Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2010

Σταυρόλεξο...


Κλείνω τα μάτια… προσπαθώ να μη σκέφτομαι τίποτα…
Κενό…
Εγώ και το μέσα μου…
Ήρθε η ώρα να κάνουμε αυτή τη κουβέντα που από καιρό αναβάλλαμε..
Η ερώτηση μία…
Γιατί;
Τα «επειδή» μου τελείωσαν εδώ και πολύ καιρό..
Και η απάντηση  είναι πολύ πιο σύνθετη απ’ ότι φανταζόμουν..
Κάποτε έκλεινα τα μάτια και ένιωθα ασφάλεια..
Ένιωθα εγώ..
Απόψε όμως νιώθω τόσο άβολα.. τόσο αφιλόξενα..
Το μέσα με το έξω έρχονται σε σύγκρουση..
Δύο εντελώς διαφορετικοί άνθρωποι..
Από τη μία η χαμογελαστή κοπέλα , που φαίνεται να ξέρει τι θέλει και πώς να το αποκτήσει..
Και από την άλλη ένα τρομαγμένο κοριτσάκι που στην ουσία δεν ξέρει τι του γίνεται..
Ένα σταυρόλεξο …
Μαύρα και άσπρα κουτάκια..
Τα άσπρα σε προδιαθέτουν να τα γεμίσεις με γράμματα.. να δημιουργήσεις λέξεις..
Μέχρι που φτάνεις σε εκείνα που κανένα χρώμα δεν ξεχωρίζει πάνω τους…
Κανένα γράμμα δεν χωράει μέσα..
Διαβάζεις την ερώτηση .. μετράς τα άσπρα κουτάκια μέχρι να φτάσεις στο μαύρο και να σταματήσεις το μέτρημα..
Νομίζεις ότι ξέρεις την απάντηση.. αλλά τα γράμματα είναι πότε λιγότερα και πότε περισσότερα από τα διαθέσιμα λευκά κουτάκια..
Σε αυτό το σταυρόλεξο δεν θα βρεις τις απαντήσεις στο πίσω μέρος..
Γιατί πάνω γράφει με μεγάλα κεφαλαία γράμματα..
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ…

14 σχόλια:

Adis είπε...

Δύσκολη περίπτωση και νομίζω πως δε μπορώ να βοηθήσω.. Και ίσως κανείς.. :(

Θα σου πω μόνο αυτό γιατί συνέβει και ας μη το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη: "Εκεί που δε ξέρεις τι σου γίνεται και χάνεις τη γη κάτω απ' τα πόδια σου μπορεί τη πιο ανυποψίαστη στιγμή ν' αλλάξουν τα πάντα! Τα πάντα όμως και να τα βλέπεις όλα τόσο όμορφα που πάλι δε θα ξέρεις τι να κάνεις, αλλά αυτή τη φορά θα είναι για να μη χαλάσεις τίποτα!.." ;)

Αλήθεια σου λέω.

Καλό βράδυ και φιλιά! :)

Kévin είπε...

Πόσο πολύ σε νιώθω.. Νομίζω ότι ένα τέτοιο σταυρόλεξο είναι γραμμένο και για μένα...

Προσπαθώ καιρό να βρω τις απαντήσεις αλλά τίποτα..

Καλό κουράγιο εύχομαι..

mariposa είπε...

νομιζω οτι περιγραφεις τη ζωη του καθενος μας..φυσικα μιλαω για τους σκεφτομενους ανθρωπους..γιατι υπαρχουν και οι επιφανιακοι που δεν τους απασχολει σχεδον τιποτα.. παντα θα ψαχνουμε τα γιατι και τα πως..παντα θα αναρωτιομαστε για τα παντα στη ζωη μας..παντα θα δειχνουμε αναλογως την περιπτωση κατι διαφορετικο απο αυτο που ισχυει...οποτε μην αγχωνεσαι..

το θεμα μου εμενα ξερεις ποιο ειναι??τι κανεις οταν κλεινεις πισω σου την πορτα του σπιτιου..εκει δεν μπορεις να κρυφτεις...απο ποιον???τον ιδιο σου τον ευατο???(αν το κανεις κατι δεν παει καλα)!!!! πιστευω το να το μοιραζεσαι ειναι η λυση...καλα κανεις και μοιραζεσαι...βγαλτο...

suncitizen είπε...

Η ζωή είναι για όλους.
Όλοι τη ζούμε και το θέμα είναι να παίρνουμε τα διδάγματά μας μέσα από τις επιτυχίες και τα λάθη μας.
Το τραγικό είναι το να μένουμε στάσιμοι.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΛΗ ΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ.ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ.ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΙΑΤΙ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Καλο μηνα και σορρυ που αργησα λιγο.Φορτος εργασιας βλεπεις......
Μεσα στο τραγουδι μου σημερα κρυβεται και αυτο που θελω να σου πω:
I can offer one big clue:
All you have to be is you
(κι ας εισαι 2 τελειως διαφορετικα ατομα. Καποιος θα βρεθει να σας ενωσει ;-) )

Οσο για τα γραμματα, βγες απο τη συμβατικοτητα και βαλε τους δικους σου κανονες στο παιχνιδι. Αλλωστε:
Olny srmat poelpe can raed tihs. I cdnuolt blveiee taht I cluod uesdnatnrd waht I was rdanieg.

Φιλια
Πανος

Υ.Γ: "Μέχρι που φτάνεις σε εκείνα που κανένα χρώμα δεν ξεχωρίζει πάνω τους…" , αυτο ηταν καλο.....

Άνεμος είπε...

Αν η ζωή είναι για τους λύτες, γιατί εμείς παίζουμε; Ποιός μας έχρισε πολεμιστές υπέρ της γνώσης; Ποιός θεώρησε ότι ξέρουμε τί να κάνουμε και πώς;

Είναι τόσο δύσκολο... Και κανένας δεν καταλαβαίνει... Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα τετραγωνάκια... Μόνο μαύρο στο τέλος... Το θέμα είναι αν θα βρεις την εκάστοτε λέξη για να μην σταματήσεις στο κενό...

Καλησπέρα καλό μου!

Katerina... είπε...

...Adis...

Αυτή την ανυποψίαστη στιγμή που θα αλλάξουν τα πάντα περιμένω τόσο καιρό...
Αλλα απ' οτι κατάλαβα θα μου έρθει απο εκεί που δεν το περιμένω!!
Τι να πεις;; οτι να ναι είναι η ζωή γενικώς...

Katerina... είπε...

...Κevin...

Ξέρω καλά τι εννοείς...
Τελικά όμως δεν ξέρω αν υπάρχουν απαντήσεις..
Και απο τη άλλη δεν θα είχε νόημα αν τις βρίσκαμε αμέσως...
Δεν παύουμε όμως να ανήκουνε στην κατηγορία των δυνατών!

Katerina... είπε...

...mariposa...

"Μοιράζομαι"
Η πρώτη λέξη στο σταυρόλεξο μου...
Ξέρεις τι;;
Λέω να δω τα κάθετα τώρα... θα είναι πιο εύκολο ;)
Φιλάκια!

Katerina... είπε...

...suncitizen...

Μαζί σου!!
Η στασιμότητα δεν ωφέλησε ποτέ κανέναν...

Katerina... είπε...

...SKPOUTZAKOS...

Εγω μάλλον είμαι ειδική περίπτωση..
Μου παίρνει πολλά λάθη μέχρι να μάθω!
Που θα πάει όμως.. θα μάθω!
Φιλάκια και καλό μήνα.. έστω και καθυστερημένα :))

Katerina... είπε...

...Πάνος...

I see your point αλλά το τραγουδάκι δεν άκουσα :Ρ
Όσο για τη συμβατικότητα έχω να σου πω πως δοκίμασα να βάλω εγώ τους κανόνες..
Έβαλα στα οριζόντια οτι λέξη ήθελα..
τα κάθετα όμως δεν μου βγαίνουν με τίποτα..
Υ.Γ. σου άρεσε ε;;;;;

Katerina... είπε...

...Άνεμος...

"Το θέμα είναι αν θα βρεις την εκάστοτε λέξη για να μην σταματήσεις στο κενό..."
και εδώ μπαίνουν τα γιατί και τα πως...
γιατί σταματάω πάντα στο κενό;
Λέω να αλλάξω τακτική...
Πήρα μαύρο μαρκαδόρο και μπλάνκο..
γράφω τη λέξη σβήνω το μαύρο και μαυρίζω το ασπρο κουτάκι βάζοντας εγώ το τέλος εκεί που θελώ...
Αλλά νιώθω ενοχή...
Παραβαίνω τους κανόνες...
Καλή σου μέρα Ηλία μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email