Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου 2010

Και τώρα τι;;;;


Ήρθε και με πήρε απο το σπίτι όπως κάθε Παρασκευή για να πάμε στη δουλειά..

Μόλις τελειώσαμε και καθίσαμε λίγο ηταν κάπως... 
Πονοκέφαλο είπε..
Φύγαμε για να με αφήσει σπίτι..
Σε όλη τη διαδρομή δεν είπε ουτε λέξη..
Μόλις φτάσαμε τον ξαναρώτησα..
"έχω τα δικά μου", μου είπε...
"Δεν θέλεις να το συζητήσουμε;;" 
"Δεν γίνεται"
Πρώτη φορά τον έβλεπα έτσι..
Τον πήρα μια αγκαλιά και του είπα πως δεν θα επιμείνω άλλο..
Όποτε νιώσει ο ίδιος οτι θέλει να μιλήσει εγω θα είμαι εδω..
Και μπήκα σπίτι..
Μετά απο λίγη ώρα με πήρε τηλέφωνο..
"Νυστάζεις;"
"Όχι.. θέλεις να έρθεις;;"
"Ναι"
Βάλαμε δύο ποτά και καθίσαμε στο σαλόνι..
Τον ξαναρώτησα τι έχει..
"Δεν γίνεται να σου πώ μη με πιέζεις"
"Κοίτα αν δεν θέλεις να το συζητήσεις τότε σταματάω.. αλλά το δεν γίνεται δεν το καταλαβαίνω"
"Θα φύγω.." μου είπε απειλητικά..
"Καλά δεν συνεχίζω"
"Δεν θέλω να το συζητήσω.. άσε με! μου αρέσει που καθόμαστε έτσι εδώ"
"Ναι βρε καλό μου.. και εμένα μου αρέσει αλλά δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι πραγματικά"
"Μην επιμένεις σε παρακαλώ.. σου είπα δεν γίνεται.. με φέρνεις σε δύσκολη θέση"
Δεν τον ξαναρώτησα.. ήπιαμε το ποτό μας.. με πήρε μια αγκαλιά και έφυγε...
Μετά απο λίγη ώρα μου έστειλε μήνυμα..
"Είμαι ερωτευμένος μαζί σου.. αυτό είναι το πρόβλημα μου. Δεν έχω τη δύναμη να σου το πώ απο κοντά γιατί ξέρω οτι δεν νιώθεις το ίδιο" ..


Αν μπορούσα να κάνω delete στη σημερινή μέρα θα το έκανα...
Δεν μου είναι καθόλου εύκολο.. 
Πόσο εύκολο θα μπορούσε να είναι το γεγονός πως ένας απο τους πιο κοντινούς μου φίλους εδω, είναι ερωτευμένος μαζί μου;;;;;
Δεν γίνεται.. απλά δεν γίνεται...

Το τραγούδι απο τον Πάνο... που για ακόμη μια φορά κατάφερε να ταιριάξει τα λόγια μου με τη μουσική...

18 σχόλια:

Kévin είπε...

Είναι όντως δύσκολη η κατάσταση.. Ειδικά αν δεν είναι αμοιβαία αυτά τα συναισθήματα..

Απο προσωπική πείρα, πρόσεχε.. Πρόσεχε γιατί αν ξεπεραστούν τα όρια δύσκολα ξαναβρίσκεις αυτό που είχατε πριν..

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα. Ναι δεν ειναι και το καλυτερο να σου συμβει. Απλα θελει λεπτους χειρισμους.Το πιο λογικο ειναι σιγα-σιγα να απομακρυνθει βεβαια. Το μονο που μπορεις να κανεις σε αυτες τις φασεις ειναι να εισαι ξεκαθαρη.
Σου στελνω με αυτη την αφορμη λοιπον το παρακατω:
http://www.youtube.com/watch?v=AWAIPQTyVdo&feature=related
Καλα ξεμπερδεματα
Φιλια
Πανος
P.S : αν βρεις το κολπο να κανεις τελικα το delete σε καποιες μερες μην με ξεχασεις :-)

Άνεμος είπε...

Σε πολύ δύσκολη θέση είσαι... Το ξέρεις άλλωστε...

Μάλλον για να το θέτεις έτσι πάει να πει ότι δεν αισθάνεσαι το ίδιο με αυτόν. Δεν είναι και εύκολο να έχεις ερωτικά συναισθήματα για τον φίλο σου...

Γενικά δεν πιστεύω στη φιλία άντρα και γυναίκας. Πιστεύω ότι πάντα μπορεί να μεταμορφωθεί σε έρωτα, αν το επιτρέψουν οι συγκυρίες. Προφανώς κάτι μέσα του άλλαξε για σένα.

Δεν έχω βρεθεί σε ανάλογη θέση. Δε θα μπορούσα να σε συμβουλεύσω κάπως. Το σίγουρο είναι πως...
"things will never be the same again..."

Φιλιά πολλά και ελπίζω να έρθουν όλα καλά!

Ναύτης είπε...

χμ, εγω δεν είδα πουθενα το πως πραγματικα αισθάνεται η Κατερίνα...
πως αλήθεια;

μπέρδεμα ή όχι η ζωη σου άλλαξε...
μου έχει τύχει
κι απ'τη μια μερια κι απ την άλλη

προσωπικα πάντα ερωτευόμουν τις φίλες μου

:)

Katerina... είπε...

...Kevin...

Νομίζω πως αυτό που είχαμε πριν δεν πρόκειται να το ξαναβρούμε ποτέ..
Και αυτό είναι που με στεναχωρεί περισσότερο..

Katerina... είπε...

...Πάνος...

Το κουμπί δεν το βρήκα ακόμα.. Μόλις όμως το βρώ θα σου το στείλω να το τεστάρεις.. !
Καλά ξεμπερδέματα ε;
Μια κουβέντα είναι...
By the way.. ευχαριστώ για το τραγούδι...
Ίσως ηταν η καλύτερη επιλογή που εχεις κάνει ως τώρα..

Katerina... είπε...

...Άνεμος...

Ούτε και εγω είχα βρέθει σε ανάλογη θέση ξανά.. και για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα οτι θα βρισκόμουν ποτέ..
Το είχα στο μυαλό μου όπως είχα μικρή το να ερωτευθείς τον καθηγητή σου.. ή να κάνεις σχέση με παντρεμένο... δηλαδή πράγματα που δεν πρόκειται να συμβούν ποτέ σε μένα.. ή για να το θέσω καλύτερα δεν θα επέτρεπα ποτέ να μου συμβούν...
And i know that things will never be the same again.... unfortunately!

Σ'ευχαριστώ πολύ Ηλία μου!

Katerina... είπε...

...Ναύτης...

Τα συναισθήματα της Κατερίνας είναι ακριβώς το αντίθετο...
Δεν θα μπορούσα ποτέ να τον δώ διαφορετικά...
Σιγά σιγά αρχίζω να ενώνω τα κομμάτια του πάζλ και να ερμηνεύω κάποια περιστατικά αλλιώς..
Τώρα θα μου πείς δεν είχες καταλάβει τίποτα;
Ίσως και να είχα καταλάβει μέχρι ένα σημείο..αλλά δεν άφησα τον εαυτό μου να το πιστέψει..

mariposa είπε...

πακετο!κριμα!δεν θα θελα να ημουν στη θεση σου!

ευχομαι να ληξει ειρηνικα ολο αυτο...

πολλα κισσ

Katerina... είπε...

...mariposa...

Πακέτο δε λες τίποτα!!!!
Ακόμα προσπαθώ να το συνειδητοποιήσω...
Καλά μου μπήκε το φθινώπορο φέτος...
Μήπως πρέπει να αρχίσω να προϊδεάζομαι για το χειμώνα;;;;

Φιλιά!

Dee Dee είπε...

Κριμα!

Θελει πολυ μαγκια να στο πει! Μπραβο του!
Ακεραιος αντρας που ρισκαρει να σε χασει με την εξομολογηση αυτη.... γιατι ξερει κι αυτος, οτι απο εδω και περα τιποτα δεν θα ειναι το ιδιο!

Κριμα που δεν ειναι αμιβαιο αυτο.... αν και ποτε δεν ξερεις... καποτε μιλησα σε καποιον φιλο μου για μια κοινη μας φιλη που το ηθελε χρονια. Εκεινη μου ειχε ζητησει να το κανω. Η πρωτη αντιδρση του Γιαννη ηταν "Δεν εισαι σοβαρη ρε Κατερινα. Εγω με την Π;;;;!!!"
Και τωρα εχουν δυο γλυκητατα παιδακια :):):)

Δεν λεω να δεις ερωτικα τον φιλο σου.... απλα σου λεω "ποτε μη λες ποτε" :)

Καλα ξεμπερδεματα. Θελει λεπτους χειρισμους, οπως ειπε και ο φιλος σου ο Πανος.... και να αποφυγεις τον σνομπισμο... κρυβεται σε πολλα "ναζια" και πεφτουμε πολυ ευκολα σε τετοιες μικροτητες αθελα μας καποιες φορες! Να εισαι ειλικρινης πρωτα με σενα και μετα με εκεινον!

Σου ευχομαι γρηγορα να ηρεμησει η παλιρροια!!

Καλη εβδομαδα συννονοματη!!

xxxxx

Adis είπε...

Τον τελευταίο καιρό (απ' την αρχή του καλοκαιριού εννοώ) επαληθεύτικα 2 φορές, άλλη μία τώρα.. Και δεν είναι ούτε οι πρώτες φορές ούτε οι τελευταίες το ξέρω.. (Όσο μπορώ βέβαια να ξέρω).

Δεν υπάρχει φιλία ανάμεσα στα δύο φύλλα, μόνο κατόπιν εξαιρέσεων (που δεν υπάρχει λόγος να εξηγήσω τώρα).. Όποιοι βρίσκουν τις εξαιρέσεις είναι τυχεροί, αλλά ακόμη κι αυτό θα φανεί στο τέλος γιατί "ποτέ μη λες ποτέ" λένε...

Και περνάει ο καιρός ήσυχα και καλά και ξαφνικά τσουπ! Να μια απρόσμενη αλλαγή που δεν ξέρεις πως ν' αντιμετοπίσεις.. Και τώρα τι, που λες και εσύ.. Τι να σου πω, δύσκολη περίπτωση για να κάνεις κάτι.. :( Μάλλον ό,τι είναι να γίνει θα γίνει από μόνο του..

(Περίεργο όμως, εμένα μου μπήκε καλά το φθινώπορο φέτος..).

Καπλησπέρες! :)

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Εμένα αυτο που με προβλημάτισε περισσότερο ηταν το γιατί επέλεξε να μου το πει τώρα...;; Και αφού ήξερε πώς έχουν τα πράγματα και τι νιώθω αυτή τη περίοδο (φίλος μου είναι λέμε) τότε γιατί;;
Ποτέ δεν πίστευα οτι θα ηταν τόσο έντονο που θα έφτανε στο σημείο να μου το πεί ρισκάροντας τα πάντα..
Δεν γίνεται τη μια μέρα να είμαστε καλά και ξαφνικά την άλλη να πεφτει βόμβα...
Γιατί κάπως ετσι νιώθω..
Πως έσκασε βόμβα!
Χθές μου ήρθε στο μυαλό ενα σκηνικό που έγινε πρίν απο 5 μέρες...
Ήμουν άρρωστη και δεν πήγα το βράδυ στη δουλειά.. και πήρε τηλέφωνο να δείς πως είμαι και αν χρειάζομαι τίποτα..
Και μόλις τον ρώτησα αν ο Παναγιώτης(πρώην καλοκαιρινός δεσμός που κατέληξε σε φιάσκο και νυν συνάδελφος.. αυτό πάλι;;;;;) ήταν εκεί μου το έκλεισε στα μούτρα..
Αναρωτιέμαι αν νιώθει έτσι πολύ καιρό.. ή αν απλά εγώ άργησα να το καταλάβω...
Σε τέτοια θέματα ποτέ δεν λέω ποτέ..
Κάτω απο συγκεκριμένες περιστάσεις όμως..
Στη συγκεκριμένη περίπτωση.. είναι ΠΟΤΕ...
Δεν υπάρχει ούτε ίσως, ούτε μπορεί , ούτε βλέπουμε...
ΠΟΤΕ!
Πολύ φαβάμαι οτι η παλίρροια θα αφήσει πίσω της συντρίμια...
Δυστυχώς...
Κάλη εβδομάδα σου εύχομαι.. γιατι για τη δική μου δε νομίζω...

Katerina... είπε...

...Αdis...

Γιάννη μου δεν θεωρώ δέδομενο πως δύο φίλοι κάποια στιγμή θα καταλήξουν ερωτευμένοι..
Όμως δεν το αποκλείω κιόλας...
Δύσκολη περίπτωση...
Εως αφόρητα δύσκολη..
Και κάπου εκεί στη μέση βρίσκομαι εγώ να σκέφτομαι...
"θα ήθελα να πάω για ενα ποτάκι σήμερα χαλαρά.." και εδω ηταν που τον έπαιρνα τηλέφωνο..
Αλλά τώρα δεν μπορώ..

Λένε ότι το φθινώπορο είναι η μετάβαση προς τον χειμώνα...
Και κάπου εκέι είναι που την Κατερίνα την πιάνει ταχυκαρδία..

Χαίρομαι που δεν ακολούθησες σε αυτό γιατί αν συμβαδίζαμε πάλι.. θα σε έπαιρνα μαζί μου για group therapy!!!

Σε φιλώ!

Dee Dee είπε...

Ευχομαι απλα γρηγορα ξεμπερδεματα!!!

Μη βασανιζεις το κεφαλακι σου με ερωτησεις που δεν εχουν λογικη. Δεν εχει σημασια ποτε αρχισε ή γιατι επελεξε να το πει τωρα. Μπορει τωρα να του βγηκε και να μην το σχεδιασε.

Ποτε μη λες Ποτε (ξερω οτι γινομαι εκνευριστικη να επαναλαμβανομαι, αλλα θελω να στο ξανατονισω χωρις "ναι μεν...αλλα..." )

Χρειαζεται και καμια βομβα που και που στη ζωη μας..... ισως αυτο χρειαζοσουν για να εκτιμισεις σωστα καποιους ανθρωπους...... ή να υποτιμησεις καποιους αλλους!

Καλο απογευματακι κουκλα!!!

Liani είπε...

δεν μπορω να πω και πολλα.
και το κλιμα δεν "σηκωνει" τα καθυστεριμενα-κρυα αστεια μου.

απλως θα αρκεστω στο να σου πω gambare

Lianiς

ΥΓ: ελπιζω να βοηθησει καπως, το βρηκα κατα λαθος αλλα ειναι αστειο (ισως σε κανει να χαμογελασεις εστω :)

εικονα :Δ

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Αν χρειάζεται λέει...
μόνο που στη ζωή μου οι βόμβες σκάνε απανωτά... και όλο βρίσκομαι σε πόλεμο.. με το μέσα μου πρώτα και μετά με όλα τ'άλλα..
Τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα..
Υπάρχει πολύ αμήχανια βέβαια μεταξύ μας... αλλά ακόμα είναι πολύ νωρίς!
Προσπαθώ να είμαι απολύτως φυσιολόγικη απέναντι του και νομίζω οτι τα καταφέρνω.. έτσι χαλαρώνει και εκείνος κάπως..
Θα μας πάρει χρόνο αλλά ελπίζω να πάνε όλα καλά..

Katerina... είπε...

...Liani...

Εκφράσου ελεύθερα..!!
Όπως και να είναι το κλίμα εδώ τα αστεία είναι ευπρόσδεκτα πάντα.. ακόμα και αν είναι κρύα ;)
Άλλωστε σε αυτά ειμαι πρώτη!
Το gambare η αλήθεια ειναι οτι το googlαρα... γιατί στα ιταλικά που το ξέρω δεν μου έβγαζε νόημα!
Ιαπωνικά δεν μιλάω ... ακόμη :Ρ
Η φωτογραφία τέλεια... και ναι!
Χαμογέλασα :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email