Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010

(σε) σκέφτομαι..

Θυμάσαι που πάντα μου άρεσαν τα παραμύθια;
Και λέω πάντα γιατί από τότε με ξέρεις..
 Ήμουν κομμάτι σου, κι εσύ δικό μου και μαζί πορευόμασταν μόνο που δε το ξέραμε. Κι όταν συγκρουστήκαμε έγινε ένα μπαμ και νιώσαμε μοναδικά γεμάτοι, ο ένας από τον άλλον.
Θυμάσαι λοιπόν εκείνη την κασέτα με τα παραμύθια που έβαζα κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ;
Που ξεκινούσε λέγοντας  «κόκκινη κλωστή δεμένη .. στην ανέμη τυλιγμένη..»
Και ήθελα να σου πω πως κάπως έτσι είμαι και εγώ..
Μπλεγμένη και κατακόκκινη .. και πως δεν είναι  να μπλέξεις μαζί μου γιατί για να ξεφύγεις θα πρέπει είτε να βγάλεις άκρη είτε να με κόψεις σε κάποιο σημείο.. Κι επειδή συνήθως υπομονή δεν υπάρχει, ιδιαίτερα με τις κλωστές και τα παραμύθια κι όλοι βιάζονται για το χαρούμενο τέλος ..μάλλον το δεύτερο θα συμβεί…
Και είναι τόσο γεμάτα τα όνειρα μου από εικόνες που μπορώ να σου γράφω γράμματα σαν κι αυτό ,μέχρι το τέλος της αιωνιότητας (μου).
Πάντα μου λες να σου μιλώ για πράγματα που αγαπώ...και θυμάμαι σκηνές που ξεκλέβω απ' ότι περνάει μπροστά μου..
Αγαπώ λοιπόν ,τη βαθιά (αν)ησυχία που νιώθω μέσα σου για μένα και γεμίζω από αστερόσκονη, φτερά ,παραμύθια, καραμέλες και εκρήγνυμαι με κάθε γλυκόλογο σου...

Και με παγώνει η εικόνα της αυτή και όλα όσα κρατώ καίνε μέσα μου σαν πυρσός που μου θυμίζει το δρόμο για το σπίτι..

Λατρεύω τη φωνή σου...και γεμίζω τα μαξιλάρια μου απ' αυτή για να κοιμάμαι τα βράδια …
Φοβάμαι .. το ξέρεις.. με ξέρεις..
(σε) σκέφτομαι.. μου είχες γράψει, θυμάσαι;
Και εγώ (σε) σκέφτομαι συνέχεια..
Και ότι νιώθω κρύβεται μόνο σε δύο σειρές από λέξεις..
Μη φεύγεις.. σε χρειάζομαι…
Μη μείνεις.. Σ' ερωτεύομαι....


11 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Δεν θα σχολιασω την τοσο προσωπικη αναρτηση, νιωθω οτι δεν χωραω σ' αυτη :)

Θα σου ευχηθω ομως κι απο δω Χρονια Πολλα Πολλα Καλα κι ευτυχισμενα :):)

Να μας χαιρονται!!!

flash είπε...

τώρα εγώ ήρθα για να ευχηθώ.. :)
αλλά διάβασα αυτήν την υπέροχη ανάρτηση...
και ειναι σαν να το πήρα το δώρο αντί να το φέρω...
και αυτήν την έγραψες εσύ.. σωστά;
και είναι το ίδιο υπέροχη με την προηγούμενη.. αν όχι περισσότερο...
αχ το εννοώ το περισσότερο..
είναι τόσο γλυκό αυτό που διάβασα...
όλο αστερόσκονη, φτερά, παραμύθια και καραμέλες!!!
και πεταλούδες!!!
και αρώματα!!!
και είναι ΕΣΥ
Εσυ είναι...
και μ'αρέσει :)
και τί άλλο να ευχηθώ από την καρδιά μου για την γιορτούλα σου από το να είσαι ΕΣΥ πάντοτε;
αυτό δεν είναι που θα σε κάνει να νιώθεις γεμάτη, ολόκληρη, ευτυχισμένη;
μόνο αυτό Κατερινάκι μου,
όλη την Αγάπη που χρειάζεται η Κατερίνα για να χαράζει τον δικό της δρόμο και να τον περπατάει...
φιλάκια πολλά κουκλίτσα μου,
να σε βλέπω πιο συχνά..
να χαμογελάς!!!

Ανώνυμος είπε...

Ειναι σιγουρα πολυ τυχερος ο τυπος για τον οποιο τα γραφεις ολα αυτα...
Οσο για το "...Κι επειδή συνήθως υπομονή δεν υπάρχει, ιδιαίτερα με τις κλωστές και τα παραμύθια κι όλοι βιάζονται για το χαρούμενο τέλος ..μάλλον το δεύτερο θα συμβεί…" εγω θα προτεινα να μην μας/σε καταλαμβανει ηττοπαθεια.Ποτε δεν ξερεις :-)
Τελος το τραγουδακι μας δεν θα ταιριαζει παρα πολυ στην αναρτηση σου αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα σ' αρεσει και σενα οσο και εμενα.
http://www.youtube.com/watch?v=Ue3SPjsXgdI&feature=player_embedded#!

Αλλωστε την τελευταια στιγμη αντικατεστησε το "σχετικο" που ηθελα να σου στειλω..
Φιλια
Πανος

Adis είπε...

Τι φοβάσαι? Εσένα?...
Δες και μόνη σου τις ομοιότητες και τις διαφορές των δύο φράσεών σου και μετά απλά κοιτώντας στον καθρέφτη απάντα. Την αλήθεια όμως...

(Ο κόσμος μου είναι σκατά... Ελπίζω όχι και ο δικός σου.).. :)

Καλό (τελευταίο) μήνα και να 'σαι καλά..
Φιλιά.

Άνεμος είπε...

Μετά απο αρκετό καιρό, νομίζω, σε βλέπω να γράφεις ερωτικά απευθυνόμενη σε ένα άτομο...

'Ενα θέλω να συμπληρώσω... Εύχομαι να μη φύγει. Γιατί καλύτερα να μάθεις παρά να φύγει και να μείνεις με την απορία... Σε χαίρομαι, δεν είναι εύκολο να ερωτευτείς... Τουλάχιστον όχι για μένα...

Δύσκολα μένουν οι άνθρωποι για το τέλος του παραμυθιού, αλλά σίγουρα υπάρχει κάποιος που θέλει να το ακούσει απο τα χείλη σου... Ίσως να μην είναι τόσο μακρυά...

Σου εύχομαι ότι καλύτερο απο καρδιάς... ειλικρινά...

Φιλιά πολλά!

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Χρόνια μας πολλά κορίτσι :))
Καθυστερημένα λίγο :Ρ

Katerina... είπε...

...flash...

Φλασάκιμου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ :))
ΕΓΩ είμαι.. αλήθεια είμαι ΕΓΩ!
Και μου αρέσει πολύ.. πάρα πολύ!
Σε φιλώ :)

Katerina... είπε...

...Πάνος...

Λες ε;;
Και εγω είμαι πολύ τυχερή..
Ζω το παραμύθι μου..
Και ξέρεις κάτι;
Όντως.. ποτέ δεν ξέρεις ;)

Katerina... είπε...

...Αdis...

Φοβάμαι εμένα..
Φοβάμαι το άγνωστο..
Πολλά φοβάμαι..
Είναι περίεργο το παραμύθι μου..
Ίσως κάποια φορά σας το διηγηθώ..
(Μάντεψε και κάτι άλλο.. την ημέρα που έλαβα το σχόλιο σου ήταν και ο δικός μου κόσμος σκατά.. ακόμα είναι αλλά το δουλεύω σιγά σιγά)

Katerina... είπε...

...Άνεμος...

Καιρό είχα λες ε;
Εγω πάλι δεν το περίμενα τόσο σύντομα..
Και εγώ το εύχομαι.. μαζί και πολλά άλλα..
Ίσως να μην είναι τόσο μακρυά..και να καταφέρει να το ακούσει απο τα χείλη μου :)
Σ'ευχαριστώ για όλα!

Aris Damianidis είπε...

Σε Λατρευω....Αυτό νιώθω.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email