Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Να έρχεσαι στον ύπνο μου..

video

Τώρα που μας χωρίζουνε βουνά 
από λόγια αλόγιστα και θάλασσες
να έρχεσαι συχνά στον ύπνο μου
Να 'ρχεσαι πιο συχνά με
αερόστατο, με ξύλινο τρενάκι, με τρεχαντήρι, υπερωκεάνιο,
με τα πόδια... 
να 'ρχεσαι πάντως
Εξάπαντος να 'ρχεσαι κάθε νύχτα
με ρούχα ή χωρίς
«Σουσάμι άνοιξε» θα λέω τρις 
και θα σε μπάζω στ' όνειρο
Στο ίδιο όνειρο, πολύχρωμα μπαλόνια 
που τα πήρε ο αέρας να τα πάει μακριά
μια πάνω
και μια κάτω μεθυσμένα
Έλα στον ύπνο μου, σε περιμένω
να καθαρίζουμε παρέα φρεσκα φασολάκια
να τρώμε καρμπονάρα, 
να σε ταΐζω μενεξέδες, κουκουνάρια 
και να σε πασπαλίζω φεγγαρόσκονη, θα δεις
Ανάμεσα σε ερωτιδείς κι αγγέλους να πετάς εσύ, 
μαζί κι εγώ
Κι αν θέλεις θα γινόμαστε ακροβάτες, 
ηθοποιοί σε θίασο πλανόδιο, έλα
Στο ίδιο όνειρο εμείς οι δυο να παίζουμε τρίλιζα 
στα κατώφλια του καλοκαιριού
Σε πύργους από φίλντισι κι ακριβό βελούδο,
να κυνηγιόμαστε στο μυρωμένο λιβάδι των αισθήσεων, 
των παραισθήσεων,
να σε φτάνω, να σ' αγγίζω, 
να σε πιάνω
Να 'μαι τα χέρια εγώ κι εσύ το πιάνο
και να σε τραμπαλίζω
και να σου φτιάχνω κούνια σ' ανθισμένη κερασιά 
να σε κουνώ, να σε ταρακουνώ

Μόνο να έρχεσαι στον ύπνο μου κάθε νύχτα

Τ' άλλα θα στα πω στ' αυτί
Γιατί τα όνειρα σαν τα θαύματα είναι
Βγαίνουν αληθινά μόνο αν τα πιστεύεις....

"Να έρχεσαι στον ύπνο μου" 
Χρήστος Μπουλώτης

13 σχόλια:

Άνεμος είπε...

Τρομερό...!!! πραγματικά... !!!

Μου άρεσε πολύ !!!

Φιλιά!

Dee Dee είπε...

Πολυ ομορφο
οπως και το νεο λουκ του μπλογκ σου :)

Καλη εβδομαδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!

flash είπε...

Κατερινάκι μου, τί όμορφο αυτό το βιντεάκι... γλύκα!!!
τί κάνεις;; :))

flash είπε...

επ! και μου αρέσουν πολύ και οι αλλαγές!!
σαν να φώτίστηκε το.. προσωπάκι σου :)))))

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα,
οντως πολυ καλη επιλογη το συγκεκριμενο. Κατα πασα πιθανοτητα ψαχνοντας για το βιντεακι του post θα πεσες και σε αυτο, που το θεωρω απο τα καλυτερα του Μπουλωτη:
http://www.youtube.com/watch?v=TFM39fcL66E

Πανος

P.S : "Γιατί τα όνειρα σαν τα θαύματα είναι
Βγαίνουν αληθινά μόνο αν τα πιστεύεις...."

Katerina... είπε...

...Άνεμος...

Απο τα αγαπημένα μου..
Μεγάλωσα με Μπουλώτη!

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου ;)

Katerina... είπε...

...SKPOYTZAKOS...

Το ξέρω σκρουτζάκο μου!!
Σ'ευχαριστώ που περνάς :)

Katerina... είπε...

...flash...

Καιρός ηταν να φύγει αυτη η μαυρίλα απο πάνω μου ;)
Είμαι καλά..
Ελπίζω σε λίγο καιρό ακόμα καλύτερα!

Katerina... είπε...

...Πάνος...

Όντως απο τα καλύτερα..
Το διαβάζω καμιά φορά πριν κοιμηθώ..

p.s. Χαίρομαι που πέρασες..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΗΣΥΧΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email