Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011

21.11.2011



37 μέρες πριν, ο χρόνος ξεκίνησε να μετράει αντίστροφα..
Δώρο γενεθλίων  μία αλήθεια τυλιγμένη στο ψέμα.
Στεκόμουν μπροστά του ώρες ατελείωτες μέχρι να πάρω την απόφαση να το ανοίξω.
Ήξερα το περιεχόμενο ,που ούρλιαζε από μέσα, και σκεφτόμουν μήπως πρέπει να το κρατήσω αμπαλαρισμένο.
Δεν το έκανα.
Εκείνο το βράδυ δεν κοιμήθηκα..
Ούτε τα επόμενα..
Πονάει..
Πονάει πολύ..
Το σώμα έχει αρχίσει να αντιδρά, και εγώ δεν μπορώ να το ελέγξω πια.
Παλεύω με τους δαίμονες μου.
Χάνω.
Εμένα.


*Συγγνώμη που δεν έχω απαντήσει στα σχόλια και στα e-mail σας ,υπόσχομαι να το κάνω μόλις νιώσω καλύτερα, σας ευχαριστώ που παρ'όλα αυτά περνάτε.Ελπίζω να είμαι κοντά σας σύντομα, μέχρι τότε θέλω να χαμογελάτε!
Καλή χρονιά σε όλους !
Κατερίνα..

10 σχόλια:

Siren Girl είπε...

Ελπιζω ολα να πανε καλυτερα, και να θυμασαι ισως ολα να ειναι για καλο τελικα, Ελπιζω να περασεις ομορφα , αυτες τις γιορτινες μερες, και ο καινουργιος χρονος να σου μπει χαμογελαστος και να σου φερει οτι εσυ ποθεις..
Σε φιλω

Evanescence είπε...

Θα σου πω κάτι που θα σου φανεί παράξενο αλλά ακουσε το: Ζήσε το για να το θυμάσαι και να μάθεις από αυτό.
Αν υπάρξει και άλλη φορά (που δεν το εύχομαι) θα είσαι πολύ καλύτερα εφοδιασμένη να το αντιμετωπίσεις.
Καλή δύναμη! Η επόμενη χρονιά θα είναι καλύτερη!
Χρόνια πολλά!

flash είπε...

Καλή Χρονιά Κατερίνα μου!
Καλή, χρυσή, πανέμορφη και αγαπημένη!!!
Μια Αρχή ακόμα... σπουδαίο πράγμα η κάθε αρχή για να μην της δώσουμε την ευκαιρία που της αξίζει:)
τί λες;
Να θυμάσαι οτι η ευαισθησία σου είναι η πιο μεγάλη σου δύναμή!!!
κι ας μην το ξέρει
βήμα το βήμα θα το μάθει όμως..

οι άνθρωποι δεν χρειαζόμαστε άλλο από υγεία και αγάπη.. αυτά είναι οι ευχές μου για σένα..
την γαλήνη που χρειαζόμαστε εξίσου
ή τον τρόπο που έχει ο καθένας για να τα ισορροπεί.. τον ανακαλύπτουμε μόνοι μας, στις μικρές και μεγάλες μάχες που δινουμε με τον πολύτιμο εαυτό μας, στο κάθε μέρα μας..

Να χαμογελάς πολύ! :)))
ακόμα και με σένα...
και όταν χάνεις ακόμα..!

Τα φιλιά και την Αγάπη μου!


υ.γ. κάτι άλλο ακόμα :)
υπάρχει ένα μήνυμα για σένα.. σου αφήνω το λινκ για να το δεις

http://portagiatonourano.blogspot.com/2009/10/blog-post_27.html

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!

Dee Dee είπε...

Ζουζουνα μου

εισαι καλα;; Ευχομαι ναι ειχες πιασει πατω και να σε πετυχαινω στο σημειο που κοιτας και κατευθυνεσαι προς τα πανω :)

Σε φιλω και σου ευχομαι μια υπεροχη χρονια!

Katerina... είπε...

...Siren Girl...

Τελικά ναι!
Όλα για καλό είναι.. μόνο που η αρχή είναι λίγο δύσκολη..
Σ'ευχαριστώ!

Katerina... είπε...

...Evanescence...

Δύναμη.. ναι απο αυτό τελικά έχω πολύ..
Μόνο που τελικά δεν ξέρω πόσα λάθη θα μου πάρει για να μάθω..
Καλή χρονιά.. αν και λίγο καθυστερημένα!

Katerina... είπε...

...flash...

Φλασάκι μου πραγματικά δεν έχω λόγια.. πάντα είχες ενα τρόπο να με κάνεις να χαμογελάω.. ακόμα και στα πιο δύσκολα.
Είσαι εκείνη που μου ανοίγεις την πόρτα και μου δείχνεις το δρόμο..
Εκείνο με το φως..

Δεν ξέρω αν "ισορρόπησα" ακόμα.. αν όχι, τότε σίγουρα είμαι σε καλό δρόμο.. ;)

Το πήρα το μήνυμα μου και πραγματικά δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ χάρηκα-συγκινήθηκα..
Ευχαριστώ και γι' αυτό λοιπόν!!

Σου στέλνω ένα φιλί και ένα χαμόγελο!

Katerina... είπε...

...SKPOUTZAKOS...

Σκρουτζάκο μου σ'ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω.. (καθυστερημένα)

Katerina... είπε...

...Dee Dee...

Κατερινάκι μου .. με είχες πετύχει στο λίγο πριν.. στο πολύ λίγο όμως..
Τώρα κοιτάω προς τα πάνω.. νομίζω ανεβαίνω κιόλας :)

Σ'ευχαριστώ που πάντα με σκέφτεσαι.. Αλήθεια!!
Εδω μέσα "γνώρισα" υπέροχα πλάσματα..
Ένα απο αυτά είσαι και συ..
Ξέρεις απο εκείνα που συγκαταλέγονται στους "δικούς" σου ανθρώπους..

Ελπίζω να είσαι καλά..
Σε φιλώ γλυκά!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email