτε. Αααρα λεγε απλα αυτο που νομιζεις και cross your fingers.
PS2: Ειμαι σχεδον περηφανος που εισαι τοσο καλα που συζητας τα υπολοιπα θεματα της ζωης σου, εισαι σε πολυ καλο δρομο (ξεκολλημα το λενε αυτο στο χωριο μου (και σε αλλα χωρια βεβαια πιστευω :-)))).
PS1: "ναυπηγειται" το νεο μου προφιλ , πιο ενεργο απο ποτε :-)))). Οποτε με χρειαστεις postaρε ενα help στο blog σου και θα εμφανιστω...
Κυριος Post: Σημερα ακολουθησα τη συμβουλη σου. Ενα ταπεινο 7,30-21,15 με break για γευμα.
οσον αφορα το profil μου, το δημιουργησα αποκλειστικα για να γραψω στο blog σου,στο οποιο επεσα κατα τυχη πανω οταν googlara κατι lyrics, γι αυτο και τα τραγουδακια που σχεδον σε καθε post παραλαμβανεις.Γενικα ειμαι κατα της κοινωνικης δικτυωσης με τον τροπο που δουλευει μεχρι στιγμης, αν και παντα της δινω μια ευκαιρια στα κλεφτα.
Το τελευταιο κουραστικο σχολιο ειναι ενα απλο comment στη φραση "Εσείς οι άντρες πολλές φορές φοβάστε απο κατι τέτοια και στο τέλος το βάζετε στα πόδια!!" .Λοιπον, εχε το στο νου σου.Αληθινο αντρα δεν θα δεις
ποτε να το βαζει στα ποδια, ουτε απο κατι τετοια, ουτε απο κατι αλλα.
Πολλα φιλια και καλα σχεδια για το ΣΚ.Panagiotis

Katerina... είπε...

...Liani...

Νομίζω οτι τα είπες όλα μέσα απο μία μόνο κουβέντα...
"Ο έρωτας τυφλώνει"
Βάζω πάντως τα δυνατά μου.. και προσπαθώ να κρατάω τα μάτια μου ανοιχτά και τα πόδια μου στο έδαφος...

Katerina... είπε...

...Panagiotis...

PS3: Κακώς που δεν μου το έστειλες.. Παναγιώτης και τραγουδάκια πάνε μαζί.. είπαμε ειναι σήμα κατατεθέν!!!
PS2:Είμαι και εγώ σχεδόν περήφανη με τον εαυτό μου.. "ξεκόλλημα" είπαμε ε;; :Ρ
PS1: Αναμένω το νέο προφίλ !!!
Κυρίως Post: 7,30-21,15 και break;;; wow εντυπωσιάστηκα!!!
Όσο για την δημιουργία του προφίλ... :)))) χαίρομαι που ένα τυχαίο γεγονός έφερε αυτή τη "συναντηση"... πραγματικά!!!!
Και νομίζω οτι το τελευταίο κουραστικό σχόλιο.. απλά έγραψε...
"Αληθινο αντρα δεν θα δεις
ποτε να το βαζει στα ποδια, ουτε απο κατι τετοια, ουτε απο κατι αλλα."...
Θα το γράψω στο σημειωματάριο μου να το βλέπω κάθε μέρα... γιατί τελικά εχεις απόλυτο δίκιο!!!!!!
Πολλά φιλια!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email