Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Untitled



Το τζάκι σχεδόν είχε σβήσει, πυρακτωμένα ξύλα φώτιζαν δύο σώματα γυμνά, αγκαλιασμένα τόσο σφιχτά που σχεδόν είχαν γίνει ένα..

"Μ'αγαπάς; " τον ρωτάει ..

"Έχω μια πληγή εδώ.. ", λέει δείχνοντας την καρδιά του..
Έχω μια πληγή εδώ.. , σκέφτεται κρατώντας τη δική της..

"Αυτή που μου άφησες.. πως μου το έκανες αυτό; "
Στον  εαυτό μου το έκανα.. 

"Τώρα θα σε αγαπούσα όπως αγαπάω μόνο εγώ"
Τώρα σε αγαπάω μόνο εγώ.. όπως μόνο εγώ μπορώ να (σε) αγαπήσω..

"Αν σε γνώριζα λίγα χρόνια πριν τώρα θα ήμασταν μαζί.."
Δεν θα ήμασταν ποτέ μαζί..

"Γιατί δεν μιλάς; τι σκέφτεσαι; κάτι σκέφτεσαι τώρα.. πες μου.."
Είμαι έγκυος.. 

"Τίποτα.."






5 σχόλια:

ΛΙΑΚΑΔΑ είπε...

Συγκλονιστικό απο κάθε άποψε...
Ημουν που ήμουν σήμερα... με συνέτριψες...

Aphroditi Papa είπε...

Είναι υπέροχο ,τόσο ζωντανό !!

Jade είπε...

...Ορίστε? :Ο
Είπα να περάσω να στείλω καμιά ευχή για τις γιορτές που έρχονται και ξαφνικά βλέπω για πληγές και εγκύους..! :Χ

Ελπίζω να 'σαι καλά πάντως και να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες με ανθρώπους που αγαπάς γύρω σου.. :)
Καλές γιορτές (αν δεν καταστραφεί ο κόσμος δηλαδή.. :Ρ)

Φιλιά :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Φοβερο!!!!!!!!
Ειχα καιρο να ερθω απο εδω απο το σπιτικο σου.Περασα για ν'αφησω τις ευχες μου.Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

Άνεμος είπε...

Κατερινάκι, τόσο παραστατικό και συναισθηματικό το κείμενό σου. Μια στιγμή χίλιες λέξεις, μα το περιγράφεις τόσο ζωντανά...

Άλλα ρωτάς και άλλα παίρνεις σαν απάντηση. Άλλα ζητάς και άλλα ξέρεις ότι ήθελες... Άλλα νιώθεις και άλλα λες... Πότε θα ησυχάσεις, να καταλαγιάσεις...;

Ελπίζω να είσαι καλά και να περάσεις τις γιορτές με λιγότερη θλίψη απ' ότι συνήθως.

Καληνύχτα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email