Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010

Ένα δελφίνι ονειρεύεται..

«Ποιος είσαι;»
«Είμαι ένας καρχαρίας και δεν έπρεπε να μου μιλάς, εμείς τρώμε εσάς τα δελφίνια, θα έπρεπε να με φοβάσαι!»
«Δεν φοβάμαι κάτι που δεν γνωρίζω»
Ο καρχαρίας σάστισε, κανένα δελφίνι δεν του είχε μιλήσει ποτέ έτσι..
«Να είσαι προσεκτικός.. υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι στην ανοιχτή θάλασσα» είπε ο καρχαρίας περισσότερο με περιέργεια παρά με θυμό..
«Που είναι οι φίλοι σου;»
«Μάλλον θα ψαρεύουν στη σιγουριά της λιμνοθάλασσας» απάντησε το δελφίνι.
«Και εσύ τι κάνεις εδώ μονάχος μακριά από τους ομοίους σου;» επέμεινε ο καρχαρίας.
«Ακολουθώ το όνειρο μου.. αναζητώ το τέλειο κύμα..»

 Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή που δε μας μένει άλλο παρά να διαλέξουμε το δρόμο μας.
κάποια στιγμή που πρέπει να ζωντανέψουμε τα όνειρά μας, 
και να υπερασπιστούμε αυτά που πιστεύουμε.
Στην πιο βαθιά απελπισία  έχεις την ευκαιρία να βρεις τον πραγματικό σου εαυτό
όπως τα όνειρα ζωντανεύουν τη στιγμή που το περιμένεις λιγότερο
Ίσως τα όνειρα να είναι φτιαγμένα από σκληρή δουλειά.
Προσπαθώντας να την αποφύγουμε, μπορεί να χάσουμε απ' τα μάτια μας το λόγο που μας έκανε να ονειρευτούμε,
και στο τέλος, να ανακαλύψουμε ότι το όνειρο δεν μας ανήκει πια.
Τη στιγμή που θέλεις να παραιτηθείς,
τη στιγμή που νομίζεις ότι η ζωή  σου παίζει σκληρά παιχνίδια,
σκέψου ποιος είσαι.
Θυμήσου το όνειρό σου.

«Θέλεις να γίνεις το δελφίνι μου;»  


10 σχόλια:

Lilium είπε...

Καλημέρα Katerina,

Το βιβλίο το είχα διαβάσει πολύ παλιά, με πήγες αρκετά χρόνια πίσω! Πόση μα πόση αλήθεια κρύβεται σ'αυτά τα λόγια αλλά δύσκολα εφαρμόσιμη (πια) στις μέρες μας. Δυστυχώς!

Σου στέλνω φιλί για Καλή μέρα!!

Ναύτης είπε...

όπως τα όνειρα ζωντανεύουν τη στιγμή που το περιμένεις λιγότερο
Ίσως τα όνειρα να είναι φτιαγμένα από σκληρή δουλειά.


τα είπες όλα...
τι να σχολιάσει κανεις;

την καλημέρα μου
ένας Ναύτης που ξέρει από δελφίνια...

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα και συγνωμη που αργησα τοσο.Ειχα καποιες...χμ δυσκολιες
που δεν μου επετρεπαν να συγκεντρωθω.Anyway,παμε λοιπον γρηγορα στο κειμενο...:
Ποιο ειναι το τελειο κυμα κατερινα?ειναι αυτο που θα σε σηκωσει ψηλα?
αυτο που θα σε παει μακρια ισως? αυτο που με τον αφρο του θα σε γαργαλαει και θα
παιζει μαζι σου ή μηπως αυτο που ησυχα τελειος θα κινειται γεμιζοντας σε με σιγουρια και
αυτοπεποιθηση που το δαμαζεις? Τελικα μπορει να μην ειναι μονο ενα και η επιλογη δυσκολη.
Αν θες τη γνωμη μου παντως,Καλυτερα που δεν εισαι λιμνοθαλασσας, ουτε θαλασσιου παρκου θα συμπληρωνα, και οπως διαπιστωνεις
μερα με τη μερα ουτε αυτη η σιγουρια κραταει για παντα.Αλλωστε δανειζομενος ενα στιχο μιας και σου μιλαω πολυ συχνα με
τα τραγουδια μου: "θελει μαγκια για να αρνηθεις τις σιγουριας τα κυβικα", μαγκια την οποια πιστευω μετα απο τοσο καιρο οτι
τη διαθετεις...Εσυ διαλεγεις ποσο θα πιστεψεις στο ονειρο σου, σε τι βαθμο θα κρεμαστεις απο αυτο και ποση δουλεια εισαι
διαθετημενη να κανεις για να το πετυχεις.Αυτο ειναι που θα κρινει αν εισαι αξια τελικα να το κρατησεις ή οχι.
Να σου θυμησω απλα οτι πολλες φορες ενα τυχαιο γεγονος μπορει να σου δωσει οση δυναμη σου χρειαζεται για να ξαναμπεις στο κυνηγι του ονειρου.
Το τραγουδακι μας για το blog O.S.T σημερα ειναι αυτο:
http://www.youtube.com/watch?v=eBHmcORu4og
Καλη σου μερα
Πανος
P.S: Σε μια τοσο δυσκολη ερωτηση οπως ειναι η τελευταια, μη βιαστεις να απαντησεις, γρηγορα και μονολεκτικα.
Το ξερεις και το ποσταρες παλιοτερα.Αλλωστε οπως ειχες απαντησει και εσυ στον προφητη τοτε:
Όσο γι' αυτό που θέλω να με προστατεύσει ... το έχω προστατεύσει πρώτα εγώ...

Adis είπε...

"Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή που δε μας μένει άλλο παρά να διαλέξουμε το δρόμο μας."

Και εκεί είναι που οι περισσότεροι διαλέγουν λάθος δρόμο (από φόβο ίσως) και το όνειρο χάνεται μια για πάντα...

Πες τα και εσύ γιατί εγώ τα λέω συνέχεια και κατέντησα γραφικός και βαρετός! Πες τα μπας και ακούσει κανείς! Έστω και ένας, δεν πειράζει, επιτυχία είναι πάλι.. ;)

Καλό μήνα, φιλιά! :)

Λία είπε...

Έτσι ακριβώς νιώθω αυτή τη στιγμή...

Katerina... είπε...

…Lilium…

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι δύσκολο.. θεωρώ πως είναι θέμα χρόνου και σωστού timing για τον καθένα να βρει το σωστό κύμα..
Φιλί και καλημέρα :)

Katerina... είπε...

…Ναύτης…

Χαίρομαι πολύ που συμφωνείς..
Θα μου πεις αν δεν συμφωνούσε ο ναύτης τότε ποιος…;
Καλημέρα :)

Katerina... είπε...

…Πάνος…

«Να σου θυμησω απλα οτι πολλες φορες ενα τυχαιο γεγονος μπορει να σου δωσει οση δυναμη σου χρειαζεται για να ξαναμπεις στο κυνηγι του ονειρου.»
Και εσυ και εγώ το ξέρουμε καλά αυτό..
Όσο για την ερώτηση στο τέλος..
Το πόσταρα και παλιότερα.. η απάντηση κρύβεται στο μυστικό μου.. μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά. Την ουσία τα μάτια δεν τη βλέπουν…

Katerina... είπε...

…Adis…

τα λέω για να τ’ ακούω και γω..
Μη με βγάζεις απέξω.. και εμένα τώρα με μαθαίνουν…

Φιλιά!

Katerina... είπε...

…Λία…

Από τη στιγμή που το καταλαβαίνεις έχεις κάνει ένα μεγάλο βήμα.. όπως και εγώ..
Μη ξεχνάς.. θυμήσου το όνειρο σου..

Καλώς ήλθες! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email