Κυριακή, 27 Ιουνίου 2010

Μερικές φορές αυτό που αισθανόμαστε δεν έχει καμία σχέση με αυτό που μπορούμε να ζήσουμε...

Καθένας μας έχει διαφορετικό τρόπο να αντιμετωπίζει τις σκληρές αλήθειες της ζωής του. Άλλοι ρίχνονται στον αγώνα να τις αντιμετωπίσουν όσο καλύτερα μπορούν, και άλλοι φεύγουν.  Γιατί το περίεργο με τις αλήθειες είναι πως έχουν μια τάση να αποκαλύπτονται στη χειρότερη στιγμή. Γι’ αυτό κι ο καλύτερος τρόπος να χειριστείς μία αλήθεια είναι να την αντιμετωπίσεις κατάματα...



Δύσκολη η αποψινή νύχτα..
Τελικά η πτώση είναι μοιραία..
Το θέμα είναι πότε θα αποφασίσω να πέσω..
Δεν είναι ο πόνος που με φοβίζει .. τον συνήθισα..
Το σκοτάδι που άρχισε να κυριεύει το μέσα μου φοβάμαι πιο πολύ...
Και τελικά αναρωτιέμαι... 
Λένε οτι απο τα λάθη μαθαίνουμε... εγώ μετά απο πόσα λάθη θα αρχίσω να μαθαίνω;;
Και πότε τελικά θα μάθω να ζώ με τα πόδια καρφωμένα στο έδαφος;;

16 σχόλια:

Kévin είπε...

Τί έγινε? Πού πήγε όλη αυτή η χαρούμενη διάθεση των ημερών??

Η αλήθεια είναι ότι όντως λένε ότι μαθαίνουμε από τα λάθη, αλλά ώρες-ώρες επιμένουμε να αγνοούμε τα λάθη που έχυμε κάνει και μας έχουν διδάξει πράγματα, και τα ξανακάνουμε απο την αρχή..

Περίεργο ον ο άνθρωπος..

efhbos είπε...

Καποιοι φοβουνται ομως να την κοιταξουν καταματα...!

Αγάπη είπε...

Τα λάθη είναι ανθρώπινα.
Η αλήθεια πάλι, καθόλου...

Liani είπε...

οτι και να εγινε
να ξες εμεις ειμαστε δω
εαν χρειαστεις εναν ωμο
η ενα αυτι απλως για να ακουσει
η ενα στομα :D για να μιλησει και να σε κανει να γελασεις :D
η μια παλαμη :D
σταματαω εδω :)

Lianiς

Adis είπε...

Κανείς ποτέ δεν είπε πόσα λάθη του πήρε για να "μάθει"...

...
Και.. τώρα...? :(

Ναύτης είπε...

αυτο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατι θα πρέπει να μάθεις να ζεις με τα πόδια καρφωμένα στο έδαφος αν είσαι πουλι...

μήπως θα πρέπει να αλλάξεις παρέες;

λέω μήπως...

καλησπέρα

:)

Dee Dee είπε...

Κατερινα μου

θεωρεις οτι εχεις κανει κατι λαθος σ' αυτη την ιστορια;;;

Και μη μου πεις ηταν λαθος που εμπιστευτηκα, που δοθηκα, που ανοιχτηκα.... γιατι δεν θα σου απαντησω καν! Αυτα τα σαχλορομαντικουλια ειναι για τα πιτσιρικια κατα την γνωμη μου.

Εσυ εζησες σαν γυναικα αυτο που γουσταρες και συμπεριφερθηκες οπως ειχες αναγκη. Αν δεν πηγαν καλα τα πραγματα, δεν σημαινει οτι ακυρωνεται οτι εζησες! Εσυ δεν θα επρεπε να μετανιωνεις για τιποτα!

Βαθυα ανασα γιατι ετοιμαζεσαι για μακροβουτι ....... θα δεις ομως ποσο καθαρη θα βγεις απο ολο αυτο!

Εγω ζηλεψα οσα εζησες. Λυπαμαι πολυ που μαλλον τελειωσε τοσο γρηγορα. Αλλα εξακολουθω να ζηλευω τα οσα εζησες ;)

Καλη εβδομαδα ομορφουλα μου!

Katerina... είπε...

...kevin...

Η καλή διάθεση πάει.. πέταξε..
Αυτή η ιστορία με τα λάθη τελικά δεν τελειώνει ποτέ.. τουλάχιστον για μένα!
Δε βαριέσαι.. άνθρωποι είμαστε.. λάθη κάνουμε!
Καλό σου βράδυ!

Katerina... είπε...

...efhbos...

Μέσα σε αυτούς τους κάποιους.. δυστυχώς βρίσκομαι και εγώ...

Katerina... είπε...

...Αγάπη...

Φυσικά και τα λάθη είναι ανθρώπινα..
Η αλήθεια όμως μέσα στα λάθη μας κρύβεται..

Katerina... είπε...

...Liani...

To ξέρω.. !
Γι'αυτό και συνεχίζω να γράφω..

Katerina... είπε...

...Αdis...

Δίκιο έχεις! KANEIΣ!

Και τώρα... έλα μου ντε!
Τι;;
Θα δείξει...
At least i have faith!

Φιλάκια!

Katerina... είπε...

...Ναυτης...

Γιατί τελικά μπορεί να μην είμαι πουλί..
αλλά αν είμαι..
Τότε δεν έμαθα να πετάω σωστά...

Καλώς ήρθες...

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

To λάθος μου σε αυτήν την ιστορία είναι οτι δεν άκουσα τη διαίσθηση μου...
Σαφώς και δεν μετανιώνω για τίποτα...
Εξάλλου τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα..
Απλά άρχισα να συνειδητοποιώ κάποια πράγματα... και να βλέπω κάποια άλλα!
Είναι αυτό που λένε..
Ορισμένες φορές αλλιώς τα φανταζόμαστε και αλλιώς μας βγαίνουν...
Δεν βαριέσαι... δεν είμαι κανένα κοριτσάκι.. ουτε απο αυτές τις χαζογκομενίτσες που τρέχουν και δεν φτάνουν..
Απλά λυπάμαι που τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα ήθελα..
Χαίρομαι γι'αυτά που έζησα.. εξάλλου είχα πολλά χρόνια να νιώσω έτσι..
Οπώς επίσης χαίρομαι που συνειδητοποίησα γρήγορα κάποια πράγματα.. αλλιώς φιλενάδα θα θρηνούσαμε θύματα!!!!
Νομίζω οτι είμαι έτοιμη για μακροβούτι!!!!!

Καλά να περάσεις στο ταξιδάκι σου :)))
Πολλά φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Ειχα διαλεξει το σημερινο κομματι απο την κυριακη πρωι, που στο κινητο εβλεπα τα mail , το σημειωματαριο μου και το blog σου
(ξερω οτι γραφεις μες την "αγρια" νυχτα και ειναι απο τα πρωτα που κοιταω μαζι με τις υποχρεωσεις της ημερας (πριν παω , ξερεις, μην
τα λεμε(Βεβαια για να ειμαι δικαιος "τσακισε" το σχεδιο μου για κυριακατικο μπανιο στην Λευκαδα)).
Δεν θα το στελνα ομως μεχρι να δω τι θα απαντησεις στους υπολοιπους, για να παρω τις υπολοιπες λεπτομερειες-πληροφοριες (θελει ο τεχνοκρατης να κρυφτει
και δεν τον αφηνει..).Ενα τραγουδι πολυ ιδιαιτερο για μενα το οποιο ειναι το τραγουδι μου εδω και παρα πολυ καιρο και που σε 3-4 σημεια-στροφες κρυβει λεξεις και νοηματα απο αυτα που γραφεις.Ε, με το "Εξάλλου τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα.." μου το μπιιιιιπ!!!!
Περναμε στην εναλλακτικη λοιπον για σημερα:

http://www.youtube.com/watch?v=l_zmHG-lWW4&feature=related

(πιστευω οτι θα σου αρεσει η Amy, αλλιως πως κανει διεθνη καριερα ε?
Επισης αν πατησεις την μπαλιτσα διπλα στην αναλυση (στο 360p ντε) μπορεις να το απολαυσεις και μουντιαλικα μιας και θα ακουγονται μαζι με το κομματι και ολες αυτες οι κορνες που μας εχουν πρηξει και δεν μας αφησαν να ευχαριστηθουμε μπαλα... )

Kατερινακι, ακου μια συμβουλη,
με τα ποδια καρφωμενα κατω δεν γινεται το moonwalk.Και για να εικονοποιησεις αυτο που λεω ξεκινα απο το 0:39
http://www.youtube.com/watch?v=GxFXuMZHa40&feature=related
Αυτα προς το παρον.
Φιλια
Πανος
Υ.Γ:Το προφιλ που ναυπηγουσα ναυαγησε. :-))

Άνεμος είπε...

Έλα ρε Κατερινιώ μου... Βασικά μόνο να φανταστώ μπορώ τί συνέβη και ανάλογα να λυπηθώ...

Και φαντάζομαι ότι το θέμα μας είναι ο έρωτας...

Για την αλήθεια που λες συμφωνώ, μα για τα λάθη συμφωνώ περισσότερο... Μετά απο τόσα λάθη, πότε θα αρχίσουμε να μαθαίνουμε. Πόσα λάθη πρέπει να κάνουμε πια...
Συμπάσχω μαζί σου σε αυτό, πολύ...

Φιλάκια και κουράγιο...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email