Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

Θέλω να...



Θέλω να γυρίσω ενα βράδυ απο τη δουλειά και να σε βρω έξω απο το σπίτι να με περιμένεις..
Θέλω να σε κοιτάξω στα μάτια και να δω "αλήθεια"..
Θέλω να ακούσω την καρδιά σου να χτυπάει τόσο δυνατά όσο χτυπάει και η δική μου..
Να με πάρεις μια αγκαλιά και μετά να μείνεις ή να φύγεις δε με νοιάζει..


Κλείνω τα μάτια και το βλέπω σαν ταινία... 
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω το πρόσωπο σου.. είναι πολυ σκοτεινό.. νομίζω πως βλέπω τη σκιά σου και όχι εσένα..
Προσπαθώ να φέρω στο μυαλό μου την εικόνα σου..
Δεν θυμάμαι..Δυσκολεύομαι ακόμα και στο χρώμα των ματιών..
Και η μορφή παραμένει σκιά.. ίσως γιατί στην ταινία βάζω λάθος πρόσωπο..
Δεν μπορεί να βάζω το σωστό.. Θέλω να είσαι το σωστό..
Το υποσυνείδητο μου όμως δεν με αφήνει..
Κάτι παραπάνω θα ξέρει...


Ανοίγω τα μάτια.. πνίγομαι..ασφυκτιώ Τα ξανακλείνω..
Πρέπει να εμφανιστείς.. που είσαι... γιατί κρύβεσαι;;
Μου λείπεις..
Πολύ..


Ξάπλωσε δίπλα μου.. πάρε με αγκαλιά αλλά μη με ξυπνήσεις..
Ταλαιπωρήθηκα τόσο πολύ μέχρι να με πάρει ο ύπνος..
Μη με ξυπνάς σου λέω..
Δεν θέλω να θυμηθώ το πρόσωπο σου.. 
Δεν θέλω να σε βλέπω οταν ανοίγω τα μάτια..
Θέλω να τα κλείνω και να είσαι εκεί..


Μπορείς;;;




8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλως τα παιδια τα δικα μας....
Αργησες.Σχεδον μου ελειψες να πω και την αληθεια. :-))
Στο κειμενο τωρα:
Θέλω να σε κοιτάξω στα μάτια και να δω "αλήθεια"..
Εκανες προταση αυτο που προσπαθουσα να πω αλλα δεν εβρισκα λεξεις.Το καλο ειναι οτι και τωρα που τις βρηκα, δεν θα τις χρησιμοποιησω. Βεβαια, λεω να το σημειωσω και εγω στο δικο μου (ψηφιακο πια) σημειωματαριο.
Οσο για το τραγουδακι μας? Δεν θα μπορουσα να σου στειλω καποιο αλλο αν και μου περασαν πολλα για να πω και την αληθεια:
http://www.youtube.com/watch?v=TXhIMdix0D8
Ενα σουβενιρ απο μια πραγματικα μαγικη βραδια.
Πολλα φιλια
Πανος

Siren Girl είπε...

ακριβως οτι νιωθω, ακριβως ομως.

Dee Dee είπε...

Θελε :P

:)

Χαιρομαι που επεστρεψες!

Αν θελεις ζητα! Δεν μας χρωασταει κανενας την ζωη! Διεκδικησε! Παιρνουμε μονο οτι ειμαστε ετοιμοι να δεχτουμε!

Καλημερα οοοολη μερα συννονοματη ;)

xxx

Katerina... είπε...

...Πάνος...

Και μένα μου λείψατε πολυ..
Δυστυχώς είχα κάποια τεχνικά προβλήματα που θέλω να πιστεύω πως λύθηκαν!
"Το καλο ειναι οτι και τωρα που τις βρηκα, δεν θα τις χρησιμοποιησω."
Γιατί; θα μου πεις ποια μιλάει...
Σ'ευχαριστώ πολύ για το souvenir... όντως απίστευτη βραδιά.. ήμουν και γω εκεί!!!
Πολλά φιλιά !!!

Katerina... είπε...

...Siren Girl...

Ξέρεις πόσες φορές το έχω πει και εγώ αυτό για κείμενα άλλων...
Τα σναισθήματα των ανθρώπων δεν απέχουν πολύ τελικά..
Είναι αυτο που λένε.. κάπου υπάρχει κάποιος που νιώθει ακριβώς όπως εσυ..
Γιατί είναι ωραία να νιώθεις..
Ωραία να μοιράζεσαι...
Αλλά ακόμα πιο ωραία να ξέρεις πως τελικά δεν είσαι ο μόνος...
Είναι μια παρηγοριά..

Φιλάκια!!

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Χαχα... Θέλω!!!!!!
Και εγώ χαίρομαι που επέστρεψα!!
" Δεν μας χρωασταει κανενας την ζωη!"
Δίκιο εχεις..
"Παιρνουμε μονο οτι ειμαστε ετοιμοι να δεχτουμε!"
Εκεί καταλήγω και εγω αλλά...
Πολλές φορές αναρωτιέμαι, μήπως τελικά δεν είμαι έτοιμη..
Και αν δεν είμαι.. τότε γιατί δεν είμαι;
Αφού το θέλω.. μήπως δεν φτάνει μόνο αυτο.. ;;
Και αν δεν φτάνει μόνο αυτό τότε τι άλλο...;;;
Ίσως να το ψάχνω πολύ..
Μάλλον πρέπει να αφήσω τα πράγματα να κυλίσουν απο μόνα τους...
Ουφ.... σε ζάλισα.. sorry!

Καλημέρα οοοοοοοοολη μέρα και σε σένα!!!

Φιλάκιααααααααα!

Ανώνυμος είπε...

Τεχνικα προβληματα ηταν και πανε....
Μεταξυ μας απο την επιστροφη μου και μετα εχω αντιμετωπισει απειρα τετοια.
Μην μου πεις οτι θα εισαι και στους placebo στη θεσσαλονικη?
Με την ευκαιρια να σου στειλω και το song το οποιο ειναι και κλασσικο βεβαια:
http://www.youtube.com/watch?v=_GqnDROi6l4
Τωρα οσον αφορα το γιατι που ρωτησες, οποια στιγμη θελεις μπορουμε να το συζητησουμε. απλα αυτο οπως καταλαβαινεις δεν γινεται μεσα απο το blog σου.
Αυτα.
Πιο πολλα φιλια.
Πανος
P.S : Βρηκες στο προφιλ σου το μηνυμα μου?

Katerina... είπε...

...Πάνος...

Εννοείται πως θα είμαι σήμερα placebo!!! ξέρεις τι τράβηξα για να πάρω άδεια απο τη δουλειά;;;
Όσον αφορά το γιατί θα ήθελα πολυ να το συζητησουμε..
P.S:Βρήκα το μηνυμα στο προφίλ μου ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email