Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

Almost..


Χτύπησε το κινητό με εκείνο τον ήχο που σπάνια χτυπούσε.
Κοίταξε την ώρα..  1:49
Για κάποιο λόγο η καρδιά της είχε σταματήσει εδώ και καιρό να χτυπάει δυνατά στο άκουσμα του.
Της πήρε 1 λεπτό και 46 δευτερόλεπτα για να σιγουρευτεί πως η απόφαση που πήρε 2 εβδομάδες πριν ήταν απο τις πιο σωστές της ζωής της.
Υποσχέθηκε στον εαυτό της να μην χαλάσει την ηρεμία της.. για κανέναν..
 Άναψε ένα τσιγάρο και κοιτάζοντας το κενό αναφώνησε..
"Τελείωσες μωρό μου.."

 

5 σχόλια:

Jade είπε...

2 βδομάδες ε?..
Κάπου άκουσα ότι φρέσκο τέλος σημαίνει και φρέσκια αρχή, τι λες? Ισχύει?..
:)

Katerina... είπε...

Ισχύει.. ;)

Jade είπε...

Χαίρομαι.. ^^
Να σου πω,
έχεις ακόμη επαφές με τη Δράμα?
Ήμουν εκεί 4 μέρες τώρα και μου πέρασες απ' το μυαλό σε κάποια φάση πως ίσως και να ήσουν εκεί, αλλά δεν είχα ίντερνετ και δεν μπορούσα να επικοινωνίσω με κανένα τρόπο έτσι κι αλλιώς.. :/

Katerina... είπε...

Όχι δεν ήμουν εκεί.. αλλά τι έκανες στη Δράμα Αυγουστιάτικα;

Jade είπε...

Καλύτερα που δεν ήσουν, γιατί θα μου 'μενε ένα "κρίμα" κάπου στην άκρη του μυαλού μου και δε λέει. :P
Είχα 5 χρόνια να πάω, αλλά έπρεπε.. Και αφού βρήκα την ευκαιρία. :) Είναι το χωριό μου, των παππούδων μου, εκεί λίγο πιο έξω, οπότε η αλήθεια είναι πως δεν ήμουν μέσα στη Δράμα, αλλά 15' παραπέρα. Τέσπα, δε βαριέσαι, αφού δεν ήσουν μικρό το κακό. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow by Email