Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010

Γιατί..?



Πες μου γιατί η εκπνοή μου κάνει τόσο θόρυβο. Τι έκανα λάθος ;
Τι αγαπάς σε μένα και γιατί εγώ δεν το βλέπω;
Πες μου γιατί αφού το απόλυτο είναι ακριβώς όπως το ονειρεύτηκα δεν μπορώ να καθίσω μια φορά ήσυχη με αυτά που έχω;
Το στόμα μου δεν έχει γεύση όταν σε στερείται. Δεν έχει άρωμα το κορμί μου και πνίγεται σε άνοστους οργασμούς. Είναι σαν τανγκο χωρίς μουσική. Η ζωή μου είναι ένα κλειδί του φα. Κρατάει τα μπάσα και στηρίζει τη μελωδία.
Πόσο πιο γελοία αιτία θα μπορούσε να υπάρξει σήμερα;
Η υπομονή μειώνεται γκούχου με το γκούχου.
Μη γελάς. Σοβαρολογώ.

Ξέρω τουλάχιστον τρία άτομα που θα έκοβαν  το αριστερό τους χέρι για να σου κλέψουν μία κουβέντα αποδοχής. Ξέρω ακόμη καμιά 45ρια που θα φούσκωναν από υπερηφάνεια για ένα σχόλιο σου.
Ξέρω κι ένα ακόμη (εμένα),που θα σου ζήταγε μια βόλτα στην Αγία Βαρβάρα  και θα σου έκανε τράκα ένα τσιγάρο (απ’  τα στριφτά σου). Έπειτα νομίζω πως θα βουτούσες στο νερό και δε θα σε ξαναβλεπα ποτέ παρά μόνο ως πλάσμα ονειρικό και εξωτικό σε παραμύθι για μικρά παιδιά.

Θέλω μία βόλτα στην Αθήνα μια μέρα με συννεφιά μα όχι με βροχή. Να φυσάει αρκετά ώστε να αναπνέω στα στενά και να μην πατώ σε δρόμους.
Θέλω μια βραδιά στην Αθήνα χωρίς κρεβάτια αυτοκίνητα ή βογγητά.
Θέλω ένα πρώτο φιλί και έπειτα μόνο λέξεις ...λέξεις....λέξεις.
Θέλω να γράψεις το πιο λυπημένο παραμύθι του κόσμου που να μη θυμίζει τίποτα μα και όλα όσα λατρεύω. Θέλω να το γράψεις και να μου το διαβάσεις το βράδυ όταν είμαι πιο εγώ από ποτέ άλλοτε.
Θέλω τρεις μονάχα ευχές και να τις ξοδέψω όλες σε γεύσεις φιλιών. Ξέρεις όμως γιατί;

Γιατί Δεν προσδοκώ πολλά, δεν έχω μεγαλεπήβολα πράγματα στο νου μου...
Μια λέξη θέλω μόνο, μια κίνηση, ένα βλέμμα.. Ένα άγγιγμα ίσως, αλλιώτικο από τ' άλλα...
Μία ένδειξη.. κάτι... Αυτό το κάτι που θα σε κάνει να μου φανερωθείς.. και να σου φανερωθώ με τη σειρά μου, όσο αντέχω...
Να σου ανοίξω τη σκέψη μου, το μυαλό και την καρδιά μου.. να ακολουθήσω τη φαντασία σου.. να μπλεχτώ στα όνειρα σου.. να μπερδευτώ στα θέλω σου...
Να τυλιχτώ στην αγκαλιά σου.. ασφαλής.. αποκομμένη από τον κόσμο...
Αυτά που με αφήνεις που και που να μαντέψω, κάνε τα κτήμα μου... Βοήθησε με να σιγουρευτώ, για να μπορέσω να σου δώσω βεβαιότητα, αλήθεια...
Αυτό που το κορμί σου μου ψιθυρίζει, άσε την καρδιά σου να μου το φωνάξει...
Αυτό που τα μάτια σου δηλώνουν στα κλεφτά, άσε τη φωνή σου να το μαρτυρήσει...
Γιατί η ψυχή μου δεν αντέχει να κάνει την αρχη.. δεν
 τολμά να αποκαλυφθεί πρώτη αυτή...
Σε εσένα στηρίζομαι...


Δε σε τσακίζει η μουσική; Εμένα με σκοτώνει.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα κατερινα. Ειναι τοσο προσωπικο το συγκεκριμενο ποστ που δυσκολευτηκα να αποφασισω αν πρεπει
να το σχολιασω. Για αρχη λοιπον μου αρεσε πολυ, το βρηκα πολυ δυνατο.
Τωρα για να περασουμε στο κειμενο: Ειμαι σιγουρος οτι ολο και κατι θα υπαρχει που βλεπει αυτος να αγαπαει σε σενα
που δεν το ξερεις ή εστω δεν το φανταζεσαι... Και επιπλεον, Πως το εννοεις οτι δεν μπορεις να καθησεις ησυχη
με αυτα που εχεις? Και ολα αυτα τα θελω σου? τα εχεις εκφρασει? Τα ζητησες? Και αν το κανες και στ΄ αρνηθηκαν
τα διεκδικησες?
Οσο για το λυπημενο παραμυθι, Καλυτερα τα παραμυθια σου να φτανουν σε αισιο τελος.Αυτη ειναι η δυναμη που κανει τον κοσμο
να γυριζει. Δεν εχεις λογο να βυθιζεσαι στην λυπη λοιπον, ειδικα το βραδυ..
Οσο για τις λεξεις και τις κινησεις που προσδοκεις,ανοιγοντας τα ματια σου, ακονιζοντας τις αισθησεις σου γενικοτερα,
σιγουρα θα βρεις αν υπαρχουν ή οχι. Θελει εξασκηση αλλα αξιζει να το μαθεις αυτο..
"Βοήθησε με να σιγουρευτώ, για να μπορέσω να σου δώσω βεβαιότητα, αλήθεια..."
Και τελικα αν το πρωτο βημα πρεπει να ειναι μετεωρο?
Αν πρεπει τελικα να αναψεις ολα σου τα φωτα για να σε δει ο αλλος? Αν χρειαζεται η βουτια στο κενο?
Οσο για το σχολιο "Δε σε τσακίζει η μουσική; Εμένα με σκοτώνει." εχω να πω σαν υπερασπιστης της πια οτι η μουσικη βλεπει και χτυπαει κατ ευθειαν στην ψυχη μας. Δεν ειναι η μουσικη που σε σκοτωνει. Ειναι οτι σε χτυπαει σε ευαισθητα σημεια
που δυσκολα βρισκουν προσβαση τα λογια. Και με αφορμη ολα τα παραπανω ΤΟ τραγουδι μας γι αυτη τη φορα ειναι το παρακατω:

http://www.youtube.com/watch?v=SisbPpJJNlM

Πολλα φιλια
Πανος
PFP

P.s : μπερδεμενα τα πραγματα. Σου ευχομαι καλα ξεμπερδεματα και να δικαιωθουν οι προσδοκιες
σου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email