Σάββατο, 11 Δεκεμβρίου 2010

Όνειρο(μου)..

Η ώρα έχει πάει τρεις ανεβαίνω και πάλι σκαλιά, ανακατεύω και πάλι εσώψυχα και γράφω σε ένα σημειωματάριο που έχω αποφασίσει ξανά και ξανά πως θα κάψω. Πάντα αναβάλλεται η εκτέλεση.
Παίρνει χάρη από το μισό μου που μισώ.
Κλείνω τα μάτια και βλέπω στον ύπνο μου πως ...εκεί που κοιτάζω το ταβάνι, γυρνάω και βλέπω εσένα δίπλα μου στο κρεβάτι. Έχεις ξαπλώσει και μου μιλάς. Και τότε με διαπερνά κάτι σα ρεύμα. Ένα ηλεκτροσόκ συναισθημάτων.  Νιώθω ξανά ζωντανή μετά απο δύο χρόνια απάθειας. Παθαίνω πανικό ,δε σε κοιτάζω. Δεν πρέπει να καταλάβεις τίποτα. Δεν έχεις καταλάβει τι έχεις κάνει για μένα. Δε θα στο πω ποτέ. Δε χρειάζεται να ξέρεις..Αρκεί που υπάρχεις .Εξάλλου έχω αντισώματα πια. Μπορώ να σε αντιμετωπίσω.. είχε έρθει όμως το πλήρωμα του χρόνου και  μου είπες πως δε θα ξανάρθεις. Έπειτα μου χάιδεψες τα μαλλιά και μου υποσχέθηκες πως δε θα μου λείψεις.
Σου είπα πως μπορεί να φαντάζω μικρή, αλλά δεν είμαι. Υπήρχα από πάντα. Θα μπορούσε να με λένε Αλίκη και να τριγυρίζω στον κόσμο των θαυμάτων χωρίς άγχος για την ώρα. Κι μου είπες πως μάλλον θύμιζα τη Ντόροθυ, γιατί πάντα θα πασχίζω κάποιον να σώσω...και τελικά ίσως εμένα. Κοίταξα τα πόδια μου και συνειδητοποίησα πως φορούσα κόκκινα γοβάκια.. Λες να είμαι η Ντόροθυ; Αναρωτήθηκα..  σήκωσα πάλι το κεφάλι και είχες εξαφανιστεί.. Πώς ξυπνάς από ένα όνειρο;  χαστουκίζω τον εαυτό μου και λέω: Ξύπνα μικρή ηλίθια. Αφού είσαι περισσότερο ευτυχισμένη όταν κάποιος σε κάνει να χαμογελάς απλά με ένα τηλεφώνημα.. 
χτύπησα τα κόκκινα γοβάκια τρείς φορές..
Άνοιξα τα μάτια.. έχει ξημερώσει ..
Σήκωσα το τηλέφωνο και πληκτρολόγησα τον αριθμό σου..
                              Μάντεψε..

                                 Χιονίζει.. :)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Δεν πρέπει να καταλάβεις τίποτα. Δεν έχεις καταλάβει τι έχεις κάνει για μένα. Δε θα στο πω ποτέ. Δε χρειάζεται να ξέρεις.. Αρκεί που υπάρχεις."

"...Oh please
talk to me, show some pity
You touch me in many, many ways
But I'm shy can't you see..."


Όμορφα τα όνειρα ακόμη κι αν τελειώνουν γρήγορα, ακόμη κι αν είναι όπως είναι...
Όμορφες και οι μέρες που ξημερώνουν με χιόνι. :)

Καλό βράδυ. :)
Adis

Katerina... είπε...

Έτσι είναι.. και ακόμα πιο όμορφα είναι οταν κάθε μέρα ξημερώνει με χιόνι..
Τουλάχστον εδώ..
Μη χαθείς..
Να περνάς που και που..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email