Τρίτη, 1 Ιουνίου 2010

Στον πλανήτη HAPPY ! ! !

Πραγματικά δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε τις τελευταίες βδομάδες και όλα ξαφνικά άλλαξαν...
Λέτε να φταίει ο Όυρανός που μπήκε στον Κριό;;;
Μόνο και μόνο το γεγονός οτι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να κόψω το τσιγάρο νομίζω τα λέει όλα!!
Οχι οτι καπνίζω πολύ.. αλλά για μένα είναι απόλαυση!!! Παρολα αυτα ΝΑΙ το σκέφτομαι πολυ σοβαρά!! (Ηταν και παγκοσμια ημέρα κατα του καπνίσματος χθές.. μη ξεχνιόμαστε)
Τι να πώ δεν ξέρω...
Τα πράγματα πάντως εδώ.. κυλούν ΥΠΕΡΟΧΑ!
Το πρωί ξυπνάω με τόσο καλή διάθεση.. ανοίγω τα παράθυρα και χαζεύω τον κήπο που πλέον έχει ανθίσει!!!
Οταν τα καταφέρω θα σας βάλω καμια φωτογραφία για να ζηλέψετε λίγο!!!!!
Ελπίζω να κρατήσει πολύ όλο αυτό...
Λές και ξαφνικά ξύπνησε μια άλλη Κατερίνα!
Ισως να φταίει και το γεγονός οτι άφησα πίσω μου όλα αυτα που με κρατούσαν πίσω..
Βλέπε κρυφές-αδιέξοδες σχέσεις κλπ..
Οτι και αν είναι πάντως μου αρέσει!!!!
Και πλέον δεν με πτοεί ΤΙΠΟΤΑ!
Αυτααααααααααά :))))))
Καλό μήνα σε όλους εύχομαι !!!
Α! Και καλό καλοκαίρι... εμείς εδω στη Δράμα αρχίσαμε τα μπάνια!!!!


υγ. στη φωτογραφία λουλουδάκια που μάζεψα απο τον κήπο!!! και το τραγούδι... αρχίζω να πιστεύω πως εχει γραφτεί για μένα .. απο την αρχή μέχρι το τέλος!!!!!!

22 σχόλια:

Adis είπε...

Πολύ χαίρομαι για 'σένα! :) Αυτά είναι!.. Και θα σου πω και ένα μυστικό... (Άμεσο της σχέσης μας..) ;)

Το ήξερα πως αυτόν τον καιρό θα περνάς καλά.. Γιατί για έναν, όπως είπες περίεργο λόγο, όλα γύρισαν.. Όλα παν' καλά! Και χωρίς ιδιαίτερο λόγο και πολύ γρήγορα μάλιστα σε σημείο που ακόμη δεν καταλαβαίνω τι γίνεται.. Και το πιο αστείο (αλλά όχι τυχαίο) είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν τις τελευταίες 2 βδομάδες.. Όπως ακριβώς είπες και μόνη σου...

Οπότε, τι να πω?.. Απλά θα χρησημοποιήσω μια φράση σου απ' το κείμενο.. "Ελπίζω να κρατήσει πολύ όλο αυτό..." ;)

Καλό καλοκαίρι επίσης! (Και αν κρίνω απ' το πως μπήκε μάλλον έτσι θα 'ναι..)

Καλό σου ξημέρωμα! :)

Katerina... είπε...

...Adis...

Γιάννη μου τελικά εμείς πάμε πακέτο!!!
Επειδή εσύ πας κατι μέρες πιο μπροστά.. σε παρακαλώ να με ενημερώσεις για τυχόν αλλάγη της όλης καταστασης για να είμαι αν μήτι άλλο προετοιμασμένη!!!
Το ελπίζω και εγώ να κρατήσει!!!
Οπως και οτι το καλοκαίρι θα είναι super!
Kαλό ξημέρωμα και σε σένα!

flash είπε...

Βιαστικό περασματάκι για ολόγλυκες καλημέρες και Καλό Μήνα με φωτεινά χαμόγελα χαράς - αληθινής χαράς! :)))
Καλά, το κατάλαβα εγώ μόλις μπήκα γιατί με αναζήτησες :p είναι που μπήκε ο Ουρανός στον Κριό ε; :pp
χαχαχα τί να πω; Όλα καλά, όλα Ανθηρά!!! :p
Φιλάκια πολλά!!! ουφ.. πάω κι εγω για δουλειά.. σούπερ το τραγουδάκι.. καλά μου έφτιαξες την ημέρα κανονικά.. να είσαι καλά!! :)
Α μην ξεχασω, η φωτό σου με το άλογο ήταν πεντάγλυκη!!!
Τι άλλο; Α ναι τα μπανάκια.. σήμερα το τρίτο παρακαλώ! :)))
Δεν πιστεύω να μας τρώτε εκεί στα Βόρεια... :p
A και Κατερινάκι.. δεν θα κρατήσει απλώς, θα γίνεται όλο και ομορφότερο :)
Έφυγα.....
Καλημέρα!
Καλό καλοκαιρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dee Dee είπε...

Φτου φτου να μη σε ματιαξουμε :)

Τι υπεροχα λουλουδια;!;! Εχεις τετοιο κηπο για θεα καθε πρωι;!

Καλο μηνα κι απο εδω !!

xxx

Γλύκα είπε...

Καλό μήνα!

Πάντα έτσι χαμογελαστή & χαρούμενη!

mariposa είπε...

καλη συνεχεια..........

efhbos είπε...

Δραμα μενεις???
Μια μερα θελω λιγο να σε ρωτησω καποια πραγματα...Γιατι θελω να κανω μια εκπληξη σε μια φιλη!

Θα φταιει το ραντεβου...:P

Katerina... είπε...

...flash...
Καλό μήνα φλασάκι και απο δώ!!!
Αααα εσείς στη Αθήνα το πάτε γρήγορα.. εμείς εδώ ένα μπανάκι και αυτό με το ζόρι.. μετά μας τα χάλασε ο καιρός!!
Και ακόμα μας τα χαλάει!
Σήμερα όλο μουντάδα και βροχή ηταν...
Ευτυχως που σταμάτησε το κρύο γιατί αλλιώς ζήτω που παγώσαμε :Ρ
Φιλάκιααααααααααααα :)

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Φτύσε φτύσε... το χρειάζομαι !!! ;)
Πολύ σύντομα έρχονται φωτογραφίες απο τον κηπο...
Σήμερα δεν μας έκανε το χατίρι ο καιρός.. ολο βροχή.. βροχή .. πφφφφφ
Που θα πάει θα φτιάξει!

Katerina... είπε...

...Γλύκα...

Καλό μήνα και σε σένα Γλύκα μου :)))
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ..

Katerina... είπε...

...mariposa...

Ευχαριστωωωωωώ!!!! και σε σένα το ίδιο :))
Φιλάκια και καλό μήνα!

Katerina... είπε...

...efhbos...

Ω ναι! πλέον είμαι μόνιμη κάτοικος Δράμας!!!
Όποτε θέλεις στείλε μου mail.. θα χαρώ πολύ να σε βοηθήσω ;)
Α! και δεν φταίει το ραντεβού!!!
Είμαι έτσι σαν τη χαζή εδώ κ 2 βδομάδες..
Οχι οτι δεν χάρηκα με το ραντεβου.. μη πω και ψέματα !
Ξετρελάθηκα!!!
Αλλά προσπαθώ να είμαι προσγειωμένη μη φάω τα μούτρα μου πάλι!!!
Καλο μήνα!!!!!!!

panagiotis είπε...

Αν το παθε ο adis, μετα κολλησε και εσενα, δεν μπορει , πλησιαζει η σειρα μας.
Και γω θα παω στη δουλεια (δυστυχως πρωι-απογευμα αυτη τη βδομαδα).
Χαμογελαστο σου μηνα :-)

P.S: και εγω πιστευω οτι εχουμε τα ιδια γουστα, αλλιως θα βρισκα ενα τραγουδι σου να μη μ' αρεσει τοσο...;-)

Katerina... είπε...

...panagiotis...

Παναγιώτη μου δεν μπορώ παρα να σου ευχηθώ...
Αντε και στα δικά σου !!! :))
Η αλήθεια είναι οτι με τον Adi βρισκόμαστε, κατα ενα περίεργο εως τρομακτικό τρόπο, σε συμπτώσεις που κάθε άλλο παρά τυχαίες είναι!!!
Εγω το είπα και θα το λέω η σχέση μας είναι καρμική!!!!!

Όσο για τα τραγούδια... θα δείξει...μη νομίζεις.. έχω περίεργα γούστα ;)
Α! πρωί απόγευμα είπες;;;
Μήπως θέλεις να σου πώ τα δικά μου ωράρια;;;
πρωι-απόγευμα.. 1 ωρα κενό ισα για να πάω σπίτι και να αλλάξω και μετά
στη δευτερη δουλειά.. που δυστυχως δεν έχει ωράριο.. φεύγω μετά τις 3πμ σίγουρα!!!!
Ευτυχώς η δευτερη δουλειά δεν είναι κάθε μέρα γιατί αλλιώς...
Πολλά φιλιά και καλό μήνα!!!!

flash είπε...

Κατερινάκι μου :)
είπα εγώ τίποτα για Αθήνα;
Δεν είπα! :)
Λοιπόν σήμερα το μπανάκι ήταν κανονισμένο μεν, αλλά ο καιρός ήταν συννεφιασμένος και αν και δεν έβρεξε, παραλίγο..
Επομένως μείναμε στα δύο.. vs ενός..
άντε, προλαβαίνεις!! :)))
Φιλάκια πολλά!
καλό βρδάκι!

panagiotis είπε...

Aν και δεν ειναι σωστο να κραταμε τα comments του blog για τη δικη μας κουβεντα (κι ας εισαι οικοδεσποινα) θα πω
ευχαριστω πολυ για τις ευχες. Θα μου δωσουν την ωθηση που θελω για τις επομενες μερες και τις κρισιμες αποφασεις μου :-))
Οσο για τα μουσικα μας,ενα θα πω: ειχα περιπου 2 μηνες κολλημα με το back to you που εχεις στο playlist στο οποιο δεν ειχα φτασει ποτε (ακουω σχεδον παντα το καινουργιο τραγουδι που ποσταρεις).οταν κατα τυχη το ακουσα στα τραγουδια σου (Νο 11 το χεις ) το καταλαβα, εδω ειμαστε!! Σου προτεινω αυτην την version http://www.youtube.com/watch?v=Cc39ey5Non0
και ας ειναι τοσο εξω απο τη φαση σου.
Η καληνυχτα μου να σε περιμενει εκτος απο την σκεψη του Δραμινου ραντεβου σου,αν εισαι ακομα στο δρομο αυτη την ωρα. φιλια!!

P.S: 1 ωρα κενο ενδιαμεσα ειναι πολυ καλα και πιστεψε με, δεν το λεω για πλακα

Katerina... είπε...

...flash...

Δεν είπες ε;;;
Πως νόμιζα έτσι εγω;;; :))
Αν συνεχισει να είναι ετσι ο καιρός (ο δικός σας, οχι ο δικος μας :Ρ) μέχρι το σάββατο.. σε έχω ισοφαρίσει να ξέρεις :Ρ
Καλό βράδυυυυυυυ!!!

Katerina... είπε...

...panagiotis...

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος εδώ... οτι θέλουμε κάνουμε.. (πήρα άδεια απο την οικοδέσποινα :Ρ )
Τα τραγούδια που έχω στην playlist είναι τα αγαπημένα μου.. έχω και άλλα..
αλλά τα κρατάω για τη συνέχεια..
Θα τα ποστάρω σιγά-σιγά!
Η αλήθεια είναι οτι δεν είχα ξανακούσει αυτη τη version.. ακόμα το ακούω και νομίζω οτι μου αρέσει περισσότερο..
Α! και οταν μου αρέσει ενα τραγούδι..
Το ακούω σε ότι φάση και να είμαι ;)

Η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη.. (πληροφοριακά θα σου πω πως μόλις γύρισα, και στις 7 εχει εγερτήριο :Ρ )

P.S. Πολύ καλά είναι;;; γιατί εμένα δεν μου φτάνει..
Εχω φτάσει στο σημείο να ξαπλώνω για μισή ώρα και να βάζω ξυπνητιρι...
πφφφφφφφφφφ ..Τι τραβάμε και εμείς οι χορεύτριες!!!

Καλό σου βράδυ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΕΓΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

Katerina... είπε...

...SKPOYTZAKOS...

Σ'ευχαριστώ πολύ σκρουτζάκο μου :))
Και εσυ το ίδιο!
Καλό μήναααααααααα !!! :))

Άνεμος είπε...

Μπράβο ρε κορίτσι, μπράβο!!!

Αυτά είναι! Χαίρομαι πολύ για αυτά που διαβάζω για σένα. Ελπίζω να είσαι ακόμα καλύτερα όταν το διαβάσεις αυτό, χεχε!

Φιλάκιαααααααααααααα!

Katerina... είπε...

...Άνεμος...

Αχχχχ... πραγματικά δεν ξέρω τι να πώ...
Φτύστε με...!!!!
Κάθε μέρα και καλύτερη.. πραγματικά!!!!
Χαίρομαι που χαίρεσαι για μένα :Ρ
Και εγώ χαίρομαι για μένα... πολυυυυυυυυυύ :)))))
Ουφ! Καιρός ηταν νομίζω!!!
Ολη μέρα είμαι με ενα χαμόγελο στα χείλη... αφου εχουν αρχίσει να με δουλεύουν όλοι!!!
Θέλει η π... να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.. χαχα!!!!!!

Πολλά φιλακιαααααααααααααα!!!!!
:)))))))))))

υ.γ. Σήμερα μοιράζω χαμόγελα.. ελπίζω να το πρόσεξες ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email