Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010

Gay... κόμπλεξ.. και ενας μεγάλος έρωτας...


Λοιπόν.... επειδή απ' οτι φαίνεται όλα στη ζωή της Κατερίνας βαίνουν καλώς..
Και προβλήματα άλλα δεν έχει να λύσει..
Αποφάσισε να ασχοληθεί με τα προβλήματα των άλλων!!!!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για τον πολύ καλό μου φίλο τον Σ..
Ο Σ είναι απο τα λίγα άτομα που μου έχουν σταθει και με έχουν βοηθήσει εδώ στη Δράμα..
Ο Σ είναι gay.. στα 40 του απόλυτα συνειδητοποιημένος , χωρίς κόμπλεξ και ταμπού.. 
Δεν κρύφτηκε ποτέ απο κανέναν.. δεν ενόχλησε ποτέ κανέναν.. δεν προκάλεσε ποτέ..
Ήρθε λοιπόν η στιγμή που ο Σ γνώρισε τον Μ..
Μεγάλος έρωτας.. τουλάχιστον απο την μεριά του Σ.. εξαφανιζόταν και μιλούσε για ώρες στο τηλέφωνο...
Ο Μ ζούσε και εργαζόταν σε μια πόλη έξω απο τη Δράμα.. ούτε πολυ κοντά αλλά ουτε και πολύ μακριά... έτσι δεν βλεπόντουσαν συχνά.. 
Έδειχνε να τον αγαπάει πολύ.. 
Ο Μ όμως ηταν σε άλλη φάση.. στα 33 του δεν ήξερε άκομα τι θέλει να κάνει με τη ζωή του..
Ηταν πολύ μόνος, δεν είχε φίλους , δεν ήξερες κανείς οτι είναι gay ουτε καν οι πιο κοντινοί του άνθρωποι.. δεν το είχε ποτέ μοιραστεί με κανέναν..
Κρυβόταν απο όλους και ο Στ για τους άλλους  ήταν μια κοπέλα που είχε γνωρίσει..
Κάποια στιγμή ο Μ πιέστηκε πολύ απο όλη αυτη την κατάσταση και είπε στο Σ να χωρίσουν..
Στα πατώματα ο Σ... τι να του πείς και πως να τον παρηγορήσεις...
Ο μόνος άνθρωπος που είχε γνωρίσει ο Μ ως gay ήμουν εγώ.. και αυτο με πολύ μεγάλη δυσκολία..
Μετά τον χωρισμό του με τον Σ άρχισε να επικοινωνεί μαζί μου για να μαθαίνει πως είναι ο Σ..
Και έτσι ξεκίνησε μια τεραααααααάστια συζήτηση..
Ο λόγος που χώρισε ο Μ τον Σ ηταν γιατί ήθελε να είναι μόνος του..
Γιατί τελικά δεν είναι σίγουρος για το αν είναι gay, γιατί θέλει να κάνει οικογένεια,γιατί φοβάται για το τι θα πεί ο κόσμος, γιατι δεν μπορεί να παίζει κρυφτό απο όλους συνέχεια , γιατί αν το μάθει ο πατέρας του θα πεθάνει την ίδια ακριβώς στιγμή και και και ...
Και για να είναι λοιπόν ολοι οι υπόλοιποι καλά.. αποφάσισε να καταπιέσει τον εαυτό του...
Στα πατώματα και ο Μ...
Και βρίσκεται λοιπόν η Κατερίνα τη μια να προσπαθει να συνεφέρει τον Σ και την άλλη το Μ...
Το θέμα όμως είναι οτι διαφωνώ κάθετα με την απόφαση του Μ..
Του το είπα άπειρες φορες..
Βέβαια εκείνος επιμένει πως έτσι είναι καλύτερα για όλους..
Και στην τελική εκείνος προτιμά να μείνει τελείως μόνος για πάντα  προκειμένου όλοι να είναι ευτυχισμένοι... εκτός απο αυτόν φυσικά..

Το θέμα μου είναι το εξής... 
Πως πέιθεις αυτόν τον άνθρωπο να κυνηγήσει τα όνειρα του;
Να αποδεχθεί τον εαυτό του και να προσπαθήσει για πρώτη φορά στη ζωή του να είναι πρώτα εκείνος ευτυχισμένος και μετά οι άλλοι;;

9 σχόλια:

mariposa είπε...

δεν μπορεις να τον πεισεις, θα ερθει μια στιγμη στην ζωη του που θα τραβαει τα μαλλια του επειδη εβαλε τους αλλους πανω απο τον ευατο του..αλλα επειδη αυτο το θεμα ειναι τεραστιο πιστευω οτι θα εχει εγκλωβιστει παρα πολυ μεχρι τοτε που και παλι δεν θα κανει τιποτα...

Liani είπε...

ο καθε ανθρωπος εχει το δικο του χρονο που θα καταλαβει, δεν μπορεις να κανεις και πολλα. μπορεις να μιλας μαζι του και να του λες οτι δεν πρεπει να κολλαει, ομως εαν δεν γινει εκεινο το "κλικ" μεσα στο μυαλο του και σταματισει να νοιαζεται τοσο πολυ για τα λογια των αλλων τοτε θα παει μπροστα. οπως μου ειχε πει ενας φιλος μου "για καθε σκεψη υπαρχει και μια συγκεκριμενη στιγμη που θα ερθει και τοτε θα καταλαβεις ακριβως τι συμενει, δεν ξερεις το ποτε, μπορει να ειναι σε μερικες μερες, μπορει και σε χρονια. ομως ο καθενας μας χρειαζεται τον δικο του χρονο για να καταλαβει"

σε κανεναν δεν αρεσει να τον πιεζουν, πρεπει να το καταλαβει απο μονος του. ελπιζω η "ιστορια" να τελειωσει με αισιο τελος και για τους δυο, οποιο και να ειναι αυτο.

Lianiς

PS: νομιζω ξεφυγα λιγο απ το θεμα χΔ :S

Dee Dee είπε...

Δεν ξερω. Οι γονεις ειναι δυσκολος βραχος να παλεψεις. Γιατι για παλη προκειται!

Πως να εξηγησεις σε εναν ανθρωπο 60 χρονων (τοσο δεν θα ειναι ο πατερας του;;) οτι ο γιος του ειναι ευτυχισμενος με καποιον αλλο αντρα! Ο Μακης, θα συμφωνησω κι εγω με τους παραπανω, θελει τον χρονο του. Καποια στιγμη νομιζω θα τα καταφερει. Ακομη δειλιαζει. Χρειαζεται χρονο ολο αυτο.

Μη βλεπεις ποσο ευκολα και λογικα τα βλεπουμε εμεις εξω απο τον χορο.
Σιγουρα ειναι αδικο να καταπιεζει για παντα τον εαυτο του. Ειναι κριμα το ταξιδι του πανω σ' αυτη τη γη να ειναι ματαιο τελικα.

Ευχομαι γρηγορα να βρει την δυναμη απο μεσα του και να παρει τον ελεγχο της ζωης του!

Ανώνυμος είπε...

Κοιτάς τ' όνειρο σου και τον κόσμο γύρω σου... σκοτώνεις τον κόσμο γύρω σου και έχεις το όνειρο σου...
είσαι ευτυχισμένος;...
Τ' όνειρο χρειάζεται και έναν κόσμο γύρω του... η όχι;
Νομίζω πως πρώτα πρέπει να επιβάλει το εγώ του στον κόσμο του και να τους δώσει να καταλάβουν πως ανεξάρτητα από την προσωπική του ζωή παραμένει ο ίδιος, αν το δουν... έχει τον κόσμο του και τα υπόλοιπα είναι λίγο ποιό εύκολα.
Αν ο κόσμος του δει όλο το πακέτο από την αρχή σοκάρεται, αν το δει λίγο λίγο μπορεί και να το αποδεχτεί.
Λεω μπορεί και να είμαι..., καλά δεν είμαι... τελικά είμαι... συγνώμη που σας απογοητεύω.
Η άλλη περίπτωση πάω σπίτι και λέω από εδώ το αγόρι μου... σοκ.
Είναι διαδικασία το να επιβάλω το εγώ μου και όχι μια πράξη έξαρσης αλήθειας.... νομίζω τι να πω δύσκολες καταστάσεις.

globalgreek είπε...

συμφωνώ οτι θέλει το χρόνο του. Αλλά θέλει και στήριξη και βοήθεια γιατί αλλιώς είναι εύκολο να μείναι για πάντα στη ντουλάπα. Αλλο είναι να το διαφημίζει κάποιος (που δεν μου αρέσει γιατί έχει πλια γίνει της μόδας) κι άλλο όμως να καταπιέζεται.

Η προσωπική μου πρώτη απόπειρα είναι αποτυχημένη (στην οικογένεια) γιατί ήταν πολύ νωρίς και δεν είχα σταθεί ακόμα στα πόδια μου.
Η δεύτερη προσπάθεια έγινε οταν εγώ πλεόν ήμουν 100% καλά με τον ευατό μου, ήθερα τι θέλω, τι μου αρέσει και πια είμαι και τότε το coming out ήταν πανεύκολο (εκτός από μαμά που ακόμα το δουλεύουμε αλλά παει πολύ καλά, παρ'ολο που πάτησε τα 70 ).

Εγω θα σου προτινα να τον βοηθίσεις κατ'αρχας να εμπιστευτεί τον ευατό του και να νιώσει άνετα με αυτό που είναι (αν είναι), να καταλάβει οτι Φυσιολογικό σημαίνει οτι σου αρέσει..

Με πήρε το παρλάρε, σορρυ;-)
Φιλιά από το Σουλτανάτο του Ομάν

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΦΙΛΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ:)))
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΣ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ.

Adis είπε...

Να σου πω την αλήθεια δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις και πολλά...

Έχω καταλάβει, μάλλον καταλήξει, στο ότι όλοι οι άνθρωποι κάνουν πάντα αυτό που τους κάνει να νιώθουν καλύτερα και ακόμη και αν καμιά φορά κάνουν κάτι για το καλό των άλλων και αφήνουν τα δικά τους θέλω πίσω είναι γιατί βαθιά μέσα τους αυτό θέλουν περισσότερο.. Απλά υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που νιώθουν ευτυχησμένοι βλέποντας πρώτα τους γύρω τους ευτυχησμένους.. Και αν νιώθουν άσχημα στην αρχή γιατί δεν έκαναν πράξη τα θέλω τους για χάρη των άλλων στην πορεία θα δεις ότι έτσι είναι καλύτερα. Γι' αυτούς.. Γιατί θα ένιωθαν χειρότερα αν τα πράγματα είχαν γίνει απ' την ανάποδη.. Νομίζω πως έτσι είναι στους περισσότερους, αν όχι σ' όλους, και γι' αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις εγώ δεν προσπαθώ να πίσω κανέναν για το τι είναι καλύτερο.. Λες απλά τη συμβουλή σου και από 'κει και πέρα ο καθένας πράττει όπως νιώθει..

(Τουλάχιστον είσαι εσύ καλά!) ;)
Καλό ξημέρωμα! Φιλιά. :)

Katerina... είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας..
Πολύ σωστά όλα αυτα που λέτε αλλά..
Δυστυχώς ο Μάκης δεν φαίνεται να αλλάζει γνώμη..
Ο Στάθης συνεχίζει να είναι ενα ράκος αλλά έχει την ελπίδα πως κάποια στιγμή μπορεί τα πράγματα να αλλάξουν!
Εγω απο την πλευρά μου έκανα αυτό που έκρινα σωστό..
Χωρίς αποτέλεσμα βέβαια!
Τώρα το μόνο που θέλω είναι να είναι καλά ο Στάθης..
Και νομίζω πως όσο περνάει ο καιρός θα φτιάχνει και η ψυχολογία του..
Γιατί δεν ξέρω αν σας το είπα αλλά εδώ και 3 βδομάδες κάνω τον ζογκλέρ!
Δε λέω δύσκολη και η θέση του Μάκη.. όπως είπε και η Dee Dee οι γονείς είναι δύσκολος βράχος να παλέψεις..
Επίσης θα συμφωνήσω και με την global greek (απο το Σουλτανάτο του Ομάν... wow!) σε αυτο που λέει.. ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
Πλέον απλά ελπίζω πως κάποια στιγμή ο Μάκης θα καταλάβει τι είναι αυτο που θέλει πραγματικά και θα είναι ευτυχισμένος.. με ή χωρίς τον Στάθη!!
Εγω σε αυτές τις περιπτώσεις λέω.. "Μάθε ποιός είσαι.. και κάντο επίτηδες"
Πολλά φιλάκια σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

Eχω βρεθεί στην ίδια κατάσταση με τον Μ. και τον Σ. και πιστέψτε με, η απόφαση που πήρε ο Μ. είναι η καλύτερη και η σωστότερη. Είναι καλύτερα και για τους δυο. Και κάποια πράγματα γίνονται για το καλό μας. Τους λόγους δεν μπορεί να τους ξέρει κανείς, παρα μόνο οι δυο τους. Είμαστε καλά, όταν και οι γύρω μας είναι καλά. Αν η σχέση τους δημιουργούσε προβλήματα στον περίγυρό τους, τότε ο Μ. πήρε την πιο σοφή απόφαση. Έτσι πρέπει να γίνεται. Δεν υπάρχουν "ΕΓΩ" σε αυτές τις σχέσεις. Υπάρχει μόνο το "ΕΜΕΙΣ". Μπράβο στον Μ. που είχε την ωριμότητα και το θάρος και τη δύναμη να του πει να σταματήσουν. Θέλει κότσια για να κάνεις κάτι τέτειο. Είναι καλύτερο και για τους δυο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email