Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2010

Κανείς ποτέ δεν είπε πόσα λάθη του πήρε για να "μάθει"...


Μερικές φορές αυτή θολούρα του έρωτα σε κάνει να μην βλέπεις τα αυτονόητα..
Όπως λέει και η φίλη μου η Ιφιγένεια ο έρωτας δεν θα έπρεπε να είναι τυφλός, κουλός θα έπρεπε να είναι!
Μετά από δύο απανωτά χαστούκια που έφαγα τις τελευταίες μέρες..
Κατέληξα στο συμπέρασμα πως δεν με θέλει.. Ποτέ δεν με ήθελε..
Απλά έβλεπα την προβολή των αισθημάτων μου επάνω του.
Πιανόμουν σε λέξεις για να το κάνω αληθινό.. ενώ ήταν ψεύτικο!
Όλο!  Αν ηταν έστω αλήθινο τώρα θα ηταν μαζί μου.. ή θα με είχε εκεί μαζί του..
Μεγάλο καθίκι ο έρωτας… μάλλον δεν με πάει πολύ!
Είμαι η βασίλισσα του bad timing-worst choice..
Πως θα το συνηθίσω δεν έχω ιδέα..
Όσα είχα δεν τα εκτίμησα ποτέ μου.. όσα δεν είχα ζήλευα και να ένα μάθημα που δεν έμαθα ποτέ..
Πως αγαπάει κάποιος από την αρχή; Πώς αγαπάς εσυ κάποιον από την αρχή;
Την τελευταία φορά που είπα «όχι πάλι» συνάντησα τον Παναγιώτη στην επόμενη στροφή ..
Νιώθω πως διαρκώς ανοίγω τα χέρια και γυρίζω γύρω από τον εαυτό μου..
Και όλο πάω να πετάξω και όλο ζαλίζομαι και όλο συνεχίζω..
Η ψυχή μου πλέον θυμίζει πλαστελίνη.. μυρίζει πλαστικό και δυνατότητες..
Θέλω μια ταμπακιέρα γεμάτη με τσιγάρα που θα έχουν πάνω χαραγμένο ένα όνομα που μου τελειώνει..
Κοντεύει να μου περάσει  όλη αυτή η ιστορία μαζί σου.. μα ακόμα νιώθω ενοχές που καπνίζω..
Αργώ μα καταλαβαίνω εν τέλει. Πως όλα μου τα λάθη είναι ένα μονάχα και το επαναλαμβάνω με την κρυφή ελπίδα να κάνω λάθος και να μην είναι λάθος
Όλο μεγαλώνω όλο απογοητεύω και απογοητεύομαι..
Δε με ενοχλεί τόσο που θα με αφήσεις (το περίμενα.. το περιμένω).Πιο πολύ με ενοχλεί που τώρα πρέπει και πάλι να μάθω να λέω «καληνύχτα» στον εαυτό μου πριν αποκοιμηθεί και να ψιθυρίζω «κουράγιο» όταν όλα πάνε στραβά. Στην τελική μόνοι δε γεννιόμαστε; Γιατί ξαφνιάζομαι που μετράω αρχές κι όχι τηλεφωνικές κάρτες; Θα αλλάξω κάποια στιγμή συλλογή και θα μαζεύω ...δε θα μαζεύω.. Θα σκορπώ… Όπως και τώρα...Εμένα…

11 σχόλια:

Liani είπε...

ξερεις το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα ηταν "αναρωτιεμαι εαν αναπαει αυτη η κοπελα τον εαυτο της πριν απ ολα τα αλλα". ξερω οτι ειναι κλισε πια η φραση αλλα σκεψου το, δεν θελω απαντηση. Αλλα σκεψου εαν πραγματικα αγαπας τον εαυτο σου.

"Πως αγαπάει κάποιος από την αρχή; Πώς αγαπάς εσυ κάποιον από την αρχή;"
λαθος ερωτηση. ειχα την ιδια συζητηση προσφατα με την μητερα μου και μεχρι εκεινη την στιγμη που μιλουσαμε νομιζε οτι ο Ερωτας ειναι ψηλοτερα απο την Αγαπη.
δεν μπορεις να αγαπας απο την αρχη (ξερω ξερω παλι κατι κλισε θα πω :P) μην πιεζεις τον εαυτο σου, εγω αυτο βλεπω, πιεζεις τον εαυτο σου να βρει καποιον, να ερωτευτει. Δεν λεω ειναι ομορφα τα ονειρα για μια ζωη με καποιον μαζι του δυο παιδια (η οσα θες) ενα σκυλο, δυο αμαξια και μπλα μπλα μπλα. Ομως μην αφηνεις τα ονειρα σου να σε καταπλακωνουν. Τα ονειρα ειναι στοχοι, ομως οι στοχοι αλλαζουν.

"Όλο μεγαλώνω όλο απογοητεύω και απογοητεύομαι.." Μπααααα, απογοητευεσαι, δεν απογοητευεις. Πιστευεις οτι απογοητευεις αλλα κανεις λαθος. δεν μπορεις να απογοητευσεις εναν ανθρωπο παρα μονο εαν εκεινος σε ξερει καλα και ξερει την αντιδραση σου. τοτε απογοητευεις. οταν δεν σε γνωριζει καποιος πραγματικα δεν απογοητευεις.

Θεε μου γιατι λες στον εαυτο σου καληνυχτα? εαν εχεις τοσο πολυ αναγκη απο αυτη την λεξη κανε μια ηχογραφιση απο τους ανθρωπους που σε νοιαζουν και τους νιωθεις κοντα με το να λενε "καληνυχτα" και πριν κοιμηθεις βαζε να το ακους :P
οσο για την λεξη Κουραγιο. Ξερεις δεν χρειαζεται να διχνεις δυνατη, ολοι ειμαστε ανθρωποι, ολοι εχουμε συναισθηματα ευτηχως η δυστηχως. Εαν πλησιασεις καποιον απ τους κοντινους σου φιλους και τους πεις οτι σε χρειαζομαι για λιγο, "πες μου να κανω κουραγιο και οτι ολα θα πανε καλα" μοιρασου οτι εχεις στο μυαλο σου, στην ψυχη σου και στην ακρη της γλωσσα σου. Μην τα κρατας μεσα σου.

"Στην τελική μόνοι δε γεννιόμαστε;"
συγνωμη αλλα να παει στον αγιριστο εκεινος που ειπε την φραση "μονοι γεννιομαστε, μονοι πεθαινουμε"
Δεν εχει σημασια το πως γεννιομαστε η πεθαινουμε, αλλα το πως ζουμε, τι νιωθουμε, τι σκεφτομαστε.

ΣΤΟΠ ΣΤΟΝ ΠΕΣΣΙΜΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚαΤΑΘΛΙΨΗ.
Sorry για το τεραστιο σχολιο ομως ηθελα να τα πω.

σου στελνω 20 Hugs για τις ωρες ΕΑΑ (Εκτακτη Αναγκη Αγκαλιας) ο αριθμος δεν ειναι τυχαιος.

Best Wishes
Liani

ΥΓ: εαν δεν καταφερα να σε ανεβασω εστω λιγουλακι τοτε απετυχα στον σκοπο μου και δεν υπαρχει λογος να υπαρχω. Παω να κανω καταναγκαστικες εργασιες στην Σιβηρία για εικοσι χρονια.

ΥΓ2: σταματα να κλαις γιατι ποιος κανει μετα Botx για τις ριτηδες :P μην χαλας το ομορφο προσωπακι σου με δακρυα. Αντιθετος χαμογελα εστω λιγο.

ΥΓ3: τωρα χαμογελασες?
ΥΓ4: τωρα? :P
ΥΓ5: ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ? :Ο

χαμογελα.

Dee Dee είπε...

Εγω χαμογελασα παντως με το σχολιο της Liani :)

Νομιζω εχω βρεθει στη θεση σου. Εχω βρεθει μονη για καιρο, να φοβαμαι μην πεσω σε λαθος ανθρωπο απο την αναγκη μου να ειμαι με καποιον. Και ολες οι ανασφαλειες εκεινη την στιγμη βρισκουν απλετο χωρο και στηνουν τρελλο χορο!

Οι λαθος ανθρωποι θα σε οδηγησουν στον σωστο καποια μερα. Το να δινεις κομματια σου στη διαρκεια του ταξιδιου σου, δεν σημαινει οτι μενεις λιγοτερη μετα το τελος καθε ιστοριας. Αν προσεξεις καλα, θα δεις οτι συμβαινει το αντιθετο.

Δεν επρεπε να δεις πιο νωρις πραγματα. Τα ειδες την σωστη στιγμη. Κι αν αργουσες κι αλλο, εκεινη θα ηταν η σωστη στιγμη κι ας θρηνουσαμε περισσοτερο μετα.

Γιατι δεν φευγεις εσυ απο αυτη την κατασταση; Γιατι καθεσαι και περιμενεις να σε αφησει ενας αντρας μου ειναι λιγος για σενα τελικα;

Πλαστελινη ελεγα μια φιλη μου καποτε. Προσαρμοζε τον χαρακτηρα της στην εκαστοτε σχεση. Ποτε δεν ηταν η αληθινη Μαρια. Γινοταν οτι ειχε αναγκη ο καθε αντρας διπλα της. Ευτυχως βρηκε εναν ανθρωπο, μετα απο πολλες "λαθος" επιλογες, που της εμαθε να ειναι αυθορμητη!! Και ειναι τοσο ερωτευσιμη ετσι!
Δεν ειναι κακο να προσαρμοζομαστε στην σχεση, κακο ειναι να περναμε το οριο και να χανομαστε μεσα στην αλλαγη!

Κι εγω εκθεση σου εγραψα τελικα :)

Σου ευχομαι τα καλυτερα! Ισως να μην σε ξερω καλα, αλλα εμενα δεν με απογοητεψες. Θα ελεγα οτι με γοητεψε η συμπεριφορα σου :)

Θα τα ξαναπουμε σε μια βδομαδουλα που θα επιστρεψω απο ταξιδακι!

xxxxxxxxx

Ανώνυμος είπε...

Tελικα τα καταφερες, θα στο εμπιστευτω το κομματι που τη γλυτωσε στο χτεσινο μου post ( ε,μεταξυ μας πηγαινες γυρευοντας :-)))

http://www.youtube.com/watch?v=nklvuocGCAQ

Δεν θα προσπαθησω να σου φτιαξω τη διαθεση, ουτε να ηθικολογησω. Αλλωστε πιστευω οτι οποιος ακουει το συγκεκριμενο των archive που ανεβασες δεν "παιρνει" απο λογια σε αυτη τη φαση.
Ενα πραγμα θα πω μονο:
Ενω το να κοιμασαι στον καναπε αυτη τη στιγμη σου φαινεται βουνο, εχεις την πολυτελεια να μην εγκλωβιζεσαι σε αδιεξοδα και να οριζεις τον εαυτο σου. Τελος παντων να λες αυτα που θελεις οταν τα θελεις και οπου θελεις.Να μην ψιθυριζεις οπως λες και εσυ (το χα απορια αν εισαι εσυ στη ασπρομαυρη φωτο στην αρχη του blog). Τη μαχη με τον εαυτο σου θα την κερδισεις σιγουρα , αργα ή γρηγορα....

Πανος
P.S: Το Hope ειναι η αγαπημενη μου λεξη απο το 2008 (το εχω σε ενα T-shirt με τον Μπαρακ). Τυχαιο?
:-)))

annanas είπε...

Ο μικρός Lianiς είπε σοφά πράγματα. Άκου τον.
Ξέρω πολύ καλά πώς είναι να χάνεις την πίστη σου στον Έρωτα, αλλά όπως λέει κι η Αρβανιτάκη "ζωή που δεν μοιράζεται είναι ζωή κλεμμένη".
Πονάει τώρα, αλλά θα περάσει κι αυτό. Να πω κουράγιο κι υπομονή; Κουράγιο κι υπομονή. Κάτι άλλο θα περιμένει στην επόμενη στροφή.

mariposa είπε...

διαβαζοντας τα σχολια δεν εχω κατι περισσοτερο να πω...θα περασει κι αυτο..κριμα......αλλα μαλλον δεν αξιζε....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

Άνεμος είπε...

Πόσες φορές έχω αναρωτηθεί τα λόγια σου... Πόσες φορές έχω ρωτήσει τα ίδια ερωτήματα στον Θεό, στον ουρανό, στον εαυτό μου... παντού...

ΤΑ ίδια λάθη, με το "πιστεύω" πως κάποιο λάθος θα μου αποδείξει ότι δε κάνω λάθος... Αυτό και αν το έχω πει και με ξάφνιασε που και συ σκέφτεσαι έτσι...

Δε μπορώ να πω παρήγορα λόγια εδώ, δε μου ταιριάζουν... Ίσως γιατί τα έχω πει και σε μένα και δε βοήθησαν... ούτε στο ελάχιστον...

Φιλιά πολλά...

Ναύτης είπε...

flashάκι,
μόνο όποιοι έχουν μπορουν να "σκπορπουν"... μόνο αυτοι.
όσο για τις "ρίζες" σου, εκει είναι προφανέστατα, κι αυτες είναι που σε κρατουν και σου δίνουν και φωνη και φως...

καλησπερα

:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.ΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

efi είπε...

Σιγά μην πέσουμε και σε κατάθλιψη. Άμα δε θέλει αυτός μία εμείς δε θέλουμε 10.
Σε προορίζουμε για πιο σούπερ καταστάστεις.
Στον εαυτό σου μη λες καληνύχτα, αλλά "που θα πάω σήμερα το βράδυ να περάσω ωραία" και όλα θα φτιάξουν.

Κανείς δεν θέλει την κατάθλιψη, σε όλους μας αρέσουν οι δυνατοί, αισιόδοξοι άνθρωποι και μόνο έτσι βγαίνεις νικητής σε αυτή τη ζωή.

Adis είπε...

"Πως αγαπάει κάποιος από την αρχή;"

Καλή ερώτηση. Το να φτάσεις στην αγάπη είναι απ' τα τελευταία σκαλοπάτια. Πρώτα χτίζεις σιγά σιγά με τον έρωτα. Και η πιο άτιμη φράση είναι το σιγά σιγά γιατί έτσι και καταστραφεί αυτό που έχτισες με τόσο κόπο και θέλω μετά η αρχή πάλι απ' το μηδέν είναι δύσκολη.. Δεν πιστεύω όμως πως έρχεται ποτέ η ώρα που δεν μπορείς άλλο, που θα τα παρατήσεις μια και καλή. Απλά όσο πιο συχνά συμβαίνει τόσο πιο πολύ καιρό σου παίρνει μετά για να ξαναβρείς τις δυνάμεις σου και τη διάθεση για δημιουργία. Αγάπης..
Οπότε που θα πάει θα στρώσουν κάποια στιγμή τα πράγματα, εγώ το πιστεύω αλήθεια.! Αρκεί και εσύ να είσαι λίγο πιο προσεκτική, να μην ενθουσιάζεσαι αμέσως θέλω να πω..

Κατά τα άλλα είπες κάτι πολύ σοφό που άργησα να το καταλάβω και εγώ, αλλά έτσι είναι.. "Στην τελική μόνοι δε γεννιόμαστε;" Ναι, και μόνοι πεθαίνουμε, απλά στον περίπατο που λέγεται "ζωή" έχουμε και κάποιους για να μας κάνουν παρέα.. Περιστασιακά, γιατί η ζωή είναι έτσι κι αλλιώς μικρή...

Κρίμα που δεν τους πίστεψα απ' την αρχή που μου το είπαν, αλλά με δικαιολογώ λόγο απειρίας.. Νόμιζα πως βρίσκουμε κάποιον γιατί αυτό χρειαζόμαστε για να "φύγουμε", αλλά τελικά (δυστυχώς) τα περισσότερα απλά πάνε και έρχονται και στο τέλος "φεύγουμε" όπως ήρθαμε...

Την καλησπέρα μου.
Φιλιά. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email